Hahahaha😂😂😂quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond de looks van Jolien niet. Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.
Niet iedereen is gezegend met zo'n straat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Ziet eruit als 5 andere blonde meisjes in mijn straat.
Hij is smoorverliefd maar speelt hard to get want dat heeft hij vast op internet gelezen en het werkt want Jolien is nu in de war.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef Clasientje het volgende:
Ik weet niet hoor ik heb het idee dat Jeffrey en Jolien elkaar al goed kennen ze hebben misschien al wat samen in het echt zo lijkt dat hoe hij haar aan kijkt enzo en hoe ze met elkaar praten.
Naar wat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik snap milena wel, je ogen worden ernaar toe getrokken
voorgevelquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
ik snap milena wel, je ogen worden ernaar toe getrokken
welke kann verkeerd zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik it vast op de verkeerde stream te kijken
als je ze zelf hebt gekweekt ook hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh die heeft ze zelf betaald dus mag ze mee pronken.
Ik denk dat dat komt omdat er best wat meiden van ongeveer dezelfde leeftijd in zitten en ze daarom een beetje om aandacht vragen.quote:
Ook zeker, doe ik ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je ze zelf hebt gekweekt ook hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |