SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja het idee is dat je "wat" extra betaalt voor wat flexibiliteit. Maar niet 50 euro per nachtquote:Op zondag 12 januari 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom, als het nou een paar tientjes was.
Denk dat je dan stoofperenmoes hebtquote:Op zondag 12 januari 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nachtje in een Duits hotel boeken ver verwijderd van de beschaving.
Snurk ze!quote:
Nou ja wel voor twee personen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het idee is dat je "wat" extra betaalt voor wat flexibiliteit. Maar niet 50 euro per nacht
trustequote:
Alsof je gaat slapen in dat horror hotel, zou wel je kleren aanhouden zodat je elk moment kan rennen naar de trein.quote:
ze zijn bijna goed..quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je dan stoofperenmoes hebt
Och, weer een weekje slim werkenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
ja zin in, ondanks werk morgen...
stiekem zijn ze ook erg lekker als ze net te zacht zijn...quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn bijna goed..
nog half uurtje, dan gaat hij naar warmhouden, en dat zet ik uit, dan kan hij rustig afkoelen rest van de avond.
sommige zijn zachter dan andere, maar dat is niet zo erg
Daar is mijn werk als postbezorger te simpel voorquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, weer een weekje slim werken
Het is goed dat ik weet waarover dit gaatquote:Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem zijn ze ook erg lekker als ze net te zacht zijn...
Belangrijk werkquote:Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is mijn werk als postbezorger te simpel voor
ja, ik ga niet klagen voor de eerste keer.. vocht lijkt ook best goed van smaakquote:Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem zijn ze ook erg lekker als ze net te zacht zijn...
Ja, dat welquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is goed dat ik weet waarover dit gaat
[..]
Belangrijk werk
Ik zie je zo dan.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ik ga niet klagen voor de eerste keer.. vocht lijkt ook best goed van smaak
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is goed dat ik weet waarover dit gaat
geef toe... die past nog beterquote:
Als je goed duwt past alles.quote:
Smerige kerel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je goed duwt past alles.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Zo even lekker mee schreeuwen met de muziek en de afwas is weer klaar.
werkt dat? dat je afwas schoon wordt door schreeuwen?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Zo even lekker mee schreeuwen met de muziek en de afwas is weer klaar.
Jongens dit is geen open sollicitatie voor meer afwas hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wil je mijn vaat ook komen doen?
En jij hebt godverdomme gewoon een vaatwasser.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wil je mijn vaat ook komen doen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn bijna goed..
nog half uurtje, dan gaat hij naar warmhouden, en dat zet ik uit, dan kan hij rustig afkoelen rest van de avond.
sommige zijn zachter dan andere, maar dat is niet zo erg
Ja even blink luisteren en system en het is weer klaar en ik heb het warm.quote:
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimdquote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij hebt godverdomme gewoon een vaatwasser.
zullen ze dat over jou ook afvragen?quote:
das werkquote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimd
Niet alleen de politiebond snapt dat nietquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Politiebond is toneelstukje met Extinction Rebellion helemaal zat, "Waarom krijgt die groep geen straf?"
Tegen de tijd dat ik in A'dam ben heeft zij die vaatwasser al twintig keer in en uit kunnen ruimen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |