Ik begrijp het. Voor mij is het een geruststelling dat Ajax gewoon nog altijd erg matig is en ook te veel punten heeft gehaald. Daarom maak ik me wat minder druk. Hoe zeg je dat ook alweer, zo cliché? 'Onze grootste concurrent zijn wij zelf' oidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh dat zeiden ze al tegen mij. En opnieuw verloor Bosz. Ik kom slechts een beetje plagen nu.
Inderdaad. Gaan we zo eind maart horen dat ie op de weg terug is, maar door een tegenslag toch einde seizoen.quote:
zo gaat het al jaren, maar misschien blijft ie dan nog een jaartje voor PSV voetballen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we zo eind maart horen dat ie op de weg terug is, maar door een tegenslag toch einde seizoen.
CL ga je sowieso wel halen maar het zou prettig zijn als je niet Ajax kampioen maakt maar gewoon jezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, de nummers 3 en 4 laten ook weer 2 punten liggen.
Ik zie Ajax ook nog niet winnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL ga je sowieso wel halen maar het zou prettig zijn als je niet Ajax kampioen maakt maar gewoon jezelf.
Ik maar denken dat de tv stuk was…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
die wedstrijd is ook morgen pas
Pec heeft dit seizoen al meer dan 10 punten afgekeurd gekregen, of penals tegen gehad door de var. Thuis iig nog nooit een keertje de var mee gehad. Deze wedstrijd weer twee prachtige beslissingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dank dat je jouw frustratie over de heerschappij van PSV zo duidelijk etaleert. Maakt deze kutdag weer iets beter.
We hebben geen andere goede nemers. Maar idd ook de pingels van m die er wel in zitten zijn vrij matigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Overigens mist de Jong gewoon 1 op de 3 penalties. Daar mag Bosz wel iets mee gaan doen.
Vorig jaar nog Hans.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:26 schreef PSVCL het volgende:
de laatste keer dat ajax daar verloor was Van basten volgens mij hun trainer..
gelijkspelletje zit er misschien wel in
Ik zie, afhankelijk van wie er op het veld staan, alleen al Veerman, Pepi, Boscagli, Tillman, Perisic liever als nemer dan Luuk.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
We hebben geen andere goede nemers. Maar idd ook de pingels van m die er wel in zitten zijn vrij matig
Ja in de prehistorie.quote:
Dank voor je mening. Het wordt heus wel gewaardeerd hoor, ook al reageert er niemand op.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:09 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het al diverse keren geroepen dat psv zou instorten
het bosz effect is uitgewerkt
ontevreden spelers
spelers die onder de maat zitten
wat is schouten slecht geworden zeg
die moet echt niet opgeroepen worden voor oranje lijkt me
Was te verwachten. Nu NAC, NEC en Willem II als ik me niet vergis. Ben heel benieuwd wat Bosz gaat doen, behalve iemand anders de pingels laten nemen. Bakayoko definitief naar de bank en Pepi basis misschien?quote:
Ik had het idee dat Bakayoko weer een beetje op de weg terug is. Pikte tegen Excelsior en gisteren ook weer een goaltje mee. Ik zou ‘m lekker laten staan.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Was te verwachten. Nu NAC, NEC en Willem II als ik me niet vergis. Ben heel benieuwd wat Bosz gaat doen, behalve iemand anders de pingels laten nemen. Bakayoko definitief naar de bank en Pepi basis misschien?
Hij scoort 2x, maar speelt nog altijd als een natte krant. Zou lekker met Lang en Perisic gaan spelen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Bakayoko weer een beetje op de weg terug is. Pikte tegen Excelsior en gisteren ook weer een goaltje mee. Ik zou ‘m lekker laten staan.
Ik heb misschien een beetje confirmation bias, maar ik word echt gek als ik hem weer naar binnen zie kappen en dan zo'n slap rolletje op de keeper af zie leveren.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Bakayoko weer een beetje op de weg terug is. Pikte tegen Excelsior en gisteren ook weer een goaltje mee. Ik zou ‘m lekker laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |