Voor volgend jaar is het ook logisch om bij het NK te pieken ipv het EKquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hollanders pieken weer verkeerd ach. Matige tijden van Beune en Conijn
Ze beperkt idd prima de schade; met een goede 1500m (1:54 blank ofzo) heeft ze op de 5km een mooie voorsprong.quote:
Volgend jaar zou ik het EK gewoon overslaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor volgend jaar is het ook logisch om bij het NK te pieken ipv het EK
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgend jaar zou ik het EK gewoon overslaan.
Dat kan Jillert vast uitleggen voor de camera!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conijn opeens op andere schaatsen dus![]()
Lekker joh
Het is een EK. Je kunt beter nu wisselen dan voor een WK of OKT ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Conijn opeens op andere schaatsen dus![]()
Lekker joh
Waarom niet bij een wereldbeker? Dit is toch een medailletoernooi? Met haar vorm van NK kan ze hier podium rijden dan ga je toch niet rommelen met je materiaal?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een EK. Je kunt beter nu wisselen dan voor een WK of OKT ofzo.
Ik denk dat Conijn en Jillert een hoger doel hebben dan een EK Allround.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet bij een wereldbeker? Dit is toch een medailletoernooi? Met haar vorm van NK kan ze hier podium rijden dan ga je toch niet rommelen met je materiaal?
Alsnog is midden in een seizoen wisselen heel vreemd, zeker als je net je beste tijden ooit hebt geschaatst.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Conijn en Jillert een hoger doel hebben dan een EK Allround.
Misschien wilde ze het zelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alsnog is midden in een seizoen wisselen heel vreemd, zeker als je net je beste tijden ooit hebt geschaatst.
En het is ook niet dat Conijn al 3 EK's gewonnen heeft, dit is haar debuut.
Ik heb haar er iig niet over gehoord in de schaatspodcast na het NK sprint (30/12).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou kunnen uiteraard. Maar neem aan dat het niet gebeurt als Anema het geen goed idee vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |