Zegt degene die in POL woest berichtjes tikt, terwijl ik als gezonde jongeman achter de dames ga (en ze uiteindelijk nog weet te regelen ook).quote:
Naja het feit dat jij het nodig vindt om daarover op een online forum op te scheppen zegt een hoop over jou jaquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zegt degene die in POL woest berichtjes tikt, terwijl ik als gezonde jongeman achter de dames ga (en ze uiteindelijk nog weet te regelen ook).
Ik ben niet woest. Integendeel!
Ik pas mij aan jouw niveau aan. 13-jarigen bereiken ben jij vast wel beter in dan ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja het feit dat jij het nodig vindt om daarover op een online forum op te scheppen zegt een hoop over jou ja
Jij zal daar vast wel een hoop ervaring mee hebben als je dat al weetquote:Op maandag 13 januari 2025 16:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik pas mij aan jouw niveau aan. 13-jarigen bereiken ben jij vast wel beter in dan ik.
Wtf.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Arrival zitten kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm is dit.
2/10
@:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Yvonne @:knetterkrankjorum
En dan zeg je dat ik de “dames” niet zou moeten benadrukken als je met dit soort zwakke comebacks komtquote:Op maandag 13 januari 2025 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zal daar vast wel een hoop ervaring mee hebben als je dat al weet
Ik pas mij aan jouw niveau aanquote:Op maandag 13 januari 2025 16:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik de “dames” niet zou moeten benadrukken als je met dit soort zwakke comebacks komt
Inderdaad, laten we niet zo stokeren naar elkaarquote:
Safe Harbor bevalt mij erg goed, al kan ik die ene van Game of Thrones niet los zien van Joffrey en die andere niet van Theon.quote:
Heb jij Civil War al gezien?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat @:onlogisch een film niet begrijpt.
????????????????????????????quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat @:onlogisch een film niet begrijpt.
Videolandgoden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Safe Harbor bevalt mij erg goed, al kan ik die ene van Game of Thrones niet los zien van Joffrey en die andere niet van Theon.
Maar jij zal wel geen videoland hebben. (wat volkomen begrijpelijk is)
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, ik vind dat echt een topfilm.
avgquote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik heb een overheerlijke KBR in de rijstkoker op mij wachten thuis.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Videolandgoden.
Vanavond weer eens lekker B&B kijken makker, wat jij?
Burritos.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pics van je zus a.u.b.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.
B&B vol liefde is heerlijke televisie makkerquote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen vind ik allemaal vreselijk, ik kijk via mijn zus en als ik haar watchlist bekijk dan vraag ik me af of we wel 100% familie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |