Smerige kerel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je goed duwt past alles.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Zo even lekker mee schreeuwen met de muziek en de afwas is weer klaar.
werkt dat? dat je afwas schoon wordt door schreeuwen?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Zo even lekker mee schreeuwen met de muziek en de afwas is weer klaar.
Jongens dit is geen open sollicitatie voor meer afwas hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wil je mijn vaat ook komen doen?
En jij hebt godverdomme gewoon een vaatwasser.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wil je mijn vaat ook komen doen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn bijna goed..
nog half uurtje, dan gaat hij naar warmhouden, en dat zet ik uit, dan kan hij rustig afkoelen rest van de avond.
sommige zijn zachter dan andere, maar dat is niet zo erg
Ja even blink luisteren en system en het is weer klaar en ik heb het warm.quote:
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimdquote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij hebt godverdomme gewoon een vaatwasser.
zullen ze dat over jou ook afvragen?quote:
das werkquote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimd
Niet alleen de politiebond snapt dat nietquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Politiebond is toneelstukje met Extinction Rebellion helemaal zat, "Waarom krijgt die groep geen straf?"
Tegen de tijd dat ik in A'dam ben heeft zij die vaatwasser al twintig keer in en uit kunnen ruimen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die moet ook worden in- en uitgeruimd
Niemand die er ook werk van maakt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet alleen de politiebond snapt dat niet
Nou, hier.quote:
Netjes. Ik luister het niet vaak (meer)quote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Nirvana nog steeds 31 miljoen luisteraars per maand op Spotify.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
En jij hebt godverdomme gewoon een vaatwasser.
Ik vind wel grappig dat Dave met Nirvana meer luisteraars heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Netjes. Ik luister het niet vaak (meer)
Ja en hij vind zichzelf maar een middelmatige drummerquote:Op zondag 12 januari 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel grappig dat Dave met Nirvana meer luisteraars heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |