Net als wanneer er een knappe celeb ernstig ziek is. "Zo'n mooie meid, wat erg!"quote:Op zondag 12 januari 2025 12:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oftewel omdat het een mooie blonde vrouw is vind je het erg, als het dikke hindoestaanse Radeshj Subath van 58 met 1 tand was geweest zei je dat vast niet.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome
quote:Hoewel de politie volgens Marcel al zo’n 30 rechercheurs op de zaak heeft gezet, doet de directe omgeving van Marjolein alles wat ze kan om de hulpdiensten bij te staan. "Met een vriendengroep van zo’n 40 mensen hebben we een soort commandocentrum opgezet in Rotterdam. We zijn elke dag bezig om de politie actief te ondersteunen, zonder ze in de weg te zitten uiteraard. We lopen mee in de wijk, bellen winkels en vragen mensen of we de beelden van deurbelcamera’s mogen bekijken."
Zondag gaan ze verder met het verzamelen van videobeelden. "Dan krijgen we een beter idee van waar ze heen is gegaan. Ze heeft geen telefoon bij zich, dus we kunnen haar niet traceren. Daarom zijn die videobeelden zo belangrijk voor ons."
Marcel hoopt dat zijn zus de vele berichten in de media leest. "Ik hoop dat mijn zusje nu ergens in een hotel zit, misschien een beetje bang door alle media-aandacht. Ik kan me voorstellen dat ze zich schaamt, of wellicht een treinkaartje heeft gekocht naar het buitenland. Dan zou ik alleen maar tegen haar willen zeggen: 'Marjolein, alsjeblieft, neem contact met me op. Het komt allemaal weer goed.'"
https://www.hartvannederl(...)e-vrouw-38-rotterdam
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Of hij heeft geen Facebook.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat die broer allerlei oproepjes doet, ook via facebook e.d. maar die Herjan, haar partner, niet. Daar speelt iets. Kan niet anders.
Ja, of ze had al een minnaar en is die achterna gereisd, ondertussen de Rolex van haar man meenemend en de gezamelijke rekening geplunderd. Snel nog even dr dochter naar de opvang gebracht en met een privejet naar Dubai vertrokken met haar nieuwe vlam.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:18 schreef Schuddenbuikje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.
Misschien kwam dat voor haar onverwachts, en dat maakt de situatie natuurlijk nog ingewikkelder. Daar zou ik zelf ook behoorlijk van in de war raken.
En in deze tijd is het echt lastig om dan snel iets anders te vinden, zeker met de huidige huizenmarkt en alle onzekerheden.
Dit.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:03 schreef Cockwhale het volgende:
"Ze zou nooit dit, ze zou nooit dat..."
Lul toch niet, dat weet je niet. Je weet niet wat iemand denkt of doet.
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 12 januari 2025 13:18 schreef Schuddenbuikje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er iets speelt tussen haar en haar partner. Misschien heeft hij aangegeven niet verder te willen gaan, en als de koopwoning op zijn naam staat, moet zij nu op zoek naar iets anders. Dit hoor je best vaak binnen die leeftijdscategorie.
Misschien kwam dat voor haar onverwachts, en dat maakt de situatie natuurlijk nog ingewikkelder. Daar zou ik zelf ook behoorlijk van in de war raken.
En in deze tijd is het echt lastig om dan snel iets anders te vinden, zeker met de huidige huizenmarkt en alle onzekerheden.
Spreek voor jezelf; Als sensatiezoeker kom ik hier niet om 86 keer te lezen dat mensen het zo erg vindenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:25 schreef Kamelenteen het volgende:
Aan speculaties hebben we helemaal niets. Zouden we dus ook niet moeten doen, want daar is niemand mee geholpen
Waarom denk je dat? Er zijn helaas genoeg van dit soort gevallen geweest waarbij het niet goed afliep, ook bij mensen met kleine kinderen. Als je zo in de put zit/in de war bent liggen je prioriteiten soms anders.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:28 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat deze wel weer boven water komt
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf; Als sensatiezoeker kom ik hier niet om 86 keer te lezen dat mensen het zo erg vinden
Omdat er na verloop van tijd gasvorming optreedt in een ontbindende lichaam, waardoor een lijk weer aan de oppervlakte komt drijven.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:35 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Er zijn helaas genoeg van dit soort gevallen geweest waarbij het niet goed afliep, ook bij mensen met kleine kinderen. Als je zo in de put zit/in de war bent liggen je prioriteiten soms anders.
Ah zo, ik snapte de referentie met het water niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Omdat er na verloop van tijd gasvorming optreedt in een ontbindende lichaam, waardoor een lijk weer aan de oppervlakte komt drijven.
Maar ik hoop niet dat ze dat bedoelt, al sluit ik het niet uit als de politie serieus de Kralingse Plas heeft onderzocht.
Ik eigenlijk ook, nu ik dit hele topic heb doorgelezen.quote:Op zondag 12 januari 2025 01:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn we allemaal niet een beetje in de war de laatste tijd?
Inmiddels heeft haar broer dus aangegeven dat ze geen telefoon bij zich had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef Peppert het volgende:
Als ze een telefoon bij zich heeft dan kunnen ze haar ook traceren. Het geeft ook als de batterij leeg is een signaal af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inmiddels heeft haar broer dus aangegeven dat ze geen telefoon bij zich had.Dat is wel bijzonder voor een vrouw van 38, die zal vrijwel nooit telefoonloos zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze die ochtend wel naar haar werk vertrokken is, had ze toen haar telefoon wel bij zich?
Is ze op haar werk aangekomen?
Wat deed ze op station Gouda?
En als ze haar telefoon ergens achtergelaten heeft (thuis, werk) om niet traceerbaar te zijn, waarom heeft ze bij de winkel dan nog met pin betaald?
Misschien dat die het wel druk heeft met andere dingen...quote:Op zondag 12 januari 2025 11:58 schreef Gia het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken om met het openbaar vervoer te reizen en geen telefoon bij me te hebbenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel bijzonder voor een vrouw van 38, die zal vrijwel nooit telefoonloos zijn.
Als ze die ochtend wel naar haar werk vertrokken is, had ze toen haar telefoon wel bij zich?
En als ze haar telefoon ergens achtergelaten heeft (thuis, werk) om niet traceerbaar te zijn, waarom heeft ze bij de winkel dan nog met pin betaald?
Vanuit Gouda ging ze wss met de sprinter van 12:41 naar huis (terug naar Rotterdam?). In de berichten die ik gelezen heb, werd er ook wel van 'de Rotterdamse' gesproken.quote:Marcel vertelt dat zij de dag van haar vermissing gewoon naar haar werk is vertrokken. "Ze zou haar dochtertje van 2,5 jaar oud ophalen van het kinderdagverblijf." vertelt hij aan Hart van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kwam ze dus om 12:58 aan op station Rotterdam Noord. En een uur later is ze in het Kookpunt geweest en heeft ze rond 14:00 op het Noordplein (bij het Kookpunt?) haar pinpas gebruikt.
Vanaf dat station naar het Kookpunt is het 1,8 kilometer lopen, wat in 25 minuten te doen moet zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 12-01-2025 18:47:07 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Daarom is de politie er dus denk ik ook met 30 man mee bezig.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:27 schreef KingRoland het volgende:
Het enige wat ik iedereen in dit topic kan vertellen is
Dit zaakje stinkt
Het is de vraag nog maar of ze in Gouda werkte, maar als ze voor haar werk in Gouda moest zijn was het ook vreemd dat ze geen telefoon bij zich zou hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om met het openbaar vervoer te reizen en geen telefoon bij me te hebbenDus ik vind dat ook wel vreemd. En als je dochtertje op de creche zit, zou je als moeder van zo'n 2 1/2 jarig kind toch graag bereikbaar willen zijn lijkt mij. Ik snap het dus ook niet, maar Marcel geeft er dus geen reden bij zoals: ze wilde niet te veel prikkels krijgen ivm met haar gesteldheid oid.
En het lijkt mij overigens dat ze dus in Gouda werkt, omdat ze volgens Marcel naar haar werk ging. Vanuit haar werk ging ze wss naar huis (terug naar Rotterdam?). In de berichten die ik gelezen heb, werd er ook wel van 'de Rotterdamse' gesproken.
Helemaal eens Leandra. Voor zo'n jonge vrouw vind in het heel apart om geen telefoon bij zich te hebben, met name als je dochtertje waar je helemaal verzot op bent elders is ondergebracht. Ik zou het niet kunnen en ik snap het dus ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:06 schreef Leandra het volgende:
Het is de vraag nog maar of ze in Gouda werkte, maar als ze voor haar werk in Gouda moest zijn was het ook vreemd dat ze geen telefoon bij zich zou hebben.
Pintransactie wellicht?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stationsfoto met daarbij de tekst dat ze om 12.38 in Gouda voor het laatst gezien zou zijn helpt daatbij ook niet, ik heb ernstige twijfels of er op station Gouda zulke bankjes zijn, ik zag ze gisteren niet.
Daarbij: hoezo is ze om 12.38 voor het laatst in Gouda gezien als ze daarna nog naar een kookwinkel in Rotterdam Noord ging?
Is ze daar niet gezien?
Ik weet niet of het veel nut heeft om het gedrag van een vrouw waarvan al gezegd is dat ze in de war is tot op de millimeter te willen begrijpen. Mocht iemand bij z'n volle verstand een uitgebreid voorbereide beslissing hebben genomen om te "verdwijnen" dan is het een ander verhaal, maar daar lijkt hier vooralsnog niet echt sprake van.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Helemaal eens Leandra. Voor zo'n jonge vrouw vind in het heel apart om geen telefoon bij zich te hebben, met name als je dochtertje waar je helemaal verzot op bent elders is ondergebracht. Ik zou het niet kunnen en ik snap het dus ook niet.
Expres thuisgelaten?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder voor een vrouw van 38, die zal vrijwel nooit telefoonloos zijn.
Maar als je niet wilt dat ze je gangen na kunnen gaan dan pin je toch geld en reken je whatever je bij de kookwinkel wilt kopen toch cash af?quote:Op zondag 12 januari 2025 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Expres thuisgelaten?
En dat pinnen is maar op één plek geweest.
In ieder geval uit het leven stappen met kwaliteitsproducten en niet met een sloeberig action mes.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
.
Dat waardeer ik dan weer wel, geen goedkoop mesje bij de Hema scoren maar een serieus goed mes kopen.
Ze droeg ook geen goedkope jas, dus misschien houdt ze gewoon van kwaliteit, dat kan ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
In ieder geval uit het leven stappen met kwaliteitsproducten en niet met een sloeberig action mes.
Ik mag hopen dat de politie inmiddels wel weet wat ze daar gekocht heeft.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:38 schreef Tengano het volgende:
Als ik naar het Kookpunt ga dan kom ik daar om mezelf iets kado te doen. Dat lijkt mij eigenlijk aannemelijker.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:39 schreef Leandra het volgende:
Ik mag hopen dat de politie inmiddels wel weet wat ze daar gekocht heeft.
Misschien is ze nu ergens een heerlijke biefstuk aan het bakken. Zou ik ook wel lusten nu.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:40 schreef Leandra het volgende:
En ja, dan is een koksmes een stuk zorgwekkender dan een Le Creuset braadpan.
Er zit ook een kookpunt Espresso op Noordplein 81quote:Op zondag 12 januari 2025 14:48 schreef StaceySinger het volgende:
Kookpunt Rotterdam
Noordplein 29 - 41
Ik zit nog even goed te lezen, maar er staat in dat bericht niet expliciet dat ze in het Kookpunt haar pinpas heeft gebruikt en daar dus iets heeft gekocht. Zou wel kunnen natuurlijk, maar vooralsnog is dat volgens mij een aanname vanuit dit topic.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:51 schreef Leandra het volgende:
quote:Afgelopen donderdag om 14.00 uur is Marjolein voor het laatst gezien, bij het Noordplein in Rotterdam. "We weten dat ze donderdagmiddag voor het laatst in Rotterdam is geweest, omdat ze daar haar pinpas heeft gebruikt. Daarna ontbreekt ieder spoor van haar."
https://www.hartvannederl(...)e-vrouw-38-rotterdam
Klopt, maar wel dat ze in Rotterdam bij het Noordplein rond 14.00 uur haar pinpas nog heeft gebruikt.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zit nog even goed te lezen, maar er staat in dat bericht niet expliciet dat ze in het Kookpunt haar pinpas heeft gebruikt en daar dus iets heeft gekocht. Zou wel kunnen natuurlijk, maar vooralsnog is dat volgens mij een aanname vanuit dit topic.
[..]
Plus, als ze alleen maar even kwijt wil zijn dan is haar haar natuurlijk ook zo in een ander kleurtje geverfd.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Op Facebook krijgt de broer heel veel berichten van mensen die haar ergens gezien hebben, van Rotterdam tot in Griekenland.![]()
Probleem is dat ze een vrouw is zoals je er zo veel hebt in Nederland, hele volksstammen vrouwen en meisjes zien er ook ongeveer zo uit.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien is ze nu ergens een heerlijke biefstuk aan het bakken. Zou ik ook wel lusten nu.
Hij heeft wel twee berichten over de vermissing geplaatst op zijn Instagram account, dus de bewering dat hij niets deelt (zoals hierboven ergens staat) is niet juist.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als je oom en je schoonbroer oproepjes op facebook plaatsen, waarom doe je dat zelf dan niet? Vind ik vreemd.
2 wkn terug ja?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
En er is nog een vrouw vermist in Rotterdam.
Zoekactie Rotterdam!!!
Ondanks de vermoeidheid en de kou zijn we nu in Rotterdam aan het zoeken naar de vermiste 33-jarige Laura uit deze hoofdstad. De jonge vrouw is voor het laatst gezien op 29 december 2024 en sindsdien ontbreekt elk spoor van haar. Ze staat nog wel op een camerabeeld op 29 december om 20.08 u -zie foto hieronder-.
We zijn aanwezig met speurhonden, quads, dronepiloten en trackers en gaan volgens de planning een groot gedeelte afzoeken.
We worden op het water geassisteerd met sonarboten door een team uit Rotterdam.
Signalement:
Naam: Laura van der Laan
Leeftijd: 33 jaar
Haarkleur: blond
Kleur ogen: blauw
Lengte: 1.80m
Laura draagt een zwarte broek, zwarte jas met capuchon, bergschoenen van het merk Wolf.
Bijzonderheden: ze draagt een zwarte tas met rose/oranje hengsels.
Heeft u Laura op of na 28 december 2024 nog gezien in de omgeving van de Van Brienenoordbrug of kunt u aanwijzingen geven over de verblijfplaats van deze jonge vrouw, neem dan contact op met:
Politie 0900 8844 / 0800 4444 112
SAR Nederland
Alarmnummer 0800 4444 112
info@sarnederland.nl
De detectives op Fokquote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het zijn natuurlijk maar een paar beelden maar ze komt niet verward over ofzo.
Had ze een afspraak met iemand misschien.
Ik vind op google niks over haarquote:Op zondag 12 januari 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook uit Rotterdam en nog steeds vermist.
Waarom is dit niet in het nieuws?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:
En er is nog een vrouw vermist in Rotterdam.
Zoekactie Rotterdam!!!
Ondanks de vermoeidheid en de kou zijn we nu in Rotterdam aan het zoeken naar de vermiste 33-jarige Laura uit deze hoofdstad. De jonge vrouw is voor het laatst gezien op 29 december 2024 en sindsdien ontbreekt elk spoor van haar. Ze staat nog wel op een camerabeeld op 29 december om 20.08 u -zie foto hieronder-.
We zijn aanwezig met speurhonden, quads, dronepiloten en trackers en gaan volgens de planning een groot gedeelte afzoeken.
We worden op het water geassisteerd met sonarboten door een team uit Rotterdam.
Signalement:
Naam: Laura van der Laan
Leeftijd: 33 jaar
Haarkleur: blond
Kleur ogen: blauw
Lengte: 1.80m
Laura draagt een zwarte broek, zwarte jas met capuchon, bergschoenen van het merk Wolf.
Bijzonderheden: ze draagt een zwarte tas met rose/oranje hengsels.
Heeft u Laura op of na 28 december 2024 nog gezien in de omgeving van de Van Brienenoordbrug of kunt u aanwijzingen geven over de verblijfplaats van deze jonge vrouw, neem dan contact op met:
Politie 0900 8844 / 0800 4444 112
SAR Nederland
Alarmnummer 0800 4444 112
info@sarnederland.nl
quote:Hoelang blijven mijn video's bewaard in mijn Ring-account? Video's van bewegingsgebeurtenissen worden maximaal 180 dagen in de cloud opgeslagen voor deurbellen en camera's. Video's van apparaten met 24 uur per dag opnemen worden maximaal 14 dagen opgeslagen.
Nee zeker niet hardstikke druk punt daar ik reed op de Bergweg om die tijd richting Straatwegquote:Op zondag 12 januari 2025 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat was dus op weg terug van het kookpunt op het Noordplein, richting de gordelweg/station noord/hilgersberg.
Niet echt de plek waar vrouwen midden op de dag verdwijnen.
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:24 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Nee zeker niet hardstikke druk punt daar ik reed op de Bergweg om die tijd richting Straatweg
Dat zeg je op basis van een foto?quote:Op zondag 12 januari 2025 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Het zijn natuurlijk maar een paar beelden maar ze komt niet verward over ofzo.
Had ze een afspraak met iemand misschien.
Soetendaalsekade kade is wel een levendig punt waar veel verkeer is. Zitten ook wat tentjes, autogarage etc. en lopen veel mensen met honden langs de kade.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.
Op zich vind ik van Noordplein richting Station Noord bij Soetendaalsekade uitkomen ook wel een redelijke omweg.
Het is geen rare route om te lopen hoor als je uit wilt komen bij station Rdam-Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Maar ze was bij Soetendaalsekade gezien. Ik lees nu in het artikel van maily bij 't Trefpunt. Daar is het toch wel een heel stuk rustiger. In de kerstvakantie paar keer langs gereden daar, amper auto's, fietsers of voetgangers tegen gekomen.
Op zich vind ik van Noordplein richting Station Noord bij Soetendaalsekade uitkomen ook wel een redelijke omweg.
Maar Soetendaalsekade richting Gordelweg is druk puntquote:Op zondag 12 januari 2025 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Heb nog even goed op de kaart gekeken. Ik kom nooit zo in dat hoekje, dus voor mij was dan via Zaagmolenstraat logische weg (omdat ik daar dan met de auto kom). Maar zie dat het inderdaad lopend via Zwaanshals / Soetendaalsekade vrij logisch is naar de Gordelweg / Station Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:03 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het is geen rare route om te lopen hoor als je uit wilt komen bij station Rdam-Noord.
Niet superdruk qua verkeer dat klopt denk ik wel maar het is geen onlogische route in ieder geval. Ik lees nu dat ze in Hillegersberg wonen; lijkt me dat ze gewoon lopend op weg naar huis was dan. Dan kan die route ook prima.
ik kwam er bij toeval in de kerstvakantie 3x langs, maar toen was het rustig. Vandaar mijn opmerking. Maar zal vooral door de kerstvakantie dan wel komen.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:06 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Maar Soetendaalsekade richting Gordelweg is druk punt
Ja, dat zeg ik dus ook. Dus speculatie van mij.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van een foto?
Man man man
Van station Rotterdam Noord naar de kookwinkel geeft Google het gewoon als kortste wandelroute aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Soetendaalsekade kade is wel een levendig punt waar veel verkeer is. Zitten ook wat tentjes, autogarage etc. en lopen veel mensen met honden langs de kade.
Ook de omweg valt wel mee toch.
Dan heeft ze gekozen om door de wijk te lopen ipv langs de buitenkant via Zwart Jan/Bergweg of via Zwaanshals.
Laatste kan trouwens alsnog want dan kom je ook uit op de Soetendaalsekade.
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
Als ik me niet vergis is dit bij de Gordelweg.
[ afbeelding ]
Klopt hier woont me dochterquote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gordelweg loopt evenwijdig aan de snelweg. Dit waar ze hier bezig zijn is vanuit de fotograaf gezien iets voor de Gordelweg.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wel een behoorlijk stuk vanaf de Soetendaalseweg..quote:Op zondag 12 januari 2025 19:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Klopt, dit is einde/begin Bergselaan, het perkje ligt daar aan, en de weg die je van links naar rechts ziet lopen is de Gordelweg. Dit is de wijk Liskwartier die niet door de politie genoemd werd, maar ligt heel dicht bij station Noord.
2e foto is ook Bergselaan, het pleintje waar de Sint Agathastraat op uitkomt. Achter die stationcar ligt het perkje waar ze op foto 1 in staan.
Ik denk wel dat je het redelijk efficient kan aanpakken. 14:14 was ze bij die Soetendaalseweg. Dus dan schat je in hoe lang ze er over doet om die weg uit te lopen en dan check je daar aan het eind van die weg weer een deurcamera die je kunt vinden en vraag je of je daar op 14:14 + looptijd even mag kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
Je zou zeggen dat er genoeg camera's daar in de buurt zijn dat ze snel meer beelden weten te vinden. Niet zo mooi dat De Rotte stroomt langs die kade. Dat lijkt mij wel een diep stuk water.
Misschien was het Gouda Goverwelle?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik had net een overstap op Gouda en genoeg tijd om het hele perron van het ene naar het andere eind af te lopen, maar dit zijn de bankjes op station Gouda:
[ afbeelding ]
Ik heb geen enkel houten bankje gezien zoals op de foto waar ze een broodje zit te eten, niet op het perron van spoor 3, niet op het perron van spoor 8, waar de sprinter naar Rotterdam Noord vertrekt.
Ik geloof niet zo dat ze zichzelf iets aan zou willen doen eigenlijk. Als ze dat had gewild,dan had ze de trein op een andere manier gepakt en had ze niet ingestapt, maar ervoor gestapt.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef littlemindy het volgende:
Zou het kunnen dat ze bij kruising Gordelweg rechtdoor heeft willen gaan (via Soetendaalsebocht)?
Dus helemaal niet op weg was naar station Noord, maar lopend naar huis.
Ik ken het daar niet, maar dat lijkt me wel een stuk wat stiller zou kunnen zijn.
Inderdaad lijkt haar verdere patroon van die dag er niet op te wijzen dat ze zelf iets van plan was.
Wanneer je niet gevonden wilt worden, dan ga je niet kort daarvoor nog ergens pinnen. En als je jezelf iets aan wilt doen, ga je dan 's ochtends nog naar je werk, 's middags boodschappen doen en onderweg naar huis spring je ineens van de kade oid? Lijkt me toch sterk.
Ja, dat was ook mijn eerste idee, of buiten het station, want behalve de kiosk op het perron is in Gouda weinig te eten te koop.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:18 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien was het Gouda Goverwelle?
Dat zeg ik, dat het me sterk lijkt dat ze zichzelf iets aan wilde doen. Niets in haar patroon wat daarop wijst.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo dat ze zichzelf iets aan zou willen doen eigenlijk.
Mwah. Dat zou haar broer zich dan ook wel bedacht hebben. En wie zegt dat die ouders daar liggen?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Als de maand januari haar zo doet denken aan haar overleden ouders, en de prachtige begraafplaats Crooswijk ligt daar, dan is ze daar misschien naar toegegaan.
Haar dochter zat vermoedelijk tot 18:00 op de opvang, aangezien haar partner om 18:20 een telefoontje kreeg van de opvang.
Ze werd rond 14:14 gezien en dus voldoende tijd die middag, ze hoeft dus helemaal niet onderweg geweest te zijn naar huis.
Ik zeg niet dat die ouders daar liggen maar is een heel mooi plekje in Rotterdam, soort park maar dan heel rustig. Mensen gaan daar ook gewoon naar toe om te wandelen en te bezinnen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Dat zou haar broer zich dan ook wel bedacht hebben. En wie zegt dat die ouders daar liggen?
Nou ja, op Amersfoort staan ze ook, het verbaast me alleen dat er in vrijwel alle berichtgeving, ook in het interview met haar partner en broer gesuggereerd wordt dat ze op station Gouda op een bankje een broodje zat te eten.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:27 schreef spitskool het volgende:
Die foto/screenshot is denk ik van een beveiligingscamera op Rotterdam Centraal, daar staan zulke bankjes en de vloer komt ook overeen.
#179 staat het hele artikelquote:Op zondag 12 januari 2025 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)iend-broer~a2d42347/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |