Trustenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Goed... ik ga eens kijken hoe lekker ik op mn bedje in slaap kan vallen.
Gute Nacht Freunde
Jaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou liggend proberen, dat werkt vaak het beste.
Ik nietquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso weet jij best wel hoe ik eruit zie. Volgens mij weet echt iedereen dat hier wel.
volgens mij wel eens een smiley foto voorbij zien komenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso weet jij best wel hoe ik eruit zie. Volgens mij weet echt iedereen dat hier wel.
Even afhankelijk van hoelang het nog is voordat je gaat kan het ook gewoon handig zijn om alvast te boeken. Kan zijn dat de prijs nog gewoon daalt en dan kun je opnieuw boeken en de oude boeking zo annuleren.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de totaalprijs voor vier nachten. Dan is met gratis annuleren 200 euro duurder.
Ik ben redelijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel eens een smiley foto voorbij zien komen
Smiley foto?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja nou ja, nu weet ik niet of het zwemwater wel warm was en wat de biertjes uit de minibar kostenquote:
Dat is toch krekkie die dat altijd doet?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat was ik dan niet. Heb nooit mijn gezicht bedekt op foto's.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
foto waarbij je gezicht bedekt was met een smiley
Ballie toch ook? Of onthoofdde die zichzelf meestal??quote:Op zondag 12 januari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch krekkie die dat altijd doet?
oh..quote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was ik dan niet. Heb nooit mijn gezicht bedekt op foto's.
Ik wel want ik heb een fotoquote:Op zondag 12 januari 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna niemand weet hoe Essie er IRL uit ziet....
Ja, ik ook. Maar dat vind ik net wat anders dan IRLquote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb een foto
Moet het wel flink goedkoper zijn om die 200 euro goed te makenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even afhankelijk van hoelang het nog is voordat je gaat kan het ook gewoon handig zijn om alvast te boeken. Kan zijn dat de prijs nog gewoon daalt en dan kun je opnieuw boeken en de oude boeking zo annuleren.
Er staat me iets bij van een youtube video jaren geleden van een ibood unboxing.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna niemand weet hoe Essie er IRL uit ziet....
Ik doe het voor de rondreis in Amerika wel altijd, eerst alle hotels uitzoeken en boeken en dan de maanden daarna het regelmatig even checken, scheelt vaak toch wel honderden euro's. En soms kun je dat gratis annuleren tot 1 of 2 dagen voor aankomst nog gebruiken, als die dan veel goedkoper wordt als boeken zonder annuleren kun je hem ook nog omboeken als je zeker weet dat je gaatquote:Op zondag 12 januari 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het wel flink goedkoper zijn om die 200 euro goed te makendat zie ik ook niet gebeuren.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van een youtube video jaren geleden van een ibood unboxing.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel want ik heb een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |