SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Tijd gaat wel hardquote:Op zaterdag 11 januari 2025 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees blij dat je toen pas op de middelbare school zat joh.Ik was dus 33 al toen.
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen![]()
Heb je weer plafond dienst?
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?![]()
Ja. Heb even thee gezet en ga zo weer naar bed
Nou ja het iig altijd warmquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehad
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het iig altijd warm
Het is 28 gradenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasje
Ja geen eigen wasmachine. Dus doe nu 1 keer per anderhalve week was in een wasserette.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Ook onhandig dat je daar mee moet slepen
Hello,quote:
Dotquote:
Je hebt het over california, zit ik ook net te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
Hey Drakinquote:
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor broodquote:
Gelijk heb je, gedaan is maar gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor brood
vanmiddag of vanavond moet ik thuis zijn voor 3 pakketjes, dus wil ruimschoots optijd klaar zijn met eventuele boodschappen
Nou waar begin ikquote:
Bij het leukequote:
Het is echt bizar als je die beelden zietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |