Het was wel weer een typische 5km van Bosker.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Het zal in het midden liggen.
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had hem dichterbij verwacht eigenlijk, zeker geen plek 4
Heb het idee dat het Snellink wel moet lukkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ghiotto moet nog zijn best gaan doen om de 10 te mogen rijden.
Ja Ghiotto en Bosker vielen tegen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat het Snellink wel moet lukken
4e plek op de 5 is wel voldoende.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ghiotto moet nog zijn best gaan doen om de 10 te mogen rijden.
niet gewoon top-8 klassement?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
4e plek op de 5 is wel voldoende.
Eerst top 8 beiden (dus top 8 klassement en 5 km), daarna aangevuld met de top van de 5 km of klassement, ik weet niet wat precies de voorkeur krijgt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
niet gewoon top-8 klassement?
Was al even in de regels gedoken, hoogste plek in 1 van de 2 klassementen heeft dan de voorkeur.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerst top 8 beiden (dus top 8 klassement en 5 km), daarna aangevuld met de top van de 5 km of klassement, ik weet niet wat precies de voorkeur krijgt.
Zo ver was ik, maar geldt dan als eerste de 5 km of het klassement als dat beide gelijk is?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was al even in de regels gedoken, hoogste plek in 1 van de 2 klassementen heeft dan de voorkeur.
de hoogste plek dus, maakt niet uit welke van de 2 klassementen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo ver was ik, maar geldt dan als eerste de 5 km of het klassement als dat beide gelijk is?
quote:Among the Competitors who are placed among the 8 best in only one of these ranking lists, the next to qualify is the Competitor with the best position in either of the 2 lists.
Dat snap ik, maar hoe plaats je iemand die 6e op de 5km werd t.o.v. de nr 6 in het klassement?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
de hoogste plek dus, maakt niet uit welke van de 2 klassementen.
[..]
ah op die manier, klassement heeft dan voorrang.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe plaats je iemand die 6e op de 5km werd t.o.v. de nr 6 in het klassement?
quote:If 2 Competitors have equal position in the 2 ranking lists, the Competitor in the classification in total points after 3 distances is the first of them to qualify
Je moet zoiets ook wel testen als je in vorm bent, anders denk je dat het aan de vorm ligt als het niet lukt op nieuw materiaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet bij een wereldbeker? Dit is toch een medailletoernooi? Met haar vorm van NK kan ze hier podium rijden dan ga je toch niet rommelen met je materiaal?
Sowieso apart dat er ineens allerlei toppers aan het wisselen zijn. Dan zal er wel rondzingen dat het wondermateriaal is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alsnog is midden in een seizoen wisselen heel vreemd, zeker als je net je beste tijden ooit hebt geschaatst.
En het is ook niet dat Conijn al 3 EK's gewonnen heeft, dit is haar debuut.
quote:Het EK allround is door de Nederlandse vrouwen in Thialf uitstekend afgetrapt. Na twee van de vier afstanden staat Joy Beune op de eerste plek. Bij de mannen was het een heel ander verhaal: Chris Huizinga werd gediskwalificeerd en de rest kwam niet in de buurt van de top.
Maarten Teunisse 11-01-25, 17:44
#werkenbijhetadquote:Op zondag 12 januari 2025 09:07 schreef Idisrom het volgende:
Dit staat nu nog (zondag om 09;05 uur) op AD-site
[..]
Tijd dat de NOS op onderzoek gaat, het gaat om die Viking ruby's toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso apart dat er ineens allerlei toppers aan het wisselen zijn. Dan zal er wel rondzingen dat het wondermateriaal is.
Conijn en Ghiotto rijden er voorlopig alleen nog niet bijzonder op. Leerdam ook niet, maar die is het hele seizoen sowieso al niet op niveau.
Dan zal het van Hersman moeten komen, Robbert de Rijk komt niet verder dan het geven van warme baden.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tijd dat de NOS op onderzoek gaat, het gaat om die Viking ruby's toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |