SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Tijd gaat wel hardquote:Op zaterdag 11 januari 2025 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees blij dat je toen pas op de middelbare school zat joh.Ik was dus 33 al toen.
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen![]()
Heb je weer plafond dienst?
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt nog maar weinig strand gezien volgens mij?![]()
Ja. Heb even thee gezet en ga zo weer naar bed
Nou ja het iig altijd warmquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afgelopen 4 dagen was mooi maar idd weinig mooi weer :p nu hebben ze weer 3 dagen een depressie voorspeld Met veel wind maar weet dat er genoeg mooi weer komt dus vind het niet zo erg. Mijn collega die hier afgelopen week was heeft gelukkig wel een paar mooie dagen gehad
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het iig altijd warm
Het is 28 gradenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag lange broek. Shirt and jasje
Ja geen eigen wasmachine. Dus doe nu 1 keer per anderhalve week was in een wasserette.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Ook onhandig dat je daar mee moet slepen
Hello,quote:
Dotquote:
Je hebt het over california, zit ik ook net te kijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
Hey Drakinquote:
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor broodquote:
Gelijk heb je, gedaan is maar gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, al ga ik er zo wel uit denk ik, optijd naar de markt voor brood
vanmiddag of vanavond moet ik thuis zijn voor 3 pakketjes, dus wil ruimschoots optijd klaar zijn met eventuele boodschappen
Nou waar begin ikquote:
Bij het leukequote:
Het is echt bizar als je die beelden zietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:22 schreef mschol het volgende:
omdat ik toch wakker ben lig ik wat cnn te lezen en kijken en manmanman wat een ramp
droog weer, harde winden, geen/weinig blusvliegtuigen ivm wind en een water systeem die de vraag niet aankan
ja idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het over california, zit ik ook net te kijken
Heyyyyy Bitterbalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je die beelden ziet
Vreselijk, gewoon hele straten zijn weg. Hoe vinden die mensen zosnel ander onderdak. ZOveel huizen verbrandquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd.
sowieso is dat altijd een probleem daar, 2x een film/docu over gezien
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, gedaan is maar gedaan.
IK ga ook een lading pakketjes krijgen. Heb jouwveilingen ontdekt![]()
Paar dingen goedkoop op geboden en niet overbodenhad dus niet gezien dat er iets meer dan 10 euro nog boven op komt, veilingkosten en verzendkosten.
Aan het begin?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk, gewoon hele straten zijn weg. Hoe vinden die mensen zosnel ander onderdak. ZOveel huizen verbrand
ja, ook mensen die niet bij familie terecht kunnen want hun huis stond in dezelfde wijk of zelfs straatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je die beelden ziet
IK had geboden op 8 dingen gelukkig op het laatste moment ging er bij 4 er van iemand op het laatst over heen. EN dan heb ik het niet over hoge bedragen hoor, maar toch met die kosten er bij loopt het allemala wel op.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben met veilingen wel altijd bedacht op extra kosten tegenwoordig.
1x niet gedaan bij catawiki en dat was even pijnlijk
consider it lesson learned
Ja, je bent alles kwijt en je hebt geen opvang. In en in triest. En je hebt zo snel ook niets nieuwsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja, ook mensen die niet bij familie terecht kunnen want hun huis stond in dezelfde wijk of zelfs straat
nice lekker bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had geboden op 8 dingen gelukkig op het laatste moment ging er bij 4 er van iemand op het laatst over heen. EN dan heb ik het niet over hoge bedragen hoor, maar toch met die kosten er bij loopt het allemala wel op.
Het is ook leuk om net op het moment van afloop te stemmen en dan die ander even dwars zitten![]()
Maar ik blijf er weg, ga het niet meer doen
Ik krijg nu een robotstofzuiger die ook kan dweilen, een steelstofzuiger zonder snoer en een naaimachine.
oplichters zijn het imho als ze dat doenquote:Een keuken machine had ik ook, maar die schoot van 0 minuten ineens weer door naar 24 uur
Ja en dan mail je ze en zeggen ze dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nice lekker bezig
[..]
oplichters zijn het imho als ze dat doen
wat ik ook hoorde was dat veel, niet alle,nieuwe gebouwen (gebouwd na 2008, met nieuwe brandveiligheids regels) wel nog overeind stonden maar dat voor oude gebouwen geen regelgeving was om ze meer brandwerend te makenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je bent alles kwijt en je hebt geen opvang. In en in triest. En je hebt zo snel ook niets nieuws
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik ook hoorde was dat veel, niet alle,nieuwe gebouwen (gebouwd na 2008, met nieuwe brandveiligheids regels) wel nog overeind stonden maar dat voor oude gebouwen geen regelgeving was om ze meer brandwerend te maken
Dat is dan wel positief.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgen
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is beter, dan zal de te nieuwe te bouwen woningen dat ook wel gaan krijgen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daar
ik las dat ze in paradise, ook een stadje daar in californie, nu de stroomkabels ondergronds hebben gelegd omdat dat vorige keer de oorzaak was van de natuurbrand die de boel heeft plat gebrand
ergens vind ik dat wel jammer, die houten palen met electra en/of telefoon bovengronds geven wel karakter aan een klein stadje.
in een grote stad vind ik het weer lelijk![]()
Als men slim is doen ze dat lijkt mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan wel positief.
Oke, wel slim om te doen, alles om ellende te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en wellicht wordt er ook met bouwen meer rekening gehouden met de weersomstandigheden daar
ik las dat ze in paradise, ook een stadje daar in californie, nu de stroomkabels ondergronds hebben gelegd omdat dat vorige keer de oorzaak was van de natuurbrand die de boel heeft plat gebrand
ergens vind ik dat wel jammer, die houten palen met electra en/of telefoon bovengronds geven wel karakter aan een klein stadje.
in een grote stad vind ik het weer lelijk![]()
nee hoor, in gebieden met een harde grond, dan zijn palen goedkoper dan een gat graven/borenquote:
ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, wel slim om te doen, alles om ellende te voorkomen.
Ik hoorde gisteren dat het nog wel even duurt voor de brand onder controle is
Het is wel Amerika.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als men slim is doen ze dat lijkt mij.
Ik heb geen idee. Dacht altijd dat boven de grond gewoon goedkoper isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, in gebieden met een harde grond, dan zijn palen goedkoper dan een gat graven/boren
waarom ze dat in thailand doen is mij een raadsel, grond is daar toch niet keihard?
Kortom, grote ellende daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat sowieso.
en het zijn 5 brandhaarden nu zo uit mn hoofd
Trump heeft vast wel een oplossing die man weet allesquote:
Bezuinigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trump heeft vast wel een oplossing die man weet alles
dat sowiesoquote:
ja, de schuld bij de burgemeester leggenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is tachtig. Die steekt de hele wereld in de fik en dan gaat ie dood. BEDANKT HE LULquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft ook de schuld. 17 miljoen bezuinigt op de brandweer. De jaarlijkse test van brandpalen geschrapt. Niet gezorgd voor voldoende water in de brandpalen en reservoirs.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso
[..]
ja, de schuld bij de burgemeester leggen
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
Maar hé ze heeft wel een kleurtje
In mijn bed is het ook frisquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best frips toen ik naar de kapper ging. Nog -3 buiten
#wittemanpostquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je de verwarming vanuit je bed aanzetten?
Mss maak je wel promotie als je enby wordtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik gewoon een man ben en dat ze me aannemen om mijn kwaliteiten.
We gaan reorganiseren dus denk dat ik het wel binnenkort aankondig. Als ze me dan willen ontslaan dan ga ik naar de krant toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss maak je wel promotie als je enby wordt
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zouden we ook graag aannemen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?
Je had je winterjas aan bij 25 graden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was net te warm kleed dimmy. Dus ben naar huis gegaan om mij om te kleden
lange broek, dik shirt en jasje. Toen ik weg ging was het ook fris maar klaarde ineens opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had je winterjas aan bij 25 graden?
Je kunt mijn baas worden eventueel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie een nieuwe CEO nodig dan?
gezellig nagelriemen weghalen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
ik wacht op mijn nagelafspraak om 1600
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was net te warm kleed dimmy. Dus ben naar huis gegaan om mij om te kleden
VP of Spreadsheets?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt mijn baas worden eventueel.
ah, is dat niet slecht voor je?quote:
Yes tis slecht vanwege 2 dingen. Die kans op allergie. en kans op huidkanker vanwege die lampquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, is dat niet slecht voor je?
dat je bij lang gebruik daarvan allergisch kan worden voor een veel gebruikte stof in andere zaken ofzo?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes tis slecht vanwege 2 dingen. Die kans op allergie. en kans op huidkanker vanwege die lamp
als je daar kans op loopt, waarom zou je dat nog doen dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat dit de laatste keer is dat k naar die zaak ga en dan zelf een lamp ga kopen. Op dit eiland loop je ook kans op schimmel
ja vind het mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als je daar kans op loopt, waarom zou je dat nog doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |