SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Tijd gaat wel hardquote:Op zaterdag 11 januari 2025 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees blij dat je toen pas op de middelbare school zat joh.Ik was dus 33 al toen.
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen![]()
Heb je weer plafond dienst?
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?![]()
Ja. Heb even thee gezet en ga zo weer naar bed
Nou ja het iig altijd warmquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehad
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het iig altijd warm
Het is 28 gradenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasje
Ja geen eigen wasmachine. Dus doe nu 1 keer per anderhalve week was in een wasserette.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Ook onhandig dat je daar mee moet slepen
Hello,quote:
Dotquote:
Je hebt het over california, zit ik ook net te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
Hey Drakinquote:
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor broodquote:
Gelijk heb je, gedaan is maar gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor brood
vanmiddag of vanavond moet ik thuis zijn voor 3 pakketjes, dus wil ruimschoots optijd klaar zijn met eventuele boodschappen
Nou waar begin ikquote:
Bij het leukequote:
Het is echt bizar als je die beelden zietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
ja idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het over california, zit ik ook net te kijken
Heyyyyy Bitterbalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je die beelden ziet
Vreselijk, gewoon hele straten zijn weg. Hoe vinden die mensen zosnel ander onderdak. ZOveel huizen verbrandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd.
sowieso is dat altijd een probleem daar, 2x een film/docu over gezien
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, gedaan is maar gedaan.
IK ga ook een lading pakketjes krijgen. Heb jouwveilingen ontdekt![]()
Paar dingen goedkoop op geboden en niet overbodenhad dus niet gezien dat er iets meer dan 10 euro nog boven op komt, veilingkosten en verzendkosten.
Aan het begin?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, gewoon hele straten zijn weg. Hoe vinden die mensen zosnel ander onderdak. ZOveel huizen verbrand
ja, ook mensen die niet bij familie terecht kunnen want hun huis stond in dezelfde wijk of zelfs straatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je die beelden ziet
IK had geboden op 8 dingen gelukkig op het laatste moment ging er bij 4 er van iemand op het laatst over heen. EN dan heb ik het niet over hoge bedragen hoor, maar toch met die kosten er bij loopt het allemala wel op.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben met veilingen wel altijd bedacht op extra kosten tegenwoordig.
1x niet gedaan bij catawiki en dat was even pijnlijk
consider it lesson learned
Ja, je bent alles kwijt en je hebt geen opvang. In en in triest. En je hebt zo snel ook niets nieuwsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja, ook mensen die niet bij familie terecht kunnen want hun huis stond in dezelfde wijk of zelfs straat
nice lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had geboden op 8 dingen gelukkig op het laatste moment ging er bij 4 er van iemand op het laatst over heen. EN dan heb ik het niet over hoge bedragen hoor, maar toch met die kosten er bij loopt het allemala wel op.
Het is ook leuk om net op het moment van afloop te stemmen en dan die ander even dwars zitten![]()
Maar ik blijf er weg, ga het niet meer doen
Ik krijg nu een robotstofzuiger die ook kan dweilen, een steelstofzuiger zonder snoer en een naaimachine.
oplichters zijn het imho als ze dat doenquote:Een keuken machine had ik ook, maar die schoot van 0 minuten ineens weer door naar 24 uur
Ja en dan mail je ze en zeggen ze dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nice lekker bezig
[..]
oplichters zijn het imho als ze dat doen
wat ik ook hoorde was dat veel, niet alle,nieuwe gebouwen (gebouwd na 2008, met nieuwe brandveiligheids regels) wel nog overeind stonden maar dat voor oude gebouwen geen regelgeving was om ze meer brandwerend te makenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je bent alles kwijt en je hebt geen opvang. In en in triest. En je hebt zo snel ook niets nieuws
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik ook hoorde was dat veel, niet alle,nieuwe gebouwen (gebouwd na 2008, met nieuwe brandveiligheids regels) wel nog overeind stonden maar dat voor oude gebouwen geen regelgeving was om ze meer brandwerend te maken
Dat is dan wel positief.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgen
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daar
ik las dat ze in paradise, ook een stadje daar in californie, nu de stroomkabels ondergronds hebben gelegd omdat dat vorige keer de oorzaak was van de natuurbrand die de boel heeft plat gebrand
ergens vind ik dat wel jammer, die houten palen met electra en/of telefoon bovengronds geven wel karakter aan een klein stadje.
in een grote stad vind ik het weer lelijk![]()
Als men slim is doen ze dat lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel positief.
Oke, wel slim om te doen, alles om ellende te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daar
ik las dat ze in paradise, ook een stadje daar in californie, nu de stroomkabels ondergronds hebben gelegd omdat dat vorige keer de oorzaak was van de natuurbrand die de boel heeft plat gebrand
ergens vind ik dat wel jammer, die houten palen met electra en/of telefoon bovengronds geven wel karakter aan een klein stadje.
in een grote stad vind ik het weer lelijk![]()
nee hoor, in gebieden met een harde grond, dan zijn palen goedkoper dan een gat graven/borenquote:
ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, wel slim om te doen, alles om ellende te voorkomen.
Ik hoorde gisteren dat het nog wel even duurt voor de brand onder controle is
Het is wel Amerika.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als men slim is doen ze dat lijkt mij.
Ik heb geen idee. Dacht altijd dat boven de grond gewoon goedkoper isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, in gebieden met een harde grond, dan zijn palen goedkoper dan een gat graven/boren
waarom ze dat in thailand doen is mij een raadsel, grond is daar toch niet keihard?
Kortom, grote ellende daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat sowieso.
en het zijn 5 brandhaarden nu zo uit mn hoofd
Trump heeft vast wel een oplossing die man weet allesquote:
Bezuinigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trump heeft vast wel een oplossing die man weet alles
dat sowiesoquote:
ja, de schuld bij de burgemeester leggenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is tachtig. Die steekt de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. BEDANKT HE LULquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft ook de schuld. 17 miljoen bezuinigt op de brandweer. De jaarlijkse test van brandpalen geschrapt. Niet gezorgd voor voldoende water in de brandpalen en reservoirs.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso
[..]
ja, de schuld bij de burgemeester leggen
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
Maar hé ze heeft wel een kleurtje
In mijn bed is het ook frisquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best frips toen ik naar de kapper ging. Nog -3 buiten
#wittemanpostquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de verwarming vanuit je bed aanzetten?
Mss maak je wel promotie als je enby wordtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.
We gaan reorganiseren dus denk dat ik het wel binnenkort aankondig. Als ze me dan willen ontslaan dan ga ik naar de krant toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss maak je wel promotie als je enby wordt
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zouden we ook graag aannemen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?
Je had je winterjas aan bij 25 graden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was net te warm kleed dimmy. Dus ben naar huis gegaan om mij om te kleden
lange broek, dik shirt en jasje. Toen ik weg ging was het ook fris maar klaarde ineens opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had je winterjas aan bij 25 graden?
Je kunt mijn baas worden eventueel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?
gezellig nagelriemen weghalen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op mijn nagelafspraak om 1600
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was net te warm kleed dimmy. Dus ben naar huis gegaan om mij om te kleden
VP of Spreadsheets?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt mijn baas worden eventueel.
ah, is dat niet slecht voor je?quote:
Yes tis slecht vanwege 2 dingen. Die kans op allergie. en kans op huidkanker vanwege die lampquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, is dat niet slecht voor je?
dat je bij lang gebruik daarvan allergisch kan worden voor een veel gebruikte stof in andere zaken ofzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes tis slecht vanwege 2 dingen. Die kans op allergie. en kans op huidkanker vanwege die lamp
als je daar kans op loopt, waarom zou je dat nog doen dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat dit de laatste keer is dat k naar die zaak ga en dan zelf een lamp ga kopen. Op dit eiland loop je ook kans op schimmel
ja vind het mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als je daar kans op loopt, waarom zou je dat nog doen dan?
Kun je niet gewoon naar de lokale praxis en een blik muurverf kopen om je vingers in te dippen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat die winkel waar ik heen ga wel oke is maar denk dat je altijd het risico loopt dus denk dat dit de laatste keer is
zag idd dat het lekker had gevroren, maar ijs op sloten nog niet gezien..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef DaMart het volgende:
Het heeft goed gevroren buiten.
Zelfs ijs op de sloten.
Nu alleen nog een keer sneeuw, maar dat zit er natuurlijk nog steeds niet in.
Dun laagje rond het winkelcentrum hier. Half uurtje dooien en het is weg hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zag idd dat het lekker had gevroren, maar ijs op sloten nog niet gezien..
ja, dat verbaasd mij dan weer niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dun laagje rond het winkelcentrum hier. [b][b]Half uurtje dooien en het is weg hoor.[/b][/b]
hoe dik wilde je dat half uurtje dooien krijgen? 3 keer [b] heeft geen meerwaardequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dat verbaasd mij dan weer niks
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon naar de lokale praxis en een blik muurverf kopen om je vingers in te dippen?
Gamma danquote:
"Als je leeft alsof alles kut is, zul je merken dat alles kut is"quote:
als je over alles klaagt zul je merken dat je over alles kunt klagenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als je leeft alsof alles kut is, zul je merken dat alles kut is"
Nattekat
Daar zijn Nederlanders wel goed in.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je over alles klaagt zul je merken dat je over alles kunt klagen
niet zonder reden dat FOK! KLB heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zijn Nederlanders wel goed in.
Zoek je ruziequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als je leeft alsof alles kut is, zul je merken dat alles kut is"
Nattekat
ik weiger naar buiten te kijken en ben lekker in mijn warme coconnetjequote:
geen idee, doet deed fok als ik ctrl+b indrukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe dik wilde je dat half uurtje dooien krijgen? 3 keer [b] heeft geen meerwaarde
ja als je die vaak genoeg indrukt of lang genoeg ingedrukt houdt dan doet ie dan idd welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, doet deed fok als ik [b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b]ctrl+b[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b] indruk
grapjas, dat was 1x indrukken en niet ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je die vaak genoeg indrukt of lang genoeg ingedrukt houdt dan doet ie dan idd wel
Babi pangang sumatraquote:
Wat ik grappig vind is dat de methacrylaat monomeren die in sommige van die lakjes zitten (die onder UV licht polymeriseren en dus hard acryl worden) dezelfde reden is dat ik handschoenen en afzuiging gebruik bij het resin 3D printen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als je daar kans op loopt, waarom zou je dat nog doen dan?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
Mooie beelden vanaf een ijzig Schiphol:
Bekijk deze YouTube-video
auw mn oren.. nederengelsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
Mooie beelden vanaf een ijzig Schiphol:
Bekijk deze YouTube-video
volgende keer de droger dus aanzettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffffffffffffffffff hoezo aan vakantie toe![]()
Ik wil mijn tas inpakken, ineens drie overhemden kwijtOVERAL gezocht, blijken ze in de droger te liggen. Zeiknat.
Gaat Nattekat mee op vakantie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffffffffffffffffff hoezo aan vakantie toe![]()
Ik wil mijn tas inpakken, ineens drie overhemden kwijtOVERAL gezocht, blijken ze in de droger te liggen. Zeiknat.
dan kan hij mooi helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
Zo nog maar even weer verder met de keukenkastjes weer inrichten en de tegels in de WC stofvrij zien te krijgen. En mijn vloer.
Solo komt hier zo ook heen.![]()
Hij gaat samen met een goede vriend mijn oven weer terugzetten.quote:
dan pas dweilen als hij weg isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Schoonmaken doe ik sowieso liever zelf. Met dweilen is het alleen maar kut als iemand onbedoeld in de weg loopt.
Of gewoon weer. Ik ga sowieso veel vaker dweilen nu ik die andere dweil heb.quote:
het 1 sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de thermostaat op 20,5 zet, dan hoort ie toch uit te slaan als het 21 graden is? Of ben ik gek?
je doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Deze gisteren ook gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Heb wel het idee dat op sommige plekjes wat beter moet maar ik blijf er voor nu even van af.Eerst mijn Nightmare Before Christmas set weer in elkaar zetten.
Echt he. Kijk mijn plantjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
jezus, EINDELIJK...quote:Voor het eerst in bijna een jaar meer dan vijf graden vorst gemeten in Nederland
Had je het wel goed uitgelegd in het Thai?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
nou het zit er weer op. Ze heeft de nagels wel compleet gekortwiektdit was een andere vrouw dan vorige keer
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-4/main.pagequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
nou het zit er weer op. Ze heeft de nagels wel compleet gekortwiektdit was een andere vrouw dan vorige keer
klinkt bekend..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg echt al twee maanden een paar keer per week notificaties van de Amazon app dat er goede deals zijn op Billy Joel T-shirts.
Volgens mij is er echt iets stuk. Want het zijn alleen maar notificaties voor Billy Joel T-shirts. Ik heb er nooit op gezocht. Nooit naar gekeken. Niet naar geluisterd.
Notificaties maar uitgezet. Die aanbevelingen gebaseerd op je aankoopgeschiedenis slaan dus ook nergens op.
sowieso heb ik altijd notificaties van dat soort apps uit staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg echt al twee maanden een paar keer per week notificaties van de Amazon app dat er goede deals zijn op Billy Joel T-shirts.
Volgens mij is er echt iets stuk. Want het zijn alleen maar notificaties voor Billy Joel T-shirts. Ik heb er nooit op gezocht. Nooit naar gekeken. Niet naar geluisterd.
Notificaties maar uitgezet. Die aanbevelingen gebaseerd op je aankoopgeschiedenis slaan dus ook nergens op.
Koop dat shirt nou maar gewoon. Zij weten echt wel beter dan jij wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had er tot nu toe nooit last van. Eens per maand een aanbevolen blu-ray oid. Dus nooit de moeite genomenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso heb ik altijd notificaties van dat soort apps uit staan.
enige dat mij meldingen hoeven te geven zijn de bank, whatsapp en messenger, sms en bellen. das meer dan zatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had er tot nu toe nooit last van. Eens per maand een aanbevolen blu-ray oid. Dus nooit de moeite genomen
Je zocht in 1998 op "Gold plated 3,5-to-6,5 mm audio jack converter"! Misschien ben je ook geīnteresseerd in deze Airstream retro look vintage koel-vriescombinatie met ijsblokjesding!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt bekend..
dat heb ik met aliexpress.. na een aankoop suggereren ze items die nergens op slaan
quote:
Ja!quote:
Of juist een item wat je net al gekocht hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt bekend..
dat heb ik met aliexpress.. na een aankoop suggereren ze items die nergens op slaan
Sip!quote:
"Bedankt voor je negatieve feedback op "manshoge koelkast van 600 kilo die stroom slurpt als een debiel!" Wil je er nog eentje met korting?"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist een item wat je net al gekocht hebt
"Hoezo wil je niet nķg 385 eetkamerstoelen en 36 wc's?"
quote:
Sap?quote:
quote:
die stond al op een keer in de kamerquote:
Echt he. Kom daar dan mee op het moment dat ik het zoek, niet nadat ik het al gekocht heb.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, sowieso wel even lekker beetje natuurlijke ventilatie.quote:
Niet 2 keer?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stond al op een keer in de kamer
Nee ik zit nu weer in de woonkamer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stond al op een keer in de kamer
en 2 maanden later nog last vanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ze heb het ge-edit... anders zou ik het quotenquote:
Daarom altijd je computerprocessor het bonnetje laten zien van je aanschaf, dan gaat hij naarstig op zoek naar de volgende spullaria die je wellicht aan wenst te schaffen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
3minuten geledenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
En ja ik snap de grap maar had het net al aangepast dus je bent te laat.
nee want de grap was nog primaquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom altijd je computerprocessor het bonnetje laten zien van je aanschaf, dan gaat hij naarstig op zoek naar de volgende spullaria die je wellicht aan wenst te schaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenkat is weer op bezoek.🐙
Misschien als we hem nog een keer maken?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
zolang het nattekat niet is snap ik je vreugdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenkat is weer op bezoek.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenkat is weer op bezoek.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
die zet je gewoon weer buitenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang het nattekat niet is snap ik je vreugde
Muntjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
En wat kom je random shit tegen als je de banken aan de kant haalt.
Omg zelfs op zelfde plek een wit plukje als Kuroi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leenkat is weer op bezoek.Your beauty never ever scared me.
legoblokjes...quote:
Moet in die andere kamer even goed kijken voor ik ga stofzuigen ja. 👀quote:
Die steek je beter niet achter/onder de bank aanquote:
sok over de stofzuigeruiteinde doen en alle legoblokjes zo in de sok opzuigen... schijnt makkelijker te zijn dan los oppakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet in die andere kamer even goed kijken voor ik ga stofzuigen ja. 👀
Oh dat is wel goeie ja of met een panty besef ik me ineens.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
sok over de stofzuigeruiteinde doenen alle legoblokjes zo in de sok opzuigen... schijnt makkelijker te zijn dan los oppakken
wat? een doos voor kerstballenquote:We bezorgen vandaag je pakket van Sneltoner NL
We zien je graag tussen 15:55 en 17:55
😑quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
slakken zijn een soort minidweiltjes
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Als ik hier een slakkenspoor op de vloer zie dan ga ik echt vijf keer dweilen.
Lijkt me hier in huis vrij overbodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Een luchtbevochtiger is wel echt een geweldig ding.
Eerst verwarmen naar 21, dan dat ding heel even aan en het voelt meteen als zomer
welke heb je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Eerst verwarmen naar 21, dan dat ding heel even aan en het voelt meteen als zomer
1 keer?quote:
Een merkloos ding dat ik van iemand gekregen heb, dus ik kan het je niet vertellen.quote:
Gister zei je nog dat jij niet van die rare praat bent.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Als ik hier een slakkenspoor op de vloer zie dan ga ik echt vijf keer dweilen.
Ik zat net op 38%quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me hier in huis vrij overbodig.
Ik heb dat niet per se met zulke woorden gezegd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat jij niet van die rare praat bent.
Zomerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
ik ga hier niet weer uitleggen hoe de tijd werkt hoorquote:
Dat gelijk al je kleding aan je vast blijft plakken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Het is dat ik zo gemakzuchtig ben anders had ik het opgezocht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat niet per se met zulke woorden gezegd.
Zo'n aanhangaccount heeft een eigen email.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Als iemand meekijkt onder jouw Netflix account (tegen betaling dus eigen profiel en blabla volgens de regels tegenwoordig) moet die inloggen met zijn eigen emailadres?Weet echt niet meer hoe dat werkt.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Als iemand meekijkt onder jouw Netflix account (tegen betaling dus eigen profiel en blabla volgens de regels tegenwoordig) moet die inloggen met zijn eigen emailadres?Weet echt niet meer hoe dat werkt.
Nee, niet op die manierquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gelijk al je kleding aan je vast blijft plakken?
Ja dus wel. Thanksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n aanhangaccount heeft een eigen email.
Is dat leuk, een kleine beurs? Ben je zo uitgekeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Op naar de grote kleine treintjesbeurs.
Je zit in Polen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen werd het alweer donker.
aaah das de reden danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je het wel goed uitgelegd in het Thai?
Allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-4/main.page
oehhhh...
Als je zo'n bril met een loep er op draagt, lijkt de beurs ineens veel groter .quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat leuk, een kleine beurs? Ben je zo uitgekeken.
Die in Rijswijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Op naar de grote kleine treintjesbeurs.
ik weet van nietsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit jouw werk?
https://www.telegraaf.nl/(...)gigant-weet-van-niks
Kaplaarzen kopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben iets te ver gegaan met de bevochtiger
Gelukkig moet ik nu even weg
Kun je daar op het eiland ook doen, blauw-gele plaat (Met hysterische ledverlichting) boven het huis met Tom Ikea Kai erop en spaanplaat meubeltjes gaan verkopen.quote:
Ah, vandaar dat het hier regent.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
ja maar toch maar niet doen, de wild west trein heb ik mn zinnen op gezetquote:
Ik ben er nog niet eerder geweest. Het kwam altijd niet goed uit of ik vergat het en kwam de dag er na er pas achter dat het dat weekend was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik sla hem dit jaar over.
denk niet dat ik het financieel ga winnen van ikeaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daar op het eiland ook doen, blauw-gele plaat (Met hysterische ledverlichting) boven het huis met Tom Ikea Kai erop en spaanplaat meubeltjes gaan verkopen.
hij stopt niet vanzelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
weet je wel waarom hij gratis wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die komt straks thuis terwijl het water door het sleutelgat naar buiten spuit.
Kim Jong-oen durft het wel gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat ik het financieel ga winnen van ikea
Er komt vast een soort compromis. "Ikorea".quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk niet dat ik het financieel ga winnen van ikea
ja wie maakt hem watquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kim Jong-oen durft het wel gewoon.
komt apple om de hoek kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt vast een soort compromis. "Ikorea".
Ik ben de afgelopen jaren geweest en heb toen altijd wel wat tweedehands materieel op de kop getikt. En het is natuurlijk leuk om andere banen te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eerder geweest. Het kwam altijd niet goed uit of ik vergat het en kwam de dag er na er pas achter dat het dat weekend was.
Yay.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren geweest en heb toen altijd wel wat tweedehands materieel op de kop getikt. En het is natuurlijk leuk om andere banen te zien.
En als je je verveelt, is er ook een speelhoek.
ITHAIA klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komt vast een soort compromis. "Ikorea".
Ja want overal een lettertje voor zetten is miljarden aan Intellectueel Eigendom waardquote:
Doe mij maar een bordje Mhacaronnie dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dat is het locale Ithailiaanse restaurant.
@Nattekat, welke van deze bevochtigers is de jouwe denk je?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
@:recce mooie beelden van blussende vliegtuigen en zo
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nķg simpeler.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Denken jullie ook wel eens dat je een wat eenvoudiger leven zou willen hebben en een flink wat simpeler brein?
Nee ik wil vooral dat ándere mensen een simpeler brein hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Denken jullie ook wel eens dat je een wat eenvoudiger leven zou willen hebben en een flink wat simpeler brein?
Dat je overal simpies, woonwagenbewoners en tokkies tegenkomt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil vooral dat ándere mensen een simpeler brein hebben.
Vooral mensen die zich niet met mij bemoeienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je overal simpies, woonwagenbewoners en tokkies tegenkomt?
Je leeft gelukkig nog.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Vervelend wandelen vandaag wel, overal ijsplaten op de weg
Kou is weg nu, zo naar buitenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Vervelend wandelen vandaag wel, overal ijsplaten op de weg
Rare gedachtegang, je hebt last van slimme mensen dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral mensen die zich niet met mij bemoeien
Zegt niet zoveel in de schaduwquote:
Zie het als een compliment, hij heeft last van onsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare gedachtegang, je hebt last van slimme mensen dus?
Nee, vooral van mensen die vinden dat ik maar slim moet zijn omdat ze dat zelf niet zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare gedachtegang, je hebt last van slimme mensen dus?
Sommige van die piloten zijn wel echt gek, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
@:recce mooie beelden van blussende vliegtuigen en zo
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |