Ach, Nober.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
De domste post van 2025 is net gepost in het PL topic.
Geweldig boek, ook als je niks met Feyenoord hebt denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben overigens (ja veel te laat) bezig aan de klassieker 'de Coolsingel bleef leeg'. Ik snap wel waarom Van Hangem niet zo fan is van Peter Bosz in zijn columns.
Ja dat hield me altijd een beetje tegen maar het is echt vanaf pagina 1 al genieten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig boek, ook als je niks met Feyenoord hebt denk ik
Peter Bosz was toen al een gladde
Wel grappig inderdaad hoe dat oud zeer nog altijd doorwerkt. Dat zie je eigenlijk heel veel binnen dat analisten- en columnistenclubje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hield me altijd een beetje tegen maar het is echt vanaf pagina 1 al genieten.
Heerlijk boek inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben overigens (ja veel te laat) bezig aan de klassieker 'de Coolsingel bleef leeg'. Ik snap wel waarom Van Hangem niet zo fan is van Peter Bosz in zijn columns.
Door "omstandigheden" paar jaar amper gelezen. Momenteel iedere dag paar uur, vooral in bed. Ben altijd boeken blijven kopen. Vooral in kringloop. Ook Gijp, Kieft, Kraaij etc. Sportboeken alleen al zijn er een stuk of 80. Bij elkaar meer dan honderd. Nu bezig met biografie van Ruud Geels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig boek, ook als je niks met Feyenoord hebt denk ik
Peter Bosz was toen al een gladde
Er is op YT filmpje waar Chriet Titulaer geen toekomst ziet in internet.quote:
Ik vind sportboeken, helemaal als het gaat om (auto)biografieën, zelden interessant eigenlijk. De Coolsingel bleef leeg is wat dat betreft uniek in Nederland vind ik.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door "omstandigheden" paar jaar amper gelezen. Momenteel iedere dag paar uur, vooral in bed. Ben altijd boeken blijven kopen. Vooral in kringloop. Ook Gijp, Kieft, Kraaij etc. Sportboeken alleen al zijn er een stuk of 80. Bij elkaar meer dan honderd. Nu bezig met biografie van Ruud Geels.
Gijp en Kieft zijn de moeite waard. Verder heb je gelijk. Net ook boek over VI gelezen. Een jaar met veel ruzies. Of De Voetbalmaffia van David Yallop. Amon the Thugs van Simon Winner is ook geweldigquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind sportboeken, helemaal als het gaat om (auto)biografieën, zelden interessant eigenlijk. De Coolsingel bleef leeg is wat dat betreft uniek in Nederland vind ik.
Die van Marcel van Roosmalen over Vitesse enzo zijn ook wel buitengewoon vermakelijk. Piet is grote miet genot.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind sportboeken, helemaal als het gaat om (auto)biografieën, zelden interessant eigenlijk. De Coolsingel bleef leeg is wat dat betreft uniek in Nederland vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Prima spul.Nober schijnt deze al vijf keer uitgelezen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik kreeg een paar jaar terug als dankjewel voor een opdracht een biografie van Bram Tankink van die VI-uitgeverij mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
De laatste twee die ik heb gelezen zijn van Jan Ykema en Tom Dumoulin maar wielrennen en schaatsen zijn vast geen sport.
Oh dat geloof ik meteen dat is ook een lege huls. Ykema heeft een zware cokeverslaving gehad en Dumoulin is een slim mens die met veel zaken worstelde dus dat maakt het interessant.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar jaar terug als dankjewel voor een opdracht een biografie van Bram Tankink van die VI-uitgeverij mee.
Man man man. Ging nergens over.
Ik vind die Dumoulin wel een sympathieke jongen, maar altijd als ik iets lees over hem gaat het over zijn slimheid en zijn worstelingen. Als buitenstaander krijg je bijna de indruk dat dat een running gag is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik meteen dat is ook een lege huls. Ykema heeft een zware cokeverslaving gehad en Dumoulin is een slim mens die met veel zaken worstelde dus dat maakt het interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |