Heeft hij een andere modus dan?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien Jordy als hij bozig blijft
Geeft toch reuring in het saaie huis.....vooral beginnende stelletjes.....hou ervan./quote:Op maandag 13 januari 2025 11:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan gaan ze er niet meer uit.
Maar wil best het drama van beide genomineerd.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan hun nergens heen Big Brother vind het net zo leuk dat er wat op bloeit tussen Jeffrey en Jolien❤️
Dat inderdaadquote:
Reuring geeft dat niet maar de jeugd gaat allemaal vallen voor een stelletje en qua spel vind ik dat gewoon nixquote:Op maandag 13 januari 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geeft toch reuring in het saaie huis.....vooral beginnende stelletjes.....hou ervan./
Ik vind hem tot op heden ook nix meerwaarde aan het spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:37 schreef Clasientje het volgende:
Niels vind ik toch het saaiste van de 6 dan dat genomineerd zijn.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
KIstje al open? Kan het zo snel niet terugvinden in de COS
(en mijn concentratie is ruk om goed te kunnen lezen)
Ik denk het niet. Zie post net boven je van @5thencounterquote:Op maandag 13 januari 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
KIstje al open? Kan het zo snel niet terugvinden in de COS
(en mijn concentratie is ruk om goed te kunnen lezen)
zal deze week wel open moetenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
BB weet wat er in het kistje zit.. die wacht ook met spanning tot de juiste persoon het kistje pakt.. kan ook weken duren![]()
[ afbeelding ]
De jeugd heeft dat toch al verpest met alle volgers die ze hebben.....Je kan zo vaak iemand erop zetten maar als de volgers niet wil dat ze gaan gaan ze niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:12 schreef Lillfex het volgende:
Reuring geeft dat niet maar de jeugd gaat allemaal vallen voor een stelletje en qua spel vind ik dat gewoon nixquote:[ afbeelding ] Op maandag 13 januari 2025 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geeft toch reuring in het saaie huis.....vooral beginnende stelletjes.....hou ervan./
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zie post net boven je van @:5thencounter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |