Gohquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer het te volgen. Begrijp er weinig van.
Bezsen reageert niet eens op mijn DMs.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een PM gekregen van Bezsen. Wat een soap.![]()
Dan had je hem met nieuwjaar moeten PMen. Zoals ik met al m'n vrienden heb gedaan, behalve bij GGMM.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bezsen reageert niet eens op mijn DMs.
Voel je vereerd!
Goh.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had eerst ook moeite om het te begrijpen
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had eerst ook moeite om het te begrijpen
Ik pretendeerde een leven te hebben en ging het IRL vieren met de vriendengroep. Geen seconde aan FOK! gedacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had je hem met nieuwjaar moeten PMen. Zoals ik met al m'n vrienden heb gedaan, behalve bij GGMM.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik pretendeerde een leven te hebben en ging het IRL vieren met de vriendengroep.
Zoals je aan mijn pohi kan zien was dat een mislukt experiment!
Dat zit me nog steeds dwars, zeker omdat ik wel over mijn trots heen ben gestapt en jou wél de beste wensen heb gewenstquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had je hem met nieuwjaar moeten PMen. Zoals ik met al m'n vrienden heb gedaan, behalve bij GGMM.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan heeft Tong niks om zich voor te schamen
Je moet me niet op m'n lengte pakken, het gaat om de kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit me nog steeds dwars, zeker omdat ik wel over mijn trots heen ben gestapt en jou wél de beste wensen heb gewenst
Zo zie je maar dat ik toch een wat grotere persoonlijkheid ben
Dit vind je vast wel een leuk verhaal: wist je dat Duitsers met oudjaarsdag gourmetten (of zoals ze het hier noemen: Racletten) en met kerst gewoon traditioneel Duits eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]Je moet van twee walletjes eten man.
Angela's nieuwe column.......'TVSBS 6 heeft sinds kort ook een programma met grote gezinnen. Betere anticonceptie is er niet, schrijft Angela de Jong.'
Ik werkte bij de basismarkt. Wist je dat de Kerst-en Paasstollen hetzelfde zijn ? Alleen de doos is iets anders. Ze zijn dan ook failliet gegaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dit vind je vast wel een leuk verhaal: wist je dat Duitsers met oudjaarsdag gourmetten (of zoals ze het hier noemen: Racletten) en met kerst gewoon traditioneel Duits eten?
Toen ik ze vertelde dat ik het In NL gewend ben om met kerst te gourmetten ipv met Oudjaarsdag, kreeg ik hele rare blikken!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werkte bij de basismarkt. Wist je dat de Kerst-en Paasstollen hetzelfde zijn ? Alleen de doos is iets anders. Ze zijn dan ook failliet gegaan.
Bord witlof op schoot zo bij herhaling De Slimste Mens......Laters.........quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga straks onderweg naar huis ff langs een Japanse izakaya om een salmon rice bowl te verorberenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kip.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wokquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen gereageerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
De eerste Cocototo van 2025 staat klaar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
De eerste Cocototo van 2025 staat klaar
Er zijn maar weinig users waarvan ik het echt erg zou vinden als ze komen te overlijden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:46 schreef de_boswachter het volgende:
Maar als we deze hele soap nou eens plat slaan:
Is het zo erg als de betreffende user zou zijn overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |