Overschatte speler manquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is die Schouten allemaal aan het doen de laatste weken
Mwah, dat vind ik niet. De afgelopen 1,5 jaar is die echt heel goed geweest, maar sinds die terug is van blessure is het fout op fout.quote:
Ooooh 1,5 jaar op een 10 jarige carrière in de Mickey Mouse League.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik niet. De afgelopen 1,5 jaar is die echt heel goed geweest, maar sinds die terug is van blessure is het fout op fout.
Komt gewoon tekort op hoog niveauquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik niet. De afgelopen 1,5 jaar is die echt heel goed geweest, maar sinds die terug is van blessure is het fout op fout.
Volgens Hansie draait die moeiteloos mee bij City.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Komt gewoon tekort op hoog niveau
Misschien in fifa jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens Hansie draait die moeiteloos mee bij City.
PEC, Excelsior, AZ. Mokerhoog niveau ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Komt gewoon tekort op hoog niveau
Snoert mondjes!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Pablo84 het volgende:
Bakayoko blijft er maar altijd in staan. Man bakt er echt nooit iets van
Bakayoko is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Ach man....1 doelpunt maakt al die andere bagger wedstrijden niet goed
Bosz ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bakayoko is het niet met je eens.
Ben je ook zó pessimistisch als dat havenclubje van je weer eens achter staat?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ooooh 1,5 jaar op een 10 jarige carrière in de Mickey Mouse League.
Vreemd dat dit de standaard tegenreactie is. "Maar Feyenoord danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ben je ook zó pessimistisch als dat havenclubje van je weer eens achter staat?
Inderdaad, ik snap ook niet dat iemand die club serieus neemt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vreemd dat dit de standaard tegenreactie is. "Maar Feyenoord dan"
Dat komt vooral omdat het spel bij PSV niet lekker loopt. Daardoor is het tempo te laag. Zodra dat weer gaat lopen is de tegenstander weer steeds te laat om er een vechtwedstrijd van te maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef Cherni het volgende:
Je weet dat iedere ploeg er een vecht wedstrijd van maakt. PSV blijft slap bezig. Dan verbaasd mij dit ook niet meer.
Dat is ook wel weer zo. De vorm is er niet op dit moment. Mag hopen dat het tegen Rode Ster zich herpakt anders vrees ik het ergste.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat het spel bij PSV niet lekker loopt. Daardoor is het tempo te laag. Zodra dat weer gaat lopen is de tegenstander weer steeds te laat om er een vechtwedstrijd van te maken.
Het is wel verrassend. Die twee ballen die erin vliegen gaan veel vaker over en naast. Een penalty moet natuurlijk altijd zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:26 schreef Cherni het volgende:
Verrassend noemt de verslaggever het. Nou verassend is het niet als je de laatste wedstrijden bekijkt. Slap, onnauwkeurig etc. Dit terwijl je tegenstander voor elke bal gaat en knokt.
Tenzij het daar enorm meezit zie ik het niet gebeuren. Ook al omdat je Malik mist. Belangrijk op niveau.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. De vorm is er niet op dit moment. Mag hopen dat het tegen Rode Ster zich herpakt anders vrees ik het ergste.
Ik heb bij Luuk de Jong altijd het gevoel dat die mis gaat. Dat voelt gewoon nooit zeker op een of andere manier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel verrassend. Die twee ballen die erin vliegen gaan veel vaker over en naast. Een penalty moet natuurlijk altijd zitten.
Maar goed, dit moet PSV nog steeds gewoon repareren in de tweede helft.
Hij mist er redelijk veel inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb bij Luuk de Jong altijd het gevoel dat die mis gaat. Dat voelt gewoon nooit zeker op een of andere manier.
Omdat Peter nog geen vervanger heeft ingebracht. Dat zou werkweigering zijn.quote:
Saibari erin en Noa..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Peter nog geen vervanger heeft ingebracht. Dat zou werkweigering zijn.
French Corner?quote:
Jawel. Alleen dan door PECquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Al speel je nog 3 uur, scoren gaat niet lukken. Wat is dit een partij slecht.
Vreemd dat jou eerste reactie negatief over PSV is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vreemd dat dit de standaard tegenreactie is. "Maar Feyenoord dan"
Definitief einde tijdperk Bosz.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:25 schreef RipCity het volgende:
In Europa vliegen we er ook gewoon uit. Dit fix je niet in paar dagen
Dank dat je jouw frustratie over de heerschappij van PSV zo duidelijk etaleert. Maakt deze kutdag weer iets beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
Zelfs met 12 man verlies je van Zwolle
En met die 12e man bedoel ik inderdaad de scheidsrechter
Je kunt onderhand het kampioenschap ook wel gedag gaan zeggen, want er zit iets behoorlijk niet goed in deze selectie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:25 schreef RipCity het volgende:
In Europa vliegen we er ook gewoon uit. Dit fix je niet in paar dagen
PSV heeft met afstand de beste selectie, ze hebben zoveel kwaliteit dat ze ongeacht het systeem op 80% nog ruimschoots kampioen worden. Ja ze zullen echt wel een keertje verliezen of gelijk spelen, maar dat doen Ajax, Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
Ik hoop wel dat Bosz ook een ander systeem kan bedenken. Want momenteel loopt dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |