Het is gewoon vrijheid van meningsuiting. Tesla is toch geen sneeuwvlokjesbedrijf?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat je zonder fundering iets claimt en dit gedachtegoed projecteert op een gebouw wat niet van jou is. Daarnaast zijn dit soort dingen schadelijk voor Tesla, een beursgenoteerd bedrijf. Je kan een whataboutisme plegen door te stellen dat Musk dit zichzelf aandoet, maar dat beslist hij als grootaandeelhouder en CEO zelf.
Muren bekladden omdat je het ergens niet mee eens bent is ook strafbaar. In het geval van projecteren doe je het muurtje geen fysieke schade aan, maar het lijkt me dat daar wel een soort van wetgeving op zit. Maar zoals ik zeg, ik laat me graag informeren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is gewoon vrijheid van meningsuiting. Tesla is toch geen sneeuwvlokjesbedrijf?
Lijkt me niet. Je maakt toch niets kapot? Met een zaklampje schijnen is ook niet verboden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Muren bekladden omdat je het ergens niet mee eens bent is ook strafbaar. In het geval van projecteren doe je het muurtje geen fysieke schade aan, maar het lijkt me dat daar wel een soort van wetgeving op zit.
Voorbijgangers zien Heil Tesla staan. Je wekt daarmee de indruk dat Tesla als bedrijf zijnde een Nazi Duitsland sympatisant is. Je maakt weliswaar niks fysieks kapot, maar de projectie wordt gebruikt op een beeldbepalend gebouw zonder toestemming van de eigenaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:29 schreef Ulx het volgende:
Lijkt me niet. Je maakt toch niets kapot?
Heil is gewoon een woord dat men in de kerk gebruikt. Niets mis mee, of wel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Voorbijgangers zien Heil Tesla staan. Je wekt daarmee de indruk dat Tesla als bedrijf zijnde een Nazi Duitsland sympatisant is. Je maakt weliswaar niks fysieks kapot, maar de projectie wordt gebruikt op een beeldbepalend gebouw zonder toestemming van de eigenaar.
Ik zal morgen even langskomen bij je bedrijf en "Pas op: pedofielen" projecteren op de buitenkant van je muur. Ik maak toch niks kapot en het is hetzelfde als een zaklampje?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heil is gewoon een woord dat men in de kerk gebruikt. Niets mis mee, of wel?
Waarom doe je alsof het gebaar van Musk een teken van nazisme is? Dat was het toch niet? Er was toch niets mis mee?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zal morgen even langskomen bij je bedrijf en "Pas op: pedofielen" projecteren op de buitenkant van je muur. Benieuwd of je dan de telefoon oppakt om bepaalde instanties in te schakelen.
De legacy-media schrijft er ook wat over.quote:https://bsky.app/profile/jowalter.bsky.social/post/3lgfle5hfls2s
News in Der Tagesspiegel, Berlin
https://www.tagesspiegel.(...)-haben-13069246.html
Whut?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof het gebaar van Musk een teken van nazisme is? Dat was het toch niet? Er was toch niets mis mee?
Zolang het geen laster is ga je je gang maar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Whut?![]()
Dat doe ik niet, dat doet het extreemlinkse projectiegroepje die het wederom voor zichzelf bevestigen door er Heil Tesla van te maken. Blijven opletten @:Ulx
Maar mag ik morgen langskomen met mijn beamer om dat bericht te projecteren op je bedrijfspand? Een simpele ja of nee is voldoende.
Precies, je bent toch geen pedofiel dus kan ik best projecteren dat je een pedofiel bent op je bedrijfspand.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zolang het geen laster is ga je je gang maar.
Nee, dat is laster/smaad.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Precies, je bent toch geen pedofiel dus kan ik best projecteren dat je een pedofiel bent op je bedrijfspand.
Er staat Heil Tesla. De link wordt dus door die extreemlinkse wappies zelf gelegt met Nazi-Duitsland.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, dat is laster/smaad.
Bij Tesla is het gewoon een afbeelding van Musk. Of ontken je dat hij dit gebaar maakte?
Heil Tesla is niet verboden. Ben je soms ook tegen de goedheiligman?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er staat Heil Tesla. De link wordt dus door die extreemlinkse wappies zelf gelegt met Nazi-Duitsland.
Dit is dus met jouw eigen retoriek (waar ik het mee eens ben, laten we duidelijk zijn) laster/smaad naar Tesla toe.
En door.
Dan projecteer ik enkel het woord "Pedofiel" op je bedrijfspand. Een compleet normaal woord en niet verboden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heil Tesla is niet verboden. Ben je soms ook tegen de goedheiligman?
Een afbeelding van Musk is vergelijkbaar met het woord pedofiel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan projecteer ik enkel het woord "Pedofiel" op je bedrijfspand. Een compleet normaal woord en niet verboden.
Jazeker, beide niet verboden om opzichzelfstaand te projecteren hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een afbeelding van Musk is vergelijkbaar met het woord pedofiel?
Dik door de 29 miljoenquote:Op donderdag 23 januari 2025 02:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
~29.946.200
66.000 erbij in 5 uur. Vandaag gaat het wel door de 29 miljoen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Neem aan dat dit strafbaar is.Een afbeelding van Musk projecteren op een gebouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maakt het strafbaar?
Copyright?
Portretrecht?zeer vocale Trump hater - VEM2012
Klopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Duitse bedrijven moeten op X blijven posten want anders hypocriet want Hitler?
Het lijkt wel of mensen voor het eerst ontdekken dat Duitse bedrijven ook in die jaren voor en met de Duitse overheid gewerkt hebben.quote:
Dat is bekend maar het komt nu naar boven omdat ze ineens willen deugen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen voor het eerst ontdekken dat Duitse bedrijven ook in die jaren voor en met de Duitse overheid gewerkt hebben.
Die mensen hebben onder een steen geleefd ofzo? Hebben ze wel eens van de Neurenbergse processen gehoord?
De Quandts hebben er al zo vaak afstand van genomen. Begrijp heel goed dat ze niet zo'n zin meer hebben in X.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Dat is bekend maar het komt nu naar boven omdat ze ineens willen deugen.
En deugen is verkeerd? Die bedrijven moeten niet deugen? Net als tijdens het Derde Rijk?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Haha ja nogal logisch dat ze er afstand van hebben genomen anders kost dat ze geld. Als er in de toekomst weer een nieuwe Hitler aan de macht komt en ze kunnen kiezen tussen geld verdienen samen met de nieuwe furher of failliet gaan wat denk je dat ze dan gaan doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
De Quandts hebben er al zo vaak afstand van genomen. Begrijp heel goed dat ze niet zo'n zin meer hebben in X.
Kennelijk leren sommigen wel van het verleden.
Nu stoppen ze met het posten/adverteren op het platform van de nieuwe Goebbels, dus ik denk dat je je antwoord zelf al geeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:31 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Haha ja nogal logisch dat ze er afstand van hebben genomen anders kost dat ze geld. Als er in de toekomst weer een nieuwe Hitler aan de macht komt en ze kunnen kiezen tussen geld verdienen samen met de nieuwe furher of failliet gaan wat denk je dat ze dan gaan doen?
😂🤡quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu stoppen ze met het posten/adverteren op het platform van de nieuwe Goebbels, dus ik denk dat je je antwoord zelf al geeft.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:35 schreef Ulx het volgende:
Maar vertrekken van X is blijkbaar nog steeds hoogverraad.
Inderdaad.. want de mensen die nu aan het roer staan bij BMW, stonden ook al aan het roer van het bedrijf zo'n 90 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Totdat het ze teveel geld gaat kosten dan komen ze weer terug naar X. Net als Chris klomp.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Inderdaad.. want de mensen die nu aan het roer staan bij BMW, stonden ook al aan het roer van het bedrijf zo'n 90 jaar geleden.
De hebben de fountain of youth ontdekt en leven al meer dan 100 jaar.
En die gaan nu opeens deugen...
Ja, die was ook fout in de tweede wereldoorlog.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Totdat het ze teveel geld gaat kosten dan komen ze weer terug naar X. Net als Chris klomp.
Wie?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:56 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Totdat het ze teveel geld gaat kosten dan komen ze weer terug naar X. Net als Chris klomp.
Nee hij is fout in de huidige tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die was ook fout in de tweede wereldoorlog.
En daarmee verdient hij geld op X?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:17 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Nee hij is fout in de huidige tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen verrassing dat jij hem komt verdedigen.
Ja, ik weet hoe je over mij denkt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:17 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Nee hij is fout in de huidige tijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen verrassing dat jij hem komt verdedigen.
29.278.320quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dik door de 29 miljoen
29,104,979
Was het een Hitlergroet? Nee toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 00:08 schreef Rnie het volgende:
https://www.dw.com/en/ger(...)a-factory/a-71403737
[ afbeelding ]
quote:https://bsky.app/profile/techmeme.com/post/3lgjbldyxgo2h
In email to X staff, Musk says "user growth is stagnant, revenue is unimpressive, and we're barely breaking even"; sources: banks plan to sell their debt in X (Wall Street Journal)
[Main Link](https://www.wsj.com/finan(...)opwebshare_permalink) | [Techmeme Permalink](http://www.techmeme.com/250124/p24#a250124p24)
Als Musk hem doet niet, maar als je Musk afbeeldt terwijl hij het doet, dan wel.quote:
Klopt, maar doordat ze Heil Tesla projecteren in combinatie met die opstekende hand, impliceert die groep dat Musk een Hitlergroet doet. En dat, dat is smaad en laster richting Tesla en richting Musk.quote:
Smaad en laster is geen woord van te vinden in het artikel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Klopt, maar doordat ze Heil Tesla projecteren in combinatie met die opstekende hand, impliceert die groep dat Musk een Hitlergroet doet. En dat, dat is smaad en laster richting Tesla en richting Musk.
Het is net zoals ik het woord pedofiel op je bedrijfspand projecteer en jij mij aanklaagt voor smaad en laster omdat je denkt dat ik daarmee bedoel dat jij een pedofiel bent / of er pedofielen werken bij je bedrijf.
Dan moet je ook stellig zijn in je oordeel naar deze casus, maar daar probeer je omheen te draaien.
Even kijken:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Klopt, maar doordat ze Heil Tesla projecteren in combinatie met die opstekende hand, impliceert die groep dat Musk een Hitlergroet doet. En dat, dat is smaad en laster richting Tesla en richting Musk.
Het is net zoals ik het woord pedofiel op je bedrijfspand projecteer en jij mij aanklaagt voor smaad en laster omdat je denkt dat ik daarmee bedoel dat jij een pedofiel bent / of er pedofielen werken bij je bedrijf.
Dan moet je ook stellig zijn in je oordeel naar deze casus, maar daar probeer je omheen te draaien.
Daar staat niets over smaad.quote:The British campaign group "Led By Donkeys" has claimed responsibility for the stunt that authorities say may have breached German laws on the use of symbols linked to illegal organizations
[...]
Now, German security services have launched an investigation into the suspected use of symbols of anti-constitutional organizations, including the depicted salute itself, the use or display of which is illegal in Germany
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |