Klopt. Hij wil het goed doen en waarschijnlijk wil hij niet dat mensen ‘verkeerd’ over hem denken. Daarom blijft hij uitleggen. Dat zie je ook vaak bij mensen die zich onbegrepen voelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is iets waar veel mensen moeite mee hebben en volgens mij leer je dat ook naarmate je ouder(en wijzer) wordt![]()
Jordy (en de meesten daar) is nog jong en heeft ook zijn rugzakje.
En onzeker zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Hij wil het goed doen en waarschijnlijk wil hij niet dat mensen ‘verkeerd’ over hem denken. Daarom blijft hij uitleggen. Dat zie je ook vaak bij mensen die zich onbegrepen voelen.
Ja ik ook die staat bij mij ook hoog en vind ik op dit moment de leukste in het huis.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik geloof dat ik Mattheus de leukste vind momenteel
Jammer welquote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef kater1 het volgende:
Het is gewoon Jeffrey's tweede natuur geworden, dat fluisteren.
dunne deurtjes en muren, in de bondgenoten luisteren ze ook altijd via aangrenzende kamers af.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
waarom fluister je in je eigen slaapkamer waar niemand anders naar binnen mag
Krijg je wel een jankende Jolien als hij naar huis moetquote:
Gootsteen, oven.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Oke...
Wat hebben ze dan niet van de keuken
Ze hebben pas 1 deel vrijgespeeld
Van de 3/4
Daar kan ik prima mee levenquote:Op zondag 12 januari 2025 19:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Krijg je wel een jankende Jolien als hij naar huis moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |