Ik wist niet dat hij roos haar heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm en forum user Heintje Davids @:tong80 vliegen elkaar ouderwets in de haren
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm en forum user Heintje Davids @:tong80 vliegen elkaar ouderwets in de haren
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij roos haar heeft.Doe hem de groetjes ik moet weg. Naar ziekenhuis. Tot vanavond.
Oh, en goeiemorgen.
Wat vind je eigenlijk van de TT?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:38 schreef KingRoland het volgende:
Mooi om te zien dat de verloren zoon @:tong80 terug is
Er is zelfs iemand die de deur voor me openhoudt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:38 schreef KingRoland het volgende:
Mooi om te zien dat de verloren zoon @:tong80 terug is
Eerst een leeg wasje draaien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
Zojuist is bij mij een nieuwe wasmachine gemonteerd
CoolblueGoden@:kingroland
Dit even ter info.
Over de rug van een verkracht iemand toch maar mooi wat likes geharkt op FORUM FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weer flink wat likes verzameld in een NWS topic over een verkrachting.
Wow, ik ben het zowaar met je eens!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef KingRoland het volgende:
Coolblue hoort DE sponsor te zijn van Feyenoord en coca-cola ook
Doe haar de groeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegd hebbende ga ik dit weekend naar mijn moeder
Doe haar de groetjes!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegd hebbende ga ik dit weekend naar mijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |