Ik vind het prima dat jij je verlekkert aan systemen met mooie engels namen. Veelal moeten ze nog gebouwd worden in het beste geval, in slechts geval worden ze niet geleverd, en in de meeste gevallen moeten ze nog gerenoveerd "opgelapt" worden.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, maar dat is al in gang gezet hoor. Dankzij de eerste tranche van die door de Russen gefinancierde lening van 50 miljard kan Oekraïne nu gaan kopen. Ze willen de eerste drie miljard die nu dus binnen is investeren in Frans-Italiaanse SAMP-T systemen. Perfect toch? Natuurlijk zullen we ze wel even moeten blijven helpen, maar als ze echt dure dingen gaan aanschaffen betaalt Oekraïne er gewoon voor. Of nou ja, de Russische oligarchen betalen dan. De superrijke elite. Maar heb je daarmee nou medelijden? Die gasten hebben nog geld genoeg in Rusland. Kluizen vol met roebels hebben die.
Het is een vrij land. Wil je dat Brussel ze een dictaat oplegt dat wel te doen?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
Nu gaan ze dat contract vrijwillig niet verlengen
Nee natuurlijk niet! Ik wil niemand wat verplichten.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een vrij land. Wil je dat Brussel ze een dictaat oplegt dat wel te doen?
Ja, precies .quote:Op maandag 13 januari 2025 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hallo. Zij krijgen geld voor de doorvoer van gas.
Meestal zo.quote:Nu gaan ze dat contract vrijwillig niet verlengen.
En jij trapt daar in.quote:Hun misgelopen inkomsten mogen wij compenseren. En op de koop toe wordt het gas duurder
Verklaar u nader.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
En jij trapt daar in.
Dat is nog het meest fantastische.
Rusland is wat dat betreft meester in propaganda.
Brussel maalt daar niet om.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Ik wil niemand wat verplichten.
Maar we kunnen hen wel vertellen wie hun funding partner is.
Ja, omdat Oekraïne weigert gas te leveren aan Slowakije. Niet door de Russische invasiequote:Op maandag 13 januari 2025 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja hallo. Zij krijgen geld voor de doorvoer van gas. Nu gaan ze dat contract vrijwillig niet verlengen. Hun misgelopen inkomsten mogen wij compenseren. En op de koop toe wordt het gas duurder
Ik noem een Frans-Italiaans systeem en meneer verwijt me dat ik geil op Engelse namen. Maar goed, SAMP/T staat voor: Sol-Air Moyenne-Portée/Terrestrequote:Op maandag 13 januari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij je verlekkert aan systemen met mooie engels namen. Veelal moeten ze nog gebouwd worden in het beste geval, en slechts geval worden ze niet geleverd, en in de meeste gevallen moeten ze nog gerenoveerd opgelapt worden.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)rug-vanwege-ouderdom
Deze oorlog is voor een deel verloren. Je kan door harder vechten, meer wapens, en meer geld het de Russen fractioneel lastiger maken. Maar onderaan aan de streep zal het er naar alle waarschijnlijk niet veel uitmaken.
Binnen de EU zijn dat de netto ontvangers Hongarije en Slowakije?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Ik wil niemand wat verplichten.
Maar we kunnen hen wel vertellen wie hun funding partner is.
Ik zie steeds vaker filmpjes van Russische soldaten die zichzelf door de kop schieten.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, omdat Oekraïne weigert gas te leveren aan Slowakije. Niet door de Russische invasieNiet door Putin. Niet door Rusland. Alles is de schuld van Oekraïne. En ze zijn ook nog "zo goed als verloren"
anyways. Het gaat weer lekker voor de Russen
Bekijk deze YouTube-video
Als alles geframed wordt, wordt jouw frame ook geframed. Dus jij lult minstens zo hard uit je nek als alle anderen. En de anderen zijn met meer. Dus wie is hier nou gek? Want met respect: wat je opschrijft is zo inconsistent dat het tegen het hallucinante aan is.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt. Alles wordt geframed.
Maar op een gegeven moment is het volk zo hongerig en ziek van ijskoude woningen omdat ze simpelweg de gasrekening niet meer kunnen betalen dat dat ze ook niets meer uitmaakt. Dat zie je nu in Roemenie.
Destijds met de covid-demonstraties. Als je je niet helemaal plat liet spuiten en niet met tien mondkapjes op liep en niet zelfs onder de douche en tijdens het zwemmen met mondkapje op liep, was je extreem-rechts. Links wilde iedereen zo snel mogelijk onder de zoden middels liefst zelfs verplichte injecties en idiote QR-codes. Laat je maar doodspuiten met Pfizer want anders ben je extreem-rechts.
Hongarije alleen nog op papier. Die krijgen al een tijdje geen geld meer geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Binnen de EU zijn dat de netto ontvangers Hongarije en Slowakije?
Die krijgt een miljard minder vanwege discriminerende wetgeving.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hongarije alleen nog op papier. Die krijgen al een tijdje geen geld meer geloof ik.
ROFLMAOquote:😂😂😂
The crests will answer for Bryansk, but for now I'm in the basement.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfngdk2bl223
Wat zeg je nou toch weer jongenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze hoeven natuurlijk niet zo moeilijk te doen. Dat contract levert ook Oekraiene wat op. En zou fijn zijn wanneer ze van onze `nek` af kunnen
Munitie/Explosieven fabriek.quote:
Een stadquote:
Nuh-uhquote:
Dit soort aanvallen stoppen is geen Kremlinbeleid.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Nuh-uh
RIA zegt wat anders hoor: Massive missile attack by Ukrainian Armed Forces thwarted in Bryansk region
quote:Local in Bryansk also report smoke coming from the Bryansk Kremniy El enterprise, one of the largest suppliers of military microelectronics. According to them, it was hit by a HIMARS rocket, or as they call it, debris.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfnicsfyqk2x
Hihi, het zit nog hoog.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat trouwens wel door, wij hebben hier gekkies die het prima vinden om vakantie vierende Russen te doden in Frankrijk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |