SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ja dat Youtube kanaal China Fact Chasers laat zien hoe erg het daar is, en dat deze trend daar ook begonnen is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In China was het pas erg joh. Stellen die in een restaurant nul contact hebben. Alleen maar op de telefoon.
Maar in de Filipijnen is het inmiddels serieus nog erger.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.:')![]()
Ziek dat dat nodig is....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Dat deed die date van mij dus telkens. Moest haast gaan smeken om aandacht. Na een poos pakte ik die mobiel en verstopte ik die.![]()
![]()
Maar waarom zou je daarmee daten da ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Filipijnse mensen is het gewoon een gewoonte; in eigen land deden ze het ook, dus waarom zouden ze het hier niet meer mee doen. Lekker op een schermpje bezig zijn, af en toe ff opkijken en wat zeggen en half naar het antwoord luisterend terug naar het schermpje kijken.♡♡♡♡![]()
Oh ik had het nu in het algemeen op feestjes enzo he.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daarmee daten da ?
Ik wil echt niet daten met iemand die zo verslaafd is!![]()
![]()
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
doe nog even de @:dotteke theme song
Bekijk deze YouTube-video
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Poste weer door het slotje en dacht, waarom post er nu niemand meerDo what you love, love what you do!![]()
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht wacht ff af ipv gelijk een topic te maken, hahaha. maar ok weet niet dit liedje doet me altijd denken aan jou.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:20 schreef kree het volgende:
overdrijf het he. even voor de duidelijkheid ik ben daar eigenlijk onwijs tegen. en dat België nu weer dit zoiets doet. naja.
Stel je aan zeg.![]()
dat ook ja je icoontje. maar vind je die muziek ook leuk? het lijkt onwijs op die cover nl. gehehequote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei je laats al, waarschijnlijk door die rode lippenDo what you love, love what you do!![]()
Ja kan toch? Al bolkt hij daarvoor misschien wel wat te weinig nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schotel een date![]()
Hey Amyalles goed?
Hoihoiach ik mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En met jou?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond voor gezelligs doen met je date? Is dat met iemand die je al kent?:')![]()
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet al te lang volgehouden die chickCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Het is geen verplichting maar een aanbeveling.
Stel je aan zeg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoihoiach ik mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..voor jou
![]()
Snoeihard, diep en voor de volle 2 minuten film kijken!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb haar een keer eerder ontmoet. En we gaan gewoon bij haar thuis chillen rn film kijken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had liever leuke gesprekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van de zonnige kant bekeken, ze was wel lekker stil?:')![]()
IN BELGIËquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
heums niet zo fan van die "aanbevelingen" vanuit overheid. een daarna is het volgende en volgende en avondklok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: