Ik keek naar de ene en typte de andere naamquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Mats Rots is verhuurd aan Heracles Almelo.
Dat niet alleen, maar dan hebben met name Ajax, Utrecht, Heerenveen en Almere dus 2 wedstrijden in deze ronde en de rest maar 1.quote:Op zondag 20 april 2025 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt mij het handigste om de manager na vandaag open te zetten voor de midweekse speelronde die we als “speelronde 31” zien.
Al is dat ook wel weer krom, want spelers hebben natuurlijk op ronde 29/30 gekozen. Beetje laat om de situatie nu nog anders op te lossen dan dat.
Volgens de spelregels horen die wedstrijden bij de volgende speelronde, dus zou je ze dan alsnog kunnen kiezen met de (al bekende) bijbehorende punten. Normaal gesproken worden wedstrijden uitgesteld naar achter, maar nu zijn beide wedstrijden naar voren geschoven (en dit was al eerder bekend).quote:Op zondag 20 april 2025 12:00 schreef stpn het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk nu Heerenveen - Almere en Utrecht - Ajax van speelronde 31 nu gespeeld worden voordat ronde 30 gespeeld is. En na ronde 30 de manager weer open gaat...
De andere wedstrijden van speelronde 31 horen dan natuurlijk ook bij deze ronde.quote:Op zondag 20 april 2025 13:32 schreef stpn het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar dan hebben met name Ajax, Utrecht, Heerenveen en Almere dus 2 wedstrijden in deze ronde en de rest maar 1.
Ik weet overigens ook geen oplossing, denk dat het nooit echt goed zal zijn.
Ja, alleen had dat dan vooraf duidelijk gemaakt moeten worden. Ik vermoed dat er ieder geval in de regels iets wordt opgenomen wat dat mogelijk maakt voor volgend seizoenquote:Op maandag 21 april 2025 22:42 schreef Starflyer het volgende:
Als er later ingehaald wordt, heb je toch ook de spelers van de ronde dat de wedstrijd gespeeld wordt?
Dan kan dat omgekeerd toch ook? De manager openzetten voor ronde 31 e.v. en de wedstrijden voor ronde 30 afwikkelen met de spelers van nu?
Dat had gekund, maar dat brengt ook weer nadelen met zich mee. Helaas is geen enkele oplossing ideaal in dezequote:Op maandag 21 april 2025 22:42 schreef Starflyer het volgende:
Als er later ingehaald wordt, heb je toch ook de spelers van de ronde dat de wedstrijd gespeeld wordt?
Dan kan dat omgekeerd toch ook? De manager openzetten voor ronde 31 e.v. en de wedstrijden voor ronde 30 afwikkelen met de spelers van nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |