mag ik een hulplijn inschakelen?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet kiezen tussen een Mars of een Snickers?
Die gaan dan het koelkastje in en morgenochtend achter op het fietsje in de broodtrommel.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo nog een boterham smeren.
@Zipportal heeft een fiets.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die gaan dan het koelkastje in en morgenochtend achter op het fietsje in de broodtrommel.
Waarom?quote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:ZIpportal heeft een fiets.
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:ZIpportal heeft een fiets.
Een jaar of vijf terug zei hij tegen mij dat 'ie al twintig jaar dezelfde fiets heeft; nu dus vijfentwintig jaar.quote:
Ik ben vlak voor kerst nog een keer in de Allianz Arena geweest, maar hier heb je weinig aan als je in Barcelona zit.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:10 schreef Oriente het volgende:
Morgen naar Camp Nou, kijken of we trutje Frenkie nog spotten @:rambodirk
München lijkt me wel een mooie stad eigenlijk, ben er een keer een uur geweest toen ik richting Oostenrijk gingquote:Op maandag 13 januari 2025 22:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben vlak voor kerst nog een keer in de Allianz Arena geweest, maar hier heb je weinig aan als je in Barcelona zit.
Is het ook, maar een dag is voldoende.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
München lijkt me wel een mooie stad eigenlijk, ben er een keer een uur geweest toen ik richting Oostenrijk ging
Keertje tijdens Oktoberfest of zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ben er trouwens in november ook nog een dag geweest bedenk ik mij net, dus doe maar twee dagen. @:Oriente
Dit had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Keertje tijdens Oktoberfest of zo.
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
Ik heb weinig met Gaza.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je zo bezig bent met Oekraïne?
Nou nou nouquote:Op maandag 13 januari 2025 22:10 schreef Oriente het volgende:
Morgen naar Camp Nou, kijken of we trutje Frenkie nog spotten @:rambodirk
quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet overnight oats met blauwe bessen.
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik ga zo voor de blauwe bessen.
quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)smet-met-hepatitis-aquote:Blauwe bessen Albert Heijn mogelijk besmet met hepatitis A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |