Tussen [ ] zetten.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:54 schreef amaranta het volgende:
Op volgt nog. Geen idee hoe je zo’n tag maakt in de titel
Dat zeiden we 15 jaar geleden ook van de fam. Buddenbrückquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:51 schreef roos94 het volgende:
Wat een namen staan hier tussen.....hoe krijg je het verzonnen
En zijn ze ook al onder toezicht of uit huis geplaatst geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:11 schreef roos94 het volgende:
Dan ben je 32 en alleenstaande mama van zes kinderen. Hoe.
Dit is een samengesteld gezin. Een had 3 dochters, de ander 4, van behoorlijk dezelfde leeftijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:43 schreef roos94 het volgende:
Wat is overigens de kans dat je 7x een dochter krijgt
(…)
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-voor-de-supermarktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
En zijn ze ook al onder toezicht of uit huis geplaatst geweest.
Dat laatste sowieso iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:12 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
En zijn ze ook al onder toezicht of uit huis geplaatst geweest.
Zo dat was wel tenenkrommend idd. En daarna een beetje tof doen dat hij het wel even allemaal regelt. Blijven natuurlijk pubers. Maar dit was wel heel irritant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat vriendje in de familie Scheerhoorn en die dochter... Ongelooflijk
Dan mag je mee op vakantie, terwijl je nog maar drie maanden samen zijn, en dan zou onaardig, alleen maar mokken. En afgeven op de andere kinderen. Die kinderen kunnen er ook niks aan doen dat ze met zo'n groot aantal zijn
Mag hopen dat ze nu stopt met broeden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso idd
Ik heb wel respect voor die moeder eigenlijk. Ja, ze heeft domme keuzes gemaakt (maar doen we dat niet allemaal), maar ze neemt wel verantwoording voor. Ze doet haar best om de kinderen een leuke vakantie te geven en een goede moeder te zijn. Ja ze heeft meerdere kinderen van meerdere mannen, ja het is "volks", maar het lijkt of ze veel om haar kinderen geeft
Ik heb respect voor haar...
Die knul is toch al begin twintig? Eenentwintig dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo dat was wel tenenkrommend idd. En daarna een beetje tof doen dat hij het wel even allemaal regelt. Blijven natuurlijk pubers. Maar dit was wel heel irritant.
Iedere minuut van dat programma ziet eruit als de hel. Je moet er toch niet aan denken zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:52 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Wat een hel, die mensen in die camper.
Ja klopt, Waar doen ze het van.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:05 schreef roos94 het volgende:
Die fam huisraad deed toch ook mee aan een programma over schulden ofzo
Ik zat te tellen bij de familie met de campers. Maar ze hebben gewoon 6 kinderen t/m 7 jaar. En die 6 hebben geen zwemdiploma. 5 daarvan worden bij papa achtergelaten bij het zwembad. Een volwassene met 5 kinderen die niet kunnen zwemmen. Waaronder een wegloper.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:58 schreef roos94 het volgende:
Ik heb altijd zoveel vragen als ik dit bekijk. De grootste vraag, waarom????? En hoe betalen ze onderhoud van zoveel kinderen? Zeker die nog een halve klas in de luiers hebben. Hoe kan je dit mentaal bolwerken? Als je zoveel kinderen hebt kan je nooit iedereen evenveel aandacht geven, rustigere kinderen raken ondergesneeuwd , ik vind het grenzen aan mishandeling. Persoonlijk vind ik 4 a 5 kinderen de max wat je als ouders goed kan hebben qua aandacht besteden (niet voor mij persoonlijk ik trek 1 al niet) Maar ga je boven de 5+ kinderen, volgens mij heb je dan echt iets niet goed in je hoofd. Of je snapt anticonceptie niet.
Ik heb niet gekeken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:37 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik zat te tellen bij de familie met de campers. Maar ze hebben gewoon 6 kinderen t/m 7 jaar. En die 6 hebben geen zwemdiploma. 5 daarvan worden bij papa achtergelaten bij het zwembad. Een volwassene met 5 kinderen die niet kunnen zwemmen. Waaronder een wegloper.
Mijn hartslag zou in mijn keel zitten maar hun blijven in alles zo rustig.
En ik denk dat meer kinderen dan 5 geen probleem moet zijn maar wacht dan even met een kind erbij totdat de oudere hun eigen gat kunnen afvegen.
Ja dat hadden ze wel. Ik heb 2 kinderen net onder de 2 jaar gehad. En vind het nu nog in een zwembad uitkijken. En de een wil wel van de glijbaan en de ander durft niet. Je kan je niet opsplitsen met twee kinderen zonder zwemdiploma. En hij had er vijf bij zich.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken.
Maar hadden die kinderen wel zwembandjes of vleugeltjes om?
Ze is 36 dus ze was 19 toen dochter werd geboren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:42 schreef superpro het volgende:
Moeder malindy van de vouwwagen is 31, heeft een dochter van 17, maar haar man en waarschijnlijk vader van de dochter is 45....14 en 28 toen ze ouders werden?!?
Ja ze is een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:24 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze is 36 dus ze was 19 toen dochter werd geboren.
Oh ja verkeerd gekeken, maar bij de camper familie, is de vader daar wel de vader van oudste dochter? Ivm leeftijdsverschil van de oudersquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:24 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze is 36 dus ze was 19 toen dochter werd geboren.
Volgens mij hebben zij allebei een oudste dochter van een andere vader.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef superpro het volgende:
[..]
Oh ja verkeerd gekeken, maar bij de camper familie, is de vader daar wel de vader van oudste dochter? Ivm leeftijdsverschil van de ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |