Ja hoofdkraan is uit. Ik krijg er alleen geen beweging in, zou normaalgesproken toch gewoon naar boven moeten gaan.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:29 schreef marc0871 het volgende:
Heb je wel eerst de hoofdkraan uitgezet?
Nou is de knop verwijderen nog niet zo spannend (alhoewel, als die vast zit kan je best nog eens gaan zweten), maar als je verder gaat knutselen, zit je niet te wachten op een fontein tot je plafond, denk ik zo.
Misschien een beetje oxidatie of kalkvorming?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
Ja hoofdkraan is uit. Ik krijg er alleen geen beweging in, zou normaalgesproken toch gewoon naar boven moeten gaan.
en uiteraard eerst het schroefje losmaken...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:48 schreef Watuntrik het volgende:
IK neem aan dat je de knop moet draaien om de kraan open of dichtte zetten. Dan zul je de knop naar boven eraf moeten trekken. Het lekkende binnenwerk noemt men afhankelijk van type kraan Cartouche of Cartridge.
Die Cartouche of Cartridge moet je dan in zijn geheel vervangen.
Maar dat is nog even op feiten vooruit lopen, de info en foto die je geeft zegt nu even niets. Eerst die knop eraf trekken...Die kan alleen maar naar boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |