dat zei matt hoor, ik haal er alleen bierquote:Op zondag 12 januari 2025 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag hoor, weet je nog vroeger als je met je moeder naar de supermarkt moest en je mocht niets hebben.
Nu mag je alles hebben
Ik ken Nick en de Bondgenoten niet. Alleen Nick uit BB, maar dat is al een Nick teveel.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
Ah er zijn nog podcasts over BBquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben het over Nick, die in De Bondgenoten zat en met RLS 'sterren' die McDate doet. Keanu wil wel door 'm uitgenodigd worden. Misschien dat Fleur al wel bij 'm in de auto zit zegt ie.
edit: Fleur zat vandaag bij Michealangelo en Lindsay in de podcast
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geledenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben het over Nick uit de Bondgenoten
quote:
Neequote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
Was toch corona-seizoen toen toch he ?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
ging volgens mij over nick van bb , 2 of 3 seizoenen geleden
blablabla elsavlaquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zitquote:
Is er een follow the money topic ?quote:
Echt naar.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK volg stream 1, maar je hoort Elsa er af en toe doorheen tetteren, die op stream 2 zit
Dit ging over een andere Nick.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toch corona-seizoen toen toch he ?
Ging over Nick Eshuis.quote:
rinardo in BB / updates gewonnen geldquote:Op zondag 12 januari 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is er een follow the money topic ?
Oeps sorryquote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / updates gewonnen geld
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over Nick Eshuis.
Keanu noemde De Bondgenoten specifiek en de beschrijving van die McDates kan niet missen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |