Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, ik vind dat echt een topfilm.
avgquote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik heb een overheerlijke KBR in de rijstkoker op mij wachten thuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Videolandgoden.
Vanavond weer eens lekker B&B kijken makker, wat jij?
Burritos.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pics van je zus a.u.b.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.
B&B vol liefde is heerlijke televisie makkerquote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.
Ik kan niet zo goed tegen scripted onzin. Maar ik begrijp dat de moeder van één van de 'mannen' wel een leuk karakter is.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
B&B vol liefde is heerlijke televisie makker
Ja, dat is ook wel de reden dat ik een klein beetje aan het afhaken ben. Het was leuker toen het nog wat kneuteriger was.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen scripted onzin. Maar ik begrijp dat de moeder van één van de 'mannen' wel een leuk karakter is.
hannahvrede'dquote:Op maandag 13 januari 2025 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een misdrijf wordt uitgesloten. Situatieschets van de FOK! detectives:
[ afbeelding ]
Voor dat soort mensen zijn Marvel films uitgevonden.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat onlogisch Arrival niet begreep
Sci-fi films zijn dan ook voor mensen met een kleine piemel.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat onlogisch Arrival niet begreep
Die gaan de straten een poepie laten ruiken @Zipportalquote:1 op de 20 wereldburgers naar heilig festival dat eens in de 144 jaar plaatsvindt
Hindoes uit heel India trekken de komende weken naar het noorden van het land om Maha Kumbh Mela (Kruikenfeest) te vieren. Het heilige feest is vandaag begonnen en er worden zo'n 400 miljoen mensen verwacht.
Interstellar mokergoed maat.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sci-fi films zijn dan ook voor mensen met een kleine piemel.
Wordt lasagne of een pizza denk ikquote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
E.T. genotquote:Op maandag 13 januari 2025 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sci-fi films zijn dan ook voor mensen met een kleine piemel.
En hoe is het afgelopen?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
Einde tijdperk blank vermist meisje topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |