Holleeder bij Collegetour.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:06 schreef Stoney3K het volgende:
Waarom geven we dit soort mensen steeds weer opnieuw een podium in de media?
Hij heeft nooit rekening gehouden met een ander. Alle factoren van een crimineel heeft hij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:16 schreef xzaz het volgende:
Volgens Gillis is hij geen crimineel of oplichter en ging het om mensen die in problemen verkeerden vanwege bijvoorbeeld scheidingen. „Ik wilde alleen maar helpen. Ik wist niet dat die mensen door de gemeenten op mijn vakantieparken werden ingeschreven. Dat ontdekte ik pas toen er stempassen werden bezorgd.”
Alleen maar dit!quote:Op maandag 13 januari 2025 17:40 schreef Serinde het volgende:
Ik denk dat ie gewoon nog steeds baalt dat ie gesnapt is.
Daar zit vast een mooi format in voor John de M.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:57 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)lige-belastingfraude
[..]
[..]
Lekker hatseflatsen in de cel
Verassing ditquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Loop nie goed af @:zipportal @:ikweethetookniet
Ik ben een van de 5 Nederlanders die Massa is Kassa nog nooit gezien heeft, maar dit zou ik kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:48 schreef thedeedster het volgende:
In plaats van Massa is Kassa, heet zijn nieuwe show Zwartwerk is Strafwerk.
He played stupid games and now he's winning stupid prizes.quote:
Zou geen hond meer naar moeten kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Talpa haalt Massa is Kassa ondanks veroordeling Peter Gillis niet van de buis
https://www.nu.nl/media/6(...)iet-van-de-buis.html
[ afbeelding ]
Talpa haalt het programma Familie Gillis: Massa is Kassa niet van televisie na de veroordeling van Peter Gillis. Dat heeft een woordvoerder van het mediabedrijf aan NU.nl weten.
"Peter heeft besloten hoger beroep aan te tekenen. Talpa Network is nog altijd van mening dat iemand pas schuldig is als er sprake is van een definitieve veroordeling door de rechter. Daarvan is geen sprake zolang hoger beroep mogelijk is", zegt de woordvoerder.
Talpa had in augustus 2023 aan ANP laten weten dat Familie Gillis: Massa is Kassa direct van televisie zou worden gehaald op het moment dat Gillis wordt veroordeeld.
Dinsdag werd Gillis door de rechtbank van Den Bosch veroordeeld tot twaalf maanden celstraf (waarvan zes voorwaardelijk) voor onder meer belastingfraude. Iets later liet de vakantieparkeigenaar weten in hoger beroep te gaan.
Gillis raakte de afgelopen jaren in meerdere rechtszaken verwikkeld. Zo beschuldigt zijn ex-vriendin Nicol Kremers hem van mishandeling. Ook zou de vakantieparkeigenaar Kremers hebben gedwongen een vaststellingsovereenkomst te tekenen, waardoor ze niets mag delen over hun relatie. In die zaken is nog geen uitspraak gedaan.
Familie Gillis: Massa is Kassa is sinds de zomer van 2020 bij SBS6 te zien. Gemiddeld kijken er 650.000 mensen naar het programma. Op 16 mei begint een nieuw seizoen.
---
Ja eerst hoger beroep afhandelen jongens![]()
![]()
Tokkievolk houdt van ander tokkievolk.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou geen hond meer naar moeten kijken
Deze elite user houdt ook van Tokkie-TV. Fascinerend. Dat zulke mensen bestaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tokkievolk houdt van ander tokkievolk.
Meester Frank Visser krijgt ze ook vaak op bezoek.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze elite user houdt ook van Tokkie-TV. Fascinerend. Dat zulke mensen bestaan.
Dat linkse activisme op de NPO daarentegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze elite user houdt ook van Tokkie-TV. Fascinerend. Dat zulke mensen bestaan.
Als kut op Dirk.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat linkse activisme op de NPO daarentegen.
[ x ]
https://x.com/RoelofBouwman/status/1912209152174153974
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |