Ja duhquote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Arrival zitten kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm is dit.
2/10
@:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Yvonne @:knetterkrankjorum
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
Er zijn maar weinig users waarvan ik het echt erg zou vinden als ze komen te overlijden.
Jij bent er daar bijvoorbeeld ook geen van.
Vrouwen met zo'n blik moet je ver weg van blijven, makker.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ga(...)de-familie~a2cf8f1a/
Niet alleen joden dus @:Caland
Die talkshowhost had aan haar moeten vragen of Gaza inmiddels al de P+R van Tel-Aviv isquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen met zo'n blik moet je ver weg van blijven, makker.
Dit kan zo niet langerquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1306 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1102 X/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
@:ggmm
Leuke anekdote.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Iedere ochtend komt iemand van de Betuwezorg voor de medicatie. Ditmaal J...... Altijd leuk ouwehoeren met hem. Voetbal en muziekliefhebber. 'Ik zit veel op de grootste site van Nederland.' 'Welke?' ' 'FOK!' 'Oh leuk kom ik ook regelmatig. Wie ben jij dan?' 'tong80.' 'Neeeee, je liegt. Echt ? Neeee, echt?' Eerdaags spreken we een keertje af. Of niet @:infinitism ?
Nu koffie en straks naar ziekenhuis..............
quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke anekdote.
De laatste keer dat jij een fokker in het wild trof liep het uit op seks. @:shmoopy
Rijnsburg; de plaats waar je moeder vaak ook je zus is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kreator
Althans, bijna.
Hup Rijnsburgse Boys @:zipportal
Ik krijg lichtelijk het idee dat er in het leven van @Kreator momenteel niet zoveel speelt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kreator
Althans, bijna.
Hup Rijnsburgse Boys @:zipportal
173 posts in 15 jaar. Geen forumbeest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke anekdote.
De laatste keer dat jij een fokker in het wild trof liep het uit op seks. @:shmoopy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |