Die 2 gaan helemaal nergens heen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey vind fucktup als Hij of jolien eruit moet ❤️
Als ze een stelletje worden dan weet je het wel dan blijven ze lang zitten. Vind daar niets aanquote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef Clasientje het volgende:
Jup, dat is dik aan.. die gaan nergens heenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef Clasientje het volgende:
Vind het wel meevallen emoties liggen aan de oppervlakte en redelijk ongefilterd.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Vervelend ventje Jordy. Die snapt niet dat dit een spel is.
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt dat Jeffry en Lennie winnen
Heb gister niet kunnen kijken en mee gekregen. Maar zijn dit nu een setje of heeft Jeffrey de boot nog af kunnen houden.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef Clasientje het volgende:
Natuurlijk gaan hun nergens heen Big Brother vind het net zo leuk dat er wat op bloeit tussen Jeffrey en Jolien❤️quote:Op maandag 13 januari 2025 11:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die 2 gaan helemaal nergens heen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze zo zacht blijven praten mogen ze er allebei gisteren uit
Of je moet ruilenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand lijkt te bedenken dat in het kistje ook een nominatie kan zitten
Wat mij niet helemaal duidelijk is, mag iemand dat gewoon pakken?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand lijkt te bedenken dat in het kistje ook een nominatie kan zitten
Ja je moet risicos durven nemen aldus BBquote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat mij niet helemaal duidelijk is, mag iemand dat gewoon pakken?
Dat bedoel ik dan gaan ze er niet meer uit.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan hun nergens heen Big Brother vind het net zo leuk dat er wat op bloeit tussen Jeffrey en Jolien❤️
Er kan idd nog zoveel meer mee gebeuren , dat zal per week verschillen zei de Stem vorige weekquote:
Misschien Jordy als hij bozig blijftquote:Op maandag 13 januari 2025 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja je moet risicos durven nemen aldus BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |