Wtfquote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Arrival zitten kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm is dit.
2/10
@:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Yvonne @:knetterkrankjorum
Pics van zus a.u.b.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze had geen zin in een groot feest dus we gaan even met zijn drieën uiteten (ik moeders, zus) en ze zou een high-tea doen met de vrouwelijke kant van de familie. Daar ben ik uiteraard niet bij.
Zegt degene die in POL woest berichtjes tikt, terwijl ik als gezonde jongeman achter de dames ga (en ze uiteindelijk nog weet te regelen ook).quote:
Naja het feit dat jij het nodig vindt om daarover op een online forum op te scheppen zegt een hoop over jou jaquote:Op maandag 13 januari 2025 16:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zegt degene die in POL woest berichtjes tikt, terwijl ik als gezonde jongeman achter de dames ga (en ze uiteindelijk nog weet te regelen ook).
Ik ben niet woest. Integendeel!
Ik pas mij aan jouw niveau aan. 13-jarigen bereiken ben jij vast wel beter in dan ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja het feit dat jij het nodig vindt om daarover op een online forum op te scheppen zegt een hoop over jou ja
Jij zal daar vast wel een hoop ervaring mee hebben als je dat al weetquote:Op maandag 13 januari 2025 16:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik pas mij aan jouw niveau aan. 13-jarigen bereiken ben jij vast wel beter in dan ik.
Wtf.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Arrival zitten kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm is dit.
2/10
@:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Yvonne @:knetterkrankjorum
En dan zeg je dat ik de “dames” niet zou moeten benadrukken als je met dit soort zwakke comebacks komtquote:Op maandag 13 januari 2025 16:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zal daar vast wel een hoop ervaring mee hebben als je dat al weet
Ik pas mij aan jouw niveau aanquote:Op maandag 13 januari 2025 16:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik de “dames” niet zou moeten benadrukken als je met dit soort zwakke comebacks komt
Inderdaad, laten we niet zo stokeren naar elkaarquote:
Safe Harbor bevalt mij erg goed, al kan ik die ene van Game of Thrones niet los zien van Joffrey en die andere niet van Theon.quote:
Heb jij Civil War al gezien?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat @:onlogisch een film niet begrijpt.
????????????????????????????quote:Op maandag 13 januari 2025 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat @:onlogisch een film niet begrijpt.
Videolandgoden.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Safe Harbor bevalt mij erg goed, al kan ik die ene van Game of Thrones niet los zien van Joffrey en die andere niet van Theon.
Maar jij zal wel geen videoland hebben. (wat volkomen begrijpelijk is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |