Waarschijnlijk zijn er ook nog geen meubels omdat temu/Ali niet zo snel is met leveren...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef RobjeGeus het volgende:
Geweldig...weinig eten, niet te lang warm water, geen 2 presentatoren, geluids mensen, licht mensen, etc..hier is een hoop op bespaard__!
Hoe kan 'ie nou een fake zijn als hij er al een week in zit, tenzij Febo een test uitvoert om op willekeurig tijden andere popptjes naar keuze erin te kunnen zetten, het blijft altijd een risico gelijk met een volle bak te startenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Fleur weg, milena die blijft, remi is fake en nou komt er weer een fake hondentrimmende-nagelstyliste bij..
Ik wordt hier te oud voor
De kutkipquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger, toen we gelukkig waren als een bewoner even lekker met de kippen ging praten.
Misschien moeten ze dat volgend jaar even herhalen, gewoon 3 maanden lang die streams herhalen.
Paprika appel of tonijn ?quote:
Veel beter iddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond de live wel aardig, zonder die kut studio ....
niet gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:02 schreef Rhosyn het volgende:
Milena trok wel alle aandacht naar zich toe met haar gejank en Fleur steeds vastpakken.
En Jordie kreeg een blik van Lenny toen hij ff heel blij deed waar hij erg van schrok. Hij liep meteen weg.
🤣🤣quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Fleur weg, milena die blijft, remi is fake en nou komt er weer een fake hondentrimmende-nagelstyliste bij..
Ik wordt hier te oud voor
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:03 schreef UtopiaFreak het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van live reality programma's, jullie waren er allemaal bij
En alleen maar herhalingquote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
De oude liveshows keek ik toch amper, duurde veel te lang
En geen influencers/mediageile peeps...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. En kon je nog met een parachute in de tuin landen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Exact.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
Remi is de enige die van fake-bewoners weet. Hij zal waarschijnlijk alert zijn bij een nieuwe bewoner, maar kan er niets over zeggen tegen anderen mocht ie het in de gaten krijgen.
Wij gaan erop letten of Remi en de andere neppert zich niet verspreken en/of andere bewoners iets opvalt aan hun verhalen.
Als het uitkomt gaat iedereen aan elkaars verhaal twijfelen. Best een flinke mindfuck, ben wel benieuwd naar hoe dat gaat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |