quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Live show konden we toch ook op stream zien
? Ik zie het hier wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat niet hier staan? ik zie alleen deleted
Ik heb dat ook een tijd gehad en soms gebeurt nog steeds, nu toevallig nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat niet hier staan? ik zie alleen deleted
SPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Milena meteen wegsturen gaarnequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
Ja 2 die wel even de boel wat in beweging brengenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Doe er maar gelijk twee nieuwe bewoners in.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:Dank je, het zal me een worst zijnSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dank je, het zal me een worst zijn
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:WowwwwwSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wij mogen de volgende fake-identiteit bepalen:lol moet ik natuurlijk weer inloggenSPOILER: Kiezen tussen de volgende 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemmen kan vanaf 22:00, tot morgen 12:00 via RTL/Goplay, waar je ook voor nominaties stemt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Fleur heeft een gevoel....
Kan best eens een goed gevoel zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol moet ik natuurlijk weer inloggen
Niet echt spannend.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dank je, het zal me een worst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |