Hoe was deze aflevering ? Ik moet de laatste twee nog kijken. Beetje ongelukkige tijden en herhalingen voor 8:00 uur.quote:Op zondag 9 maart 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel bewondering voor de ouders dat hun kinderen het niet allemaal in de schoot geworpen krijgen. Werken voor je geld. Als het verwende gasten waren geweest was de opvolging sowieso gedoemd.
Deze ging over Jimmy Boer. Duidelijk een kok, is imo anders dan zijn zus die meer een zakelijke kant heeft, en ik denk dat Jimmy nog niet helemaal zijn wilde haren kwijt is.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe was deze aflevering ? Ik moet de laatste twee nog kijken. Beetje ongelukkige tijden en herhalingen voor 8:00 uur.
Oh jaquote:
Is geen voetballer geworden.quote:
Kan je het mss terugkijken en/of opnemen?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:49 schreef tong80 het volgende:
Hoe was deze aflevering ? Ik moet de laatste twee nog kijken. Beetje ongelukkige tijden en herhalingen voor 8:00 uur.
Correctie: 25 %.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef golfer het volgende:
Jonnie en Therese hebben dus maar 30% van de aandelen verkocht.
Elk van de opvolgers dus maar 10%.
Jonnie en Trees blijven dus meerderheid hebben.
Leuke serie.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:41 schreef golfer het volgende:
Leuk, die Molukse familie tijdens familiedag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |