Ik ben ook een beetje moe.quote:
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.quote:
Morgen al die Karen's weer over de zeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Top! Bewegen is key!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag weer geoefend met lopen en staan.
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:44 schreef cosmosis het volgende:
Soms he houdt je van de Fransen, heel soms.
Patrick Bruel - Casser la voix (Bruel Tour au stade Pierre-Mauroy 2014)
Bekijk deze YouTube-video
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Yeah !quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook wel zo'n nummer waar je energie van krijgt.
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoeligquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja lekker! Krijg je echt zo'n samenhorigheidsgevoel (2x woordwaarde) van !
Whahaha You go !!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, lekker in de zomer Frenchkissing uitkijkend over de Golf van Biskaje beetje random Franse woorden in je oor fluisterend, als de vlag daar niet boven half stok komt te hangen ben je vrij ongevoelig
Niet kijk gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
@13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlockedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat je niet wil zien en toch kijkt![]()
Ook zij valt in de catagorie van wacked talentsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
@:13.56 That is not an outfit but diamonds glued to the (naked) body, nieuwe levels van interesse unlocked
Ik moet zeggen best veel respect dat na die rollercoaster Brtiney toch weer terug is gekomen, alhoewel ik niets nieuws kan vinden dan Helene...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook zij valt in de catagorie van wacked talents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |