Toch heeft X zoiets niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
"Functie"![]()
De functionaliteiten van bluesky vallen in het niet bij X. Het komt nieteens in de buurt, dat begrijp je toch zeker ook wel?
Het zal best, maar BSky doet wat het moet doen. Berichten tonen die ik wil zien. En zo'n inkijkje in de firehose is gewoon leuk. Dat heeft X niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
"Functie"![]()
De functionaliteiten van bluesky vallen in het niet bij X. Het komt nieteens in de buurt, dat begrijp je toch zeker ook wel?
In plaats van een stom spelletje te maken, gebruikt X daadwerkelijk de data om het op een bruikbare manier in te zetten voor de users middels Grok. Op dit moment is xAI 50 miljard waard en het zal me niet verbazen dat het eind van het jaar 100 miljard is.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal best, maar BSky doet wat het moet doen. Berichten tonen die ik wil zien. En zo'n inkijkje in de firehose is gewoon leuk. Dat heeft X niet.
Ja, precies.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
In plaats van een stom spelletje te maken, gebruikt X daadwerkelijk de data om het op een bruikbare manier in te zetten voor de users middels Grok. Op dit moment is xAI 50 miljard waard en het zal me niet verbazen dat het eind van het jaar 100 miljard is.
Doet mijn bakker ook met zijn klanten, je punt?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Musk verdient goudgeld over de ruggen van X gebruikers.
En dat wordt gezien als iets positiefs.
Staat er gewoon bij.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heeft bluesky al trending topics? Of is het nog steeds Beta?
Dus wat jij schrijft gebruikt Musk om geld op zijn bankrekening te krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:44 schreef Rnie het volgende:
In plaats van een stom spelletje te maken, gebruikt X daadwerkelijk de data om het op een bruikbare manier in te zetten voor de users middels Grok. Op dit moment is xAI 50 miljard waard en het zal me niet verbazen dat het eind van het jaar 100 miljard is.
Bankrekening? Lieverd toch, really?quote:Op maandag 13 januari 2025 21:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus wat jij schrijft gebruikt Musk om geld op zijn bankrekening te krijgen.
Waarbij? Ik las zoiets in een artikeltje.quote:
Bij de berichten op Bsky.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:43 schreef Rnie het volgende:
Waarbij? Ik las zoiets in een artikeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |