Herdenkingsbijeenkomst opa die vorig weekend is overleden en morgen wordt begraven.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef Remco het volgende:
Jenning de Boo had geen zin in deze ongein?
Begrafenis van zijn opa.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef Remco het volgende:
Ah okee dat heb ik gemist.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Herdenkingsbijeenkomst opa die vorig weekend is overleden en morgen wordt begraven.
Familieomstandighedenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:42 schreef Remco het volgende:
Slechter dan Sarajevo 84 wordt het gelukkig niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stomphorst probeert de hoop hoog te houden voor wat de slechtste spelen deze eeuw gaan worden voor Nederland.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stomphorst probeert de hoop hoog te houden voor wat de slechtste spelen deze eeuw gaan worden voor Nederland.
Dat dachten we 3 en 7 jaar geleden om deze tijd ook. Denk dat het wel gaat meevallen en zeker bij de vrouwen kan het ook allemaal net de goede kant opvallen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja de top bij de vrouwen is heel smal, behalve in Nederland. Dit soort uitspraken kan je pas doen na het OKT volgend jaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat dachten we 3 en 7 jaar geleden om deze tijd ook. Denk dat het wel gaat meevallen en zeker bij de vrouwen kan het ook allemaal net de goede kant opvallen.
Wij zijn de enigen die schaatsen serieus nemen, WANBELEID.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En terecht, de koetsier had het paard niet onder controle, en als hij echt weg was gesprongen had dat heel vervelend af kunnen lopen.quote:
Bij de vrouwen kan het nog meevallen, bij de mannen zou 1x goud al een godswonder zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat dachten we 3 en 7 jaar geleden om deze tijd ook. Denk dat het wel gaat meevallen en zeker bij de vrouwen kan het ook allemaal net de goede kant opvallen.
Over 2 weken verder met de WB in Calgaryquote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En terecht, de koetsier had het paard niet onder controle, en als hij echt weg was gesprongen had dat heel vervelend af kunnen lopen.
Maar twee fantastische toernooien gezien met mooie winnaars![]()
Ontzettend genoten dit weekend.
Aangezien het individueel toch een lastig verhaal wordt, kunnen ze misschien eens trainen op de teamevents.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de vrouwen kan het nog meevallen, bij de mannen zou 1x goud al een godswonder zijn.
Doe niet zo raar....quote:Op zondag 12 januari 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aangezien het individueel toch een lastig verhaal wordt, kunnen ze misschien eens trainen op de teamevents.
Weinig kans met een bondscoach die eigenhandig ooit de kernploeg heeft opgeblazen. Ironisch wat dat betreft dat die nu de bondscoach is.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Aangezien het individueel toch een lastig verhaal wordt, kunnen ze misschien eens trainen op de teamevents.
Het maakt niet uit wie je er neerzet als bondscoach, de ploegen luisteren toch niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weinig kans met een bondscoach die eigenhandig ooit de kernploeg heeft opgeblazen. Ironisch wat dat betreft dat die nu de bondscoach is.
Dat ook, maar tot nu toe blonken de bondscoaches ook niet echt uit in hun communicatiequote:Op zondag 12 januari 2025 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie je er neerzet als bondscoach, de ploegen luisteren toch niet.
Dat zou ook vrij onzinnig zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
Totdat de eerste vier plekken van de Matrix bestemd zijn voor de deelnemers aan de TeamPursuit.
Slechtste was 3x goud, denk ik? Met shorttrack is dat toch niet onmogelijk, lijkt me. Maar weinig zekerheidjes inderdaad (al was Schouten dat in het seizoen voor de vorige Spelen ook nog niet)quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
19 shorts!quote:
de Boo gaat die Jordan helemaal naar de filistijnen schaatsen....quote:Op zondag 12 januari 2025 17:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gestopt was met die lelijke eyeliner?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Drukke nacht gehad zo te zien.
Sarajevo 92-96 was ook geen lolletje.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechter dan Sarajevo 84 wordt het gelukkig niet.
en hadden we ook weinig succes als Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Sarajevo 92-96 was ook geen lolletje.
Mijn geheugen laat me weer eens in de steek, maar wat heeft Boskser daar ook alweer gedaan?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat ik hem sindsdien een klootzakken vind.
Het zal niet meevallen om volgend jaar veel goud te winnen. Mijn verwachting:quote:Op zondag 12 januari 2025 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien hebben we tegen die tijd weer een revolutionair voordeel met een pak, schaats, aerostrips, pleister op de neus, zalf.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:18 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen om volgend jaar veel goud te winnen. Mijn verwachting:
Dames
500 - Golikova (maar Femke Kok heeft ook een kans)
1000 - Takagi (tenzij Jutta Paul weer gaat trainen)
1500 - Takagi
3000 - Wiklund (tenzij Groenewoud of Beune toevallig een goede dag heeft)
5000 - Wiklund (of Conijn moet in de tussentijd fatsoenlijke schema's leren rijden)
TP - Japan (zonder Schouten zijn we nergens)
MS - Groenewoud (of Blondin of Lollo)
Heren
500 - Stolz
1000 - Stolz
1500 - Stolz
5000 - Eitrem
10000 - Ghiotto
TP - Noorwegen
MS - Stolz
Wel veel zilver en brons voor NL denk ik.
TARZAN GODquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |