SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MizzezAmy op 12-01-2025 17:12:22 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hoi Harriequote:Op zondag 12 januari 2025 16:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je hem mee naar het genomen hebt die koffie dan wel ja
Hoi HC![]()
Ben je in danse macabre geweest?♡♡♡♡![]()
Wat een geweldige TT![]()
Je kunt het wel dus
Nah ik ben wel wat gewendquote:20 jaar geleden in mijn stamkroeg hadden ze Heineken en dat beetje extra hop wat er in zit dat is gewoon wennen alleen ik ben er nooit geen fan van geweest en zeker uit blik niet
![]()
![]()
Kunnen st.
Lekker gewerkt AmyWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi Harrie![]()
Ben je in danse macabre geweest?
Ik ben helemaal niet van de spook dingen enzo maar deze is echt wel super vet gedaanen daar moet je echt wel een paar keer meer in zijn geweest wil je een beetje alles gezien hebben
![]()
![]()
quote:Weet echt niet wie ik een vervelendere user vind, kree met z'n rare gebrabbel. Of jij met je act.
Well, life can be a riot
Ik ook niet, al vond ik de Heineken vers wel lekkerquote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Harrie het volgende:
Je kunt het wel dus
[..]
Nah ik ben wel wat gewend20 jaar geleden in mijn stamkroeg hadden ze Heineken en dat beetje extra hop wat er in zit dat is gewoon wennen alleen ik ben er nooit geen fan van geweest en zeker uit blik niet
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Moet jij wat van zeggen natnekquote:Op zondag 12 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet echt niet wie ik een vervelendere user vind, kree met z'n rare gebrabbel. Of jij met je act.
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Harrie het volgende:
Je kunt het wel dus
[..]
Het houdt niet over
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het gaat hard met de topics.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Nu ga je weer zo doen
Is goed pik.
Well, life can be a riot
Wat denk je dat ik ga doen danquote:Op zondag 12 januari 2025 17:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nu ga je weer zo doen
Is goed pik.
![]()
![]()
The Bradge vs Paul before gta 6.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh raar, ik kon m wel helemaal intypen. Ach het gaat om het ideequote:
ik zou mario kiezen als favo geheimtaalquote:Op zondag 12 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet echt niet wie ik een vervelendere user vind, kree met z'n rare gebrabbel. Of jij met je act.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Pffff.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Precies. Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh raar, ik kon m wel helemaal intypen. Ach het gaat om het idee
Well, life can be a riot
Kijkquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh raar, ik kon m wel helemaal intypen. Ach het gaat om het idee![]()
![]()
Haha Mario is de wildcardquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zou mario kiezen als favo geheimtaalWell, life can be a riot
Ik heb niet zo veel met vreemdgaan eigenlijk want dat kent alleen verliezersquote:Op zondag 12 januari 2025 17:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Meedoen is belangrijker dan winnen![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eens.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met vreemdgaan eigenlijk want dat kent alleen verliezers
Vreemdgaan (en vind dat emotioneel vreemdgaan ook vreemdgaan is) is not done. Zegt veel over iemand karakter.Well, life can be a riot
Emotioneel vreemdgaanquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens.
Vreemdgaan (en vind dat emotioneel vreemdgaan ook vreemdgaan is) is not done. Zegt veel over iemand karakter.dat is dat je aan de buurvrouw ligt te denken terwijl je je eigen vrouw klaar ligt te neuken of andersom
![]()
![]()
Chatten met iemand stiekem bijvoorbeeld en flirten. Maar niet fysiek. Verliefdheid wederzijds ontwikkelen achter rug van partner.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Emotioneel vreemdgaandat is dat je aan de buurvrouw ligt te denken terwijl je je eigen vrouw klaar ligt te neuken of andersom
![]()
Ik vind het emotioneel vreemdgaan als je de hele dag door met iemand anders appt terwijl diegene niet weet dat je een relatie hebt en daar ook geen compromis in wil sluiten.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Emotioneel vreemdgaandat is dat je aan de buurvrouw ligt te denken terwijl je je eigen vrouw klaar ligt te neuken of andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Right. Dus nee, ik vind zoiets zeker tellen als vreemdgaan.Well, life can be a riot
Nou precies dit dus!quote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Chatten met iemand stiekem bijvoorbeeld en flirten. Maar niet fysiek. Verliefdheid wederzijds ontwikkelen achter rug van partner.Well, life can be a riot
Ah thnxquote:Op zondag 12 januari 2025 17:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Chatten met iemand stiekem bijvoorbeeld en flirten. Maar niet fysiek. Verliefdheid wederzijds ontwikkelen achter rug van partner.![]()
Die vind ik nog niet zo zwart/wit
maar ook daar kun je wel te ver in gaan denk ik![]()
![]()
Kan je zeker te ver in gaan ja. Als je gevraagd word minder met iemand te praten en je zegt "nee het is gewoon een vriend" dan heb je geen respect voor de grenzen van je partner en zegt dat heel veel over diegene.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ah thnx![]()
Die vind ik nog niet zo zwart/wit
maar ook daar kun je wel te ver in gaan denk ikWell, life can be a riot
Iemand belazeren kan duidelijk op meerdere manierenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind het emotioneel vreemdgaan als je de hele dag door met iemand anders appt terwijl diegene niet weet dat je een relatie hebt en daar ook geen compromis in wil sluiten.![]()
![]()
Tof zin inquote:Op zondag 12 januari 2025 16:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de spook dingen enzo maar deze is echt wel super vet gedaanen daar moet je echt wel een paar keer meer in zijn geweest wil je een beetje alles gezien hebben
♡♡♡♡![]()
Ik ga ook een beetje vreemd. Ben online op mijn nieuwe telefoon en de oude staat gewoon nog aanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Absoluut ja. Iemand belazeren kan op onwijs veel manieren ja. Vreemdgaan hoeft niet altijd fysiek te zijn. Als je als partner iets doet waar van je weet dat je wederhelft dat niet fijn vind en je gaat er mee door is dat al vreemdgaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Iemand belazeren kan duidelijk op meerdere manierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Sneu voor die oude.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga ook een beetje vreemd. Ben online op mijn nieuwe telefoon en de oude staat gewoon nog aan![]()
![]()
Oh jeequote:Op zondag 12 januari 2025 17:13 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga ook een beetje vreemd. Ben online op mijn nieuwe telefoon en de oude staat gewoon nog aanDigitaal vreemdgaan
Well, life can be a riot
Moeten we nu echt dit voorbeeld helemaal gaan uitkristaliserenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan je zeker te ver in gaan ja. Als je gevraagd word minder met iemand te praten en je zegt "nee het is gewoon een vriend" dan heb je geen respect voor de grenzen van je partner en zegt dat heel veel over diegene.want ik vind de onzekerheid van die partner ook best een dingetje en ik mis alle context en over wat voor relatie hebben we het dan want ik vind iemand die je sinds een paar maanden af en toe neukt en waarvan je van elkaar zegt dat je een relatie hebt wat anders dan dat je echt al jaren lang je leven op elkaar hebt afgestemd en dat het dan zo gaat.
![]()
He wat een aardige binnenkomer hierquote:Op zondag 12 januari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
♡♡♡♡![]()
Ja, ik denk dat ik als een sadist de telefoon leeg laat lopen..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus seks zonder gevoel mag wel?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef _UserName_ het volgende:
Als gevoel een rol gaat spelen gaat het te ver
Ik denk dat het per relatie verschillend is wat onder vreemdgaan verstaan wordt. Maar als je partner iets vervelend vindt, hou je daar gewoon rekening mee lijkt me.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik als een sadist de telefoon leeg laat lopen..![]()
![]()
Nog zo’n act.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He wat een aardige binnenkomer hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als je je daar in mee laat slepen welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:11 schreef _UserName_ het volgende:
Als gevoel een rol gaat spelen gaat het te ver![]()
![]()
Gemeenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik als een sadist de telefoon leeg laat lopen..
Garpje♡♡♡♡![]()
Precies dit. Als je partner iets vervelend vind dan hou je daar rekening mee. Een relatie is geven/nemen, compromissen sluiten. En als je aangeeft "ik vind het lastig dat...." dan moet je daar open en eerlijk over kunnen communiceren en elkaar daar in tegemoet kunnen komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus seks zonder gevoel mag wel?
Ik denk dat het per relatie verschillend is wat onder vreemdgaan verstaan wordt. Maar als je partner iets vervelend vindt, hou je daar gewoon rekening mee lijkt me.
Als dat al niet kan....Well, life can be a riot
Volgens mij zijn lust en liefde wel 2 verschillende dingen die pas echt magisch worden als je ze combineerd maar zodra je dingen doet waar je partner het niet mee eens is dan ben je fout bezig en dat kan wat mij betreft elk soort partner zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat het per relatie verschillend is wat onder vreemdgaan verstaan wordt. Maar als je partner iets vervelend vindt, hou je daar gewoon rekening mee lijkt me.![]()
Nee, ik bedoel dat wanneer gevoel een rol gaat spelen, er dan sprake is aan non fysiek vreemdgaan. Dus als de partner het niet vertrouwd en de ander houdt alles achterquote:Op zondag 12 januari 2025 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat het per relatie verschillend is wat onder vreemdgaan verstaan wordt. Maar als je partner iets vervelend vindt, hou je daar gewoon rekening mee lijkt me.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ditquote:Op zondag 12 januari 2025 17:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn lust en liefde wel 2 verschillende dingen die pas echt magisch worden als je ze combineerd maar zodra je dingen doet waar je partner het niet mee eens is dan ben je fout bezig en dat kan wat mij betreft elk soort partner zijn.♡♡♡♡![]()
Viel meequote:Op zondag 12 januari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
Voor het geval dat er niet al 20 anderen deze opmerking hebben gemaakt!
♡♡♡♡![]()
Hmm, maar binnenkort ga ik naar een vriend in Amsterdam, blijf daar ook gewoon slapen (in de logeerkamer). Als mn partner dat niet zou willen, zou ik het toch gewoon doen, zou zelfs aan mn partner gaan twijfelen als hij daar moeilijk over zou doen, is toch ook een teken van wantrouwen wel.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dit. Als je partner iets vervelend vind dan hou je daar rekening mee. Een relatie is geven/nemen, compromissen sluiten. En als je aangeeft "ik vind het lastig dat...." dan moet je daar open en eerlijk over kunnen communiceren en elkaar daar in tegemoet kunnen komen.
Als dat al niet kan....Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je bent met deze temperaturen buiten kolen aan het fikken om een mokergroot stuk fleisch te bereiden?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn BBQ aan staan telt dat ookBikkel!
![]()
Vind ik niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:18 schreef HappyCharly het volgende:
@:grotetijd
Hoezo vind je mij een act?Well, life can be a riot
Dat zijn dingen die je in je relatie wel even moet kunnen besprekenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, maar binnenkort ga ik naar een vriend in Amsterdam, blijf daar ook gewoon slapen (in de logeerkamer). Als mn partner dat niet zou willen, zou ik het toch gewoon doen, zou zelfs aan mn partner gaan twijfelen als hij daar moeilijk over zou doen, is toch ook een teken van wantrouwen wel.
Als je wensen teveel uit elkaar liggen zal dat invloed hebben op je relatie..♡♡♡♡![]()
mokerstuk valt wel mee, ik heb er een stuk picanha van 1,5kg op liggen niks spannendsquote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent met deze temperaturen buiten kolen aan het fikken om een mokergroot stuk fleisch te bereiden?Bikkel!
![]()
![]()
Dat is nou ook iets leuks ommet mini samen te doenquote:Op zondag 12 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent met deze temperaturen buiten kolen aan het fikken om een mokergroot stuk fleisch te bereiden?Bikkel!
![]()
Wat is picanha?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
mokerstuk valt wel mee, ik heb er een stuk picanha van 1,5kg op liggen niks spannends♡♡♡♡![]()
Dan kom je aan het punt jaloezie waar sommige mensen het zichzelf echt onmogelijk mee maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, maar binnenkort ga ik naar een vriend in Amsterdam, blijf daar ook gewoon slapen (in de logeerkamer). Als mn partner dat niet zou willen, zou ik het toch gewoon doen, zou zelfs aan mn partner gaan twijfelen als hij daar moeilijk over zou doen, is toch ook een teken van wantrouwen wel.![]()
Eenschquote:Op zondag 12 januari 2025 17:24 schreef ToT het volgende:
Laten we het een beetje vriendelijk houden hier!
♡♡♡♡![]()
Teken van wantrouwen misschien. Maar stel je partner wil dat niet dan moet je er een goed gesprek over kunnen voeren.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, maar binnenkort ga ik naar een vriend in Amsterdam, blijf daar ook gewoon slapen (in de logeerkamer). Als mn partner dat niet zou willen, zou ik het toch gewoon doen, zou zelfs aan mn partner gaan twijfelen als hij daar moeilijk over zou doen, is toch ook een teken van wantrouwen wel.
Ik vond het bij mijn ex nooit een probleem. Doe lekker wat je wil met wie je willen, binnen de perken dan. Het werd pas een probleem toen ze mij actief weghield voor mensen en mensen niet over mij vertelde.Well, life can be a riot
Oh absoluut, en dat wil hij iik weer doen in de zomer!quote:Op zondag 12 januari 2025 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nou ook iets leuks ommet mini samen te doenIn de tuin van ons vorige huis hebben we vaak zitten bbq'en!
![]()
![]()
Dat was jouw grote liefde die die opmerking maaktequote:Op zondag 12 januari 2025 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij liket de opmerking dat ik een act ben. Vind in gek.![]()
![]()
hoe lang hadden jullie een relatiequote:Op zondag 12 januari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Teken van wantrouwen misschien. Maar stel je partner wil dat niet dan moet je er een goed gesprek over kunnen voeren.
Ik vond het bij mijn ex nooit een probleem. Doe lekker wat je wil met wie je willen, binnen de perken dan. Het werd pas een probleem toen ze mij actief weghield voor mensen en mensen niet over mij vertelde.![]()
![]()
Ik likede vooral omdat ik 't een leuke opmerking vond, niet omdat ik denk dat jij een act bent.Well, life can be a riot
Ja dat is het.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je in je relatie wel even moet kunnen bespreken
Als je wensen teveel uit elkaar liggen zal dat invloed hebben op je relatie..
Er zijn ook mensen die denken dat een platonische vriendschap tussen man en vrouw niet kan bestaan.
Ik denk niet dat zo iemand een geschikte partner voor mij zou zijn. Inmiddels ken ik mn vrienden ook langer dan een eventuele partner. Maar ach, ik hoef me er nog geen zorgen om te maken
Half jaarquote:Well, life can be a riot
Oh..quote:Op zondag 12 januari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Een grote homp vlees dat als je het niet goed bereid, ontiegelijk taai wordt.
Dan laat ik die taak aan @Harrie over
♡♡♡♡![]()
staartstuk met een mooie laag vet er op die (mits je hem goed bereid) gruwelijk lekker isquote:Op zondag 12 januari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Een grote homp vlees dat als je het niet goed bereid, ontiegelijk taai wordt.![]()
![]()
Inderdaad, samequote:Op zondag 12 januari 2025 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is het.
Er zijn ook mensen die denken dat een platonische vriendschap tussen man en vrouw niet kan bestaan.
Ik denk niet dat zo iemand een geschikte partner voor mij zou zijn. Inmiddels ken ik mn vrienden ook langer dan een eventuele partner. Maar ach, ik hoef me er nog geen zorgen om te maken
Mijn mannelijke vrienden ga ik natuurlijk niet opzeggen voor n partner
Dan matches we niet
♡♡♡♡![]()
Ooit een keer besteld in een restaurant, maar na een paar stukken gegeten te hebben toch maar weer laten ophalen. Toen kwamen ze met een eenvoudig maar lekker biefstukje aangezet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
Dan laat ik die taak aan @:harrie over![]()
![]()
Staart van n ...quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
staartstuk met een mooie laag vet er op die (mits je hem goed bereid) gruwelijk lekker is
Piranha? Os? Varken?
Te lui om te googlen
♡♡♡♡![]()
Ja eens, het zou wat zijn als je alleen maar vriendinnen zou mogen hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is het.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: