hou toch opquote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien is een slechte invloed voor Milena. Milena moet er weg van blijven.
Gaan we weer herhalen? Doe maar nietquote:
Ja ik vraag me af of er nog wel wat te winnen valt nu ze alles moeten kopen enzo.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:15 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind het in vergelijking met eerdere jaren ook niet Het lijkt wel of dit een budget BB is.
Nou ja ik denk eerder dat de invloed van anderen komtquote:
Hij heeft weer gelijk.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef freaky40 het volgende:
Jordy zet zijn buttelende betweter stem maar weer eens op richting Kenau.
Ja Jolienquote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
van deze 4 vrouwen mag er van mij wel 1 weg
quote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit gehad met eerdere BBs. Ik vind de bewoners ook zo zeurderig zoals Keanu nu ook weer. Ik mis de lol van eerdere BB'squote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste mensen in de eerste weken dat er niks aan is. Ielk jaar weer.
Wil je nu al van Jolien afquote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt dat nogquote:Op zondag 12 januari 2025 20:18 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad met eerdere BBs. Ik vind de bewoners ook zo zeurderig zoals Keanu nu ook weer. Ik mis de lol van eerdere BB's
Dat ja, ieder jaar gaat het hieroverquote:Op zondag 12 januari 2025 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de meeste mensen in de eerste weken dat er niks aan is. Ielk jaar weer.
Euh nee. keanu herkent het zelf. Hij gaat tot jankens toe achter andere aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Psychologie van de koude grond.
En toch blijven kijken hè.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja, ieder jaar gaat het hierover
Ik vind het leuker dan anders, spannende dingen erin, vooral degene die ze wegstemmen, dat dat geld verdeeld word onder de rest. Dit kan leuke dingen gaan geven, stel er zijn nog 6 bewoners , en 1 met heel veel geld, dan zou je met zn 5en kunnen gaan beslissen die weg te stemmen, zodat zijn dikke pot verdeeld word onder die 5. En vanmiddag met dat geld verdelen, nu is iedereen nog lief en aardig, maar dat gaat veranderen. De live show vind ik ook veel beter, kort maar bondig, geen reclames, geen lang geneuzel, geen onzin, gewoon doen wat nodig is.De verveling en bankhangen is elk jaar hetzelfde, en zeuren we ook alle jaren over.quote:
Exactquote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan anders, spannende dingen erin, vooral degene die ze wegstemmen, dat dat geld verdeeld word onder de rest. Dit kan leuke dingen gaan geven, stel er zijn nog 6 bewoners , en 1 met heel veel geld, dan zou je met zn 5en kunnen gaan beslissen die weg te stemmen, zodat zijn dikke pot verdeeld word onder die 5. En vanmiddag met dat geld verdelen, nu is iedereen nog lief en aardig, maar dat gaat veranderen. De live show vind ik ook veel beter, kort maar bondig, geen reclames, geen lang geneuzel, geen onzin, gewoon doen wat nodig is.De verveling en bankhangen is elk jaar hetzelfde, en zeuren we ook alle jaren over.
Ik doe er zelf soms ook aan meequote:
Jij zegt het meer over het moment. Niet over het geheel. Dat is het verschil.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doe er zelf soms ook aan mee![]()
Maar het is wel een terugkomend iets waar we hier over klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |