Oh zo okequote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Zij spelen samen
Tegen de andere duo’s
Ze moeten alleen omdebeurt
Jeff en Lennie spelen samen tegen Remi/jolien en Niels/jordyquote:Op maandag 13 januari 2025 10:53 schreef Clasientje het volgende:
Mijn voorspelling:
Niels wint van Jordy: Jordy genomineerd opnieuw.
Jeffrey wint van lennie: Lennie genomineerd.
Jolien en Remi: Geen idee wie van de 2 zou winnen hun zijn denk ik beetje gelijk waardig.
Remi mag van mij ookquote:Op maandag 13 januari 2025 10:55 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop toch dat Jolien en Remi verliezen.
Klopt maar dat zijn Jordy en Niels ook wel denk ik.quote:
Oké ik snap hem nu😉quote:Op maandag 13 januari 2025 10:54 schreef marky het volgende:
[..]
Nee de duo's spelen tegen duo's niet onderling. Dus het ene duo speelt het andere duo eruit.
Matt laat alleen hier het achterste van zijn tong zienquote:
Oké ik snap hem nu😉quote:Op maandag 13 januari 2025 10:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het gaat erom welk duo de beste tijd heeft. Niet tegen elkaar maar met elkaar.
Dankjewel ik snap hem nu😉quote:Op maandag 13 januari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Lennie spelen samen tegen Remi/jolien en Niels/jordy
Dus of Jeff/len winnen
Of Niels/jordy
Of Remi/jolien
Er gaat sowieso nog wat gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:58 schreef Verity het volgende:
Misschien is het beste duo is vrijgesteld. Uit de overige 4 mogen ze opnieuw stemmen wie ook vrijgesteld mag worden.
Vindt dit een leuke combi.....quote:Op maandag 13 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt laat alleen hier het achterste van zijn tong zien
Verder is hij vrij onopvallend
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Mattheus nog de leukste van de hele groep ook qua spel
En Lenniequote:Op maandag 13 januari 2025 11:00 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Mattheus nog de leukste van de hele groep
Ik vond Lennie in het begin sympathiek, nu weet ik het niet meer. Geen redenen toe...quote:
Jordy maakt van zichzelf een target door zijn gedragquote:Op maandag 13 januari 2025 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy voelt zich genaaid aldus Mattheus
Zou je denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |