SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Het is niet normaal meer. Dag naar een pretpark met z'n 2en kost je gewoon minimaal 150 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)kost-nu-12-euro.html
koekoek
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is niet normaal meer. Dag naar een pretpark met z'n 2en kost je gewoon minimaal 150 euro
Ik denk vooral de hele bekende dingen en wat "hitjes" maar obscure shit zoals Bike doen ze nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze al mijn favoriete Pink Floyd liedjes sowieso doen.
Ik heb ooit wel aan Scoupy gedaan, maar weet niet meer waarom ik ben gestopt. Heb de app niet meer in elk geval.quote:
Ik las al zoiets. Prima tijdverdrijf voor de donkere dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Had je meegekregen dat ik helemaal verslaafd ben aan Stardew Valley?Of nouja, speel het nu.. een week.
Ik ken echt niet alles van Pink Floyd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk vooral de hele bekende dingen en wat "hitjes" maar obscure shit zoals Bike doen ze niet
Oh dat gaat bij Vakantiediscounter ook zo ongeveer ja. matigjes befnekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie het al, je kunt niet per nacht zoeken, maar voor 1-3 nachten, 3-5 nachten, etc. En dan moet je aangeven in welke week je wilt reizen. Ik had de eerste geselecteerd en toen een paar dagen in april en toen kreeg ik standaard alles voor 1 nacht oftewel 2 dagen te zien. Dan klik je een resultaat aan en helemaal onderin zag ik pas dat het voor 1 nacht was.
Nee, heel goed bedacht.
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maarquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maar
Nee wacht. Kak.
Nou ja. Ik heb internet in ieder geval.
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijtquote:
Ik weet niet wanneer je bent gestopt, maar je spaart nu ook wat geld als je boodschappen doet bij bepaalde winkels. Niet veel, maar alles samen is het wel leuk om gratis te krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel aan Scoupy gedaan, maar weet niet meer waarom ik ben gestopt. Heb de app niet meer in elk geval.
Jaaa, het is heerlijk!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las al zoiets. Prima tijdverdrijf voor de donkere dagen.
want je moet daar eten en drinken en je kunt dat niet zelf meenemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijt3 kaartjes a 110 euro, dan eten/drinken/parkeren. Zit je echt zo aan
Hemaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bent gestopt, maar je spaart nu ook wat geld als je boodschappen doet bij bepaalde winkels. Niet veel, maar alles samen is het wel leuk om gratis te krijgen. Hema, Hollandsenieuwe, Action, Kruidvat en nog veel meer gangbare winkels krijg je een klein percentage van je uitgaven in geld van Scoupy
[..]
Jaaa, het is heerlijk!!
Misschien kun je een leuke dildo 3D printen voor @Ama haar keuken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maar
Nee wacht. Kak.
Nou ja. Ik heb internet in ieder geval.
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun je een leuke dildo 3D printen voor @:Ama haar keuken?
Minder etenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijt3 kaartjes a 110 euro, dan eten/drinken/parkeren. Zit je echt zo aan
Pener- en zoutpotjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.
random linkjesquote:
nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat pannen zoveel met seks te maken hadden![]()
Ik ga trouwens weer mijn pandatijdperk inOf daar zit ik al in
![]()
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't parkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je moet daar eten en drinken en je kunt dat niet zelf meenemen?
oh, hema is alleen online. Wel 3,5 %quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou dit zo in huis neerzettenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.
Ik heb nog ergens een pet van Pink Floyd liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niet alles van Pink Floyd.
Dit loopt weer uit de hand.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlacequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't park
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een pet van Pink Floyd liggen.
Toen ging het vast niet heel goed met me toen ik die kocht.
I seequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
random linkjes
[..]
nooit uitgekomen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't park
Which one's Pink?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nachthemd van Pink Floyd
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlace![]()
Of dat is het voornemen maar meestal staan we rond een uur of vier nog aan de churros en curryworst.
Welneequote:
Heb je nog wat aan je dagquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Mooi hotel gevonden en dan is het ontbijt tot half 10. Dat is geen vakantie meer hoor.
*doet ook meequote:
naar disney probeer ik wel altijd wat eten mee te nemen, maar wil ook niet helemaal bepakt zijn omdat ik alleen ga en dan moet zeulen hele dag met die tas (ja in lockers kan, maar is onhandig als je even snel wat wil drinken ofzo)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlace![]()
Of dat is het voornemen maar meestal staan we rond een uur of vier nog aan de churros en curryworst.
Ik zou gewoon zonder ontbijt boeken en dan in de stad een broodje halenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk als je naar een concert gaat de avond ervoor
Ja heb je een punt. Then again, het had nou ook weer niet de hele wereld gescheeld als we alles hadden meegenomen, hooguit 40 euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ok, maar zeg dan niet dat je minimaal zoveel kwijt bent. Dat is zeggen dat vakantie zoooo duur is geworden maar er even niet bij vermelden dat je naar een super luxe resort gaat, dat slaat nergens op
dat is jouw eigen keus
Wij zitten daar in een hotel, dus dan kom je niet even langs een supermarkt. Maar ook daar vreten we steeds kleine beetjes de hele dag door. Daar een crepe, dan daar poffertjes, dan daar een of andere Mickey-bagel, dan even wat nuggetsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
naar disney probeer ik wel altijd wat eten mee te nemen, maar wil ook niet helemaal bepakt zijn omdat ik alleen ga en dan moet zeulen hele dag met die tas (ja in lockers kan, maar is onhandig als je even snel wat wil drinken ofzo)
Maar ik ga met m'n zus. Die wil in het hotel ontbijten en dan haar tanden poetsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zonder ontbijt boeken en dan in de stad een broodje halen
ik zat meestal in hotel net buiten disney, in de buurt van dat winkelcentrum.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zitten daar in een hotel, dus dan kom je niet even langs een supermarkt. Maar ook daar vreten we steeds kleine beetjes de hele dag door. Daar een crepe, dan daar poffertjes, dan daar een of andere Mickey-bagel, dan even wat nuggetsWe vreten ook wat later dan de rest van de meute, anders sta je een uur in de rij en kun je nergens zitten. De Mickey-tosti vulde aardig, kreeg hem niet eens op.
De laatste keer hebben we op de eerste en laatste nacht ook buiten het park geslapen, was echt een fijn hotel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat meestal in hotel net buiten disney, in de buurt van dat winkelcentrum.
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Bandshirtjes zijn echt heel erg leuk en tof als je 14 bent.
als aanvulling op mn vorige post:quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste keer hebben we op de eerste en laatste nacht ook buiten het park geslapen, was echt een fijn hotel.
Je zus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ga met m'n zus. Die wil in het hotel ontbijten en dan haar tanden poetsen.
quote:
Die kerstkraampjes hebben ook lekkere dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
als aanvulling op mn vorige post:
neemt niet weg dat ik ook vaak genoeg iets heb van: "fuck it, het is vakantie" en dan ga ik alsnog in park een hotdog of bv lekkerbekje halen
Ja want dit hotel dat ik had gevonden was nu 700 euro incl ontbijt voor 4 nachten voor twee personen dus DAT IS GEEN GELD en om de hoek van de metro, maar ze had dit hotel ook gezien maar was niet zo heel enthousiast over de recensies. Ik wil het er wel op wagen voor dat geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zus.Die van alles wil, niks regelt en overal commentaar op heeft?
in alle keren dat ik daar ben geweest toen dat er was maar 1x wat gehaald.. ergens hield mijn verstand mij elke keer tegen als de prijzen onder ogen kwamenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kerstkraampjes hebben ook lekkere dingen
The Killers en Placeboquote:
Niet bij nadenken en gewoon de pinpas eroverheen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in alle keren dat ik daar ben geweest toen dat er was maar 1x wat gehaald.. ergens hield mijn verstand mij elke keer tegen als de prijzen onder ogen kwamen
Ze kan toch daarvoor tandenpoetsen? Of onderwegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ga met m'n zus. Die wil in het hotel ontbijten en dan haar tanden poetsen.
Jou snap ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want dit hotel dat ik had gevonden was nu 700 euro incl ontbijt voor 4 nachten voor twee personen dus DAT IS GEEN GELD en om de hoek van de metro, maar ze had dit hotel ook gezien maar was niet zo heel enthousiast over de recensies. Ik wil het er wel op wagen voor dat geld.
Onderweg tanden poetsen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kan toch daarvoor tandenpoetsen? Of onderweg
euhm..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Keiblij in de rij voor de kinderboerderij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
Keiblij in de rij voor de kinderboerderij.
Wel geitjes geaaid?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm..
daar was ik vanmiddag, kijken of het klopte dat ze een inzamelpunt voor oud frituurvet hadden, was niet zo..
dat is bijna 25% van je uitgavenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja heb je een punt. Then again, het had nou ook weer niet de hele wereld gescheeld als we alles hadden meegenomen, hooguit 40 euro.
meej oe gurkenkieeeeeeeeepquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit maakt dan wel weer wat goed
zou kunnen, ze hebben in elk geval schijt aan allesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn deze mannen homosensueel?
Ja true. Maar dan was 't alsnog best wel duur geweestquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is bijna 25% van je uitgavenals dat niet veel voor je is, dan is 200 dat vast ook niet
Dat zie ik al helemaal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Gewoon in het restaurantje waar je ontbijt of even een koffietje gaat doen
is dan ook een luxe activiteitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja true. Maar dan was 't alsnog best wel duur geweestIs echt niet leuk meer om dat "ff" te doen
Je zus drinkt vast geen koffie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zie ik al helemaal niet gebeuren.
Ja door de drugs.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou kunnen, ze hebben in elk geval schijt aan alles
Nee, die wonen naast de PFAS -fabriekquote:
ik vind er niet veel aan maar ze doen het wel goed met hun muziekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:57 schreef Karzai het volgende:
ik ben fan van goldband keb ook een plaat van hen hen gekocht wat mijn gevoel goed weergeeft
Ze hadden in Den Haag toch een M&S? Maar goed, die is wel weg, dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden in Den Haag toch een M&S? Maar goed, die is wel weg, dacht ik
Ja in Amsterdam ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
heel vroeger zat die er , tijd weggeweest, daarna weer even terug en toen weer weg.. kan ik mij vaag herinnerenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik nu iets raars? Was bij het Spui toch ?quote:
Zoals alle Zeeuwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die wonen naast de PFAS -fabriek
Hahaha, het is correct wat je zegt maar.. wat heb je daar aanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg ik nu iets raars? Was bij het Spui toch ?![]()
Ja en het restaurant van Jamie Oliver.. was ook vrij snel wegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
heel vroeger zat die er , tijd weggeweest, daarna weer even terug en toen weer weg.. kan ik mij vaag herinneren
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Noodgeval vind ik wel gezellie
EEN EEN TWEE![]()
![]()
![]()
Ja nietsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, het is correct wat je zegt maar.. wat heb je daar aanja inderdaad, jaren geleden zat er een M&S
Ja uh beetje flexibiliteit is wel een vereiste hierquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zie ik al helemaal niet gebeuren.
En er zitten een Greggs, Pauls en Pret aan de overkant
die ken ik niet, zal eens luisterenquote:
ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nietsik wist het niet zeker en ik zocht bevestiging
2x hebben ze er gezeten: tot 2001 en later in 2013 weer aldus wikipediaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, het is correct wat je zegt maar.. wat heb je daar aanja inderdaad, jaren geleden zat er een M&S
Wat kocht je daar zoal? Ik ben er een keer doorheen gelopen en toen weer naar de uitgangquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh![]()
in dat geval helemaal correct ja. Ik mis de M&S intens, misschien vandaar
Trippel trippel trippelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kocht je daar zoal? Ik ben er een keer doorheen gelopen en toen weer naar de uitgang
Ik weet die van 2013, duurde ook niet lang toenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
2x hebben ze er gezeten: tot 2001 en later in 2013 weer aldus wikipedia
Enkel eten/drinkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat kocht je daar zoal? Ik ben er een keer doorheen gelopen en toen weer naar de uitgang
Ik heb er toen in Amsterdam nog wel een jubilee-koekblik gekocht, dus dat was dan 2012?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh![]()
in dat geval helemaal correct ja. Ik mis de M&S intens, misschien vandaar
Oehhhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet die van 2013, duurde ook niet lang toen
[..]
Enkel eten/drinkenDie kleding en weet ik veel wat ze nog meer verkochten was overdreven duur voor het is. Maar vooral chips en bagels volgens mij
![]()
![]()
en scones en ja dat soort dingen, die je nergens anders kan halen
Lekkere muntthee hebben zequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet die van 2013, duurde ook niet lang toen
[..]
Enkel eten/drinkenDie kleding en weet ik veel wat ze nog meer verkochten was overdreven duur voor het is. Maar vooral chips en bagels volgens mij
![]()
![]()
en scones en ja dat soort dingen, die je nergens anders kan halen
Is oxy drugs?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Als ik er heel diep over na ga denken weet ik niet wat de definitie van drugs isis ketamine drugs of niet
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er toen in Amsterdam nog wel een jubilee-koekblik gekocht, dus dat was dan 2012?
https://www.marksandspenc(...)acks-and-nuts/crispsquote:
Ze hebben brainfood !!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!!! zo lang geledennnn
[..]
https://www.marksandspenc(...)acks-and-nuts/crisps
en https://www.marksandspencer.com/food als je het hele food assortiment wil bekijken om te zien wat je hebt gemist
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Als ik er heel diep over na ga denken weet ik niet wat de definitie van drugs isis ketamine drugs of niet
Is supermakkelijk stoppen, beeld je een gevecht in, jij in een bokswedstrijdje van wilskracht tegen een sigaret, je wil van zoiets onnozels, doms, onnodigs en kleins toch niet verliezen, je bent een woeste tijger, een leeuw en een geweldenaar, NU STOPPEN!quote:
Dus als je dat krijgt voorgeschreven ben je aan de drugs?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een zwaar opiaat natuurlijk is dat drugs
The Walking Deadquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, kunnen alle zombies daar naar toe
tis een mindset en er moet wat tegenover staanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supermakkelijk stoppen, beeld je een gevecht in, jij in een bokswedstrijdje van wilskracht tegen een sigaret, je wil van zoiets onnozels, doms, onnodigs en kleins toch niet verliezen, je bent een woeste tijger, een leeuw en een geweldenaar, NU STOPPEN!
In het Engels wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als je dat krijgt voorgeschreven ben je aan de drugs?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hé @:Wereldgozer zullen we keertje afspraak maken, ze doet ook trio m/m. https://shorturl.at/v9pmZ
Met Pasen heb je vast ook veel meer mensen of niet ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Aw jammer dat ik na Pasen naar Londen ga, nu mis ik de paaseitjes
Die liggen volgende week al in de winkel hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Aw jammer dat ik na Pasen naar Londen ga, nu mis ik de paaseitjes
Geen idee. Ik was er in februari een keertje en toen lagen de eitjes al in de winkelsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met Pasen heb je vast ook veel meer mensen of niet ?
Maar ik ben er nu toch ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die liggen volgende week al in de winkel hoor.
Ja en weet je, het is lekker (en nodig) om in het leven ergens trots op te kunnen en mogen zijn en dat kan winnen van nicotine zelfs betekenen voor iemand, zo zie ik het tenminste.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis een mindset en er moet tegenover staan
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als je dat krijgt voorgeschreven ben je aan de drugs?
Vandaag alquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die liggen volgende week al in de winkel hoor.
Hier gaat iets verkeerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben er nu toch ook niet
Kort ritje op en neer. Alleen even eitjes inkopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hier bedoelde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ze best ruilen voor andere eitjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kort ritje op en neer. Alleen even eitjes inkopen.
Zou MadeBoos het daar ook mee eens zijn?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ze best ruilen voor andere eitjes.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom vliegen in je rugzak?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja op zich.. als je alleen een rugzak bij je hebt, is vliegen best voordelig
Omdat het voordelig is...quote:
de meeste mensen kunnen van mij de pleuris krijgen en denken alleen aan zichzelf, maja trots ik heb de meest beroerde baantjes gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en weet je, het is lekker (en nodig) om in het leven ergens trots op te kunnen en mogen zijn en dat kan winnen van nicotine zelfs betekenen voor iemand, zo zie ik het tenminste.
ligt er aan welke definitie je gebruikt, staat niet in de opiumwetquote:
De hele tijd zoemzoemzoem achter je rug.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het voordelig is...
Soort vliegen met een 35% sticker
Kleinigheidje houd je tochquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele tijd zoemzoemzoem achter je rug.
Been en armgaten in knippen en dan als iemands carry-on meegaan het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja op zich.. als je alleen een rugzak bij je hebt, is vliegen best voordelig
Jeetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Engels is veel rijker dan Nederlands.
Als een soort vliegende eekhoornquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Been en armgaten in knippen en dan als iemands carry-on meegaan het vliegtuig in.
Bloedkanker, bijzonder baantje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
de meeste mensen kunnen van mij de pleuris krijgen en denken alleen aan zichzelf, maja trots ik heb de meest beroerde baantjes gedaan
![]()
de bloedkanker
Fixedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort vliegende naaktslak
Ik ga dit jaar maar zelf eens eitjes maken. Ik had al malletjes voor de kleine gehaald vorig jaar, maar heb toen alleen de grote gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zijn een beetje over datum geloof ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar maar zelf eens eitjes maken. Ik had al malletjes voor de kleine gehaald vorig jaar, maar heb toen alleen de grote gemaakt.
tjaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloedkanker, bijzonder baantje.
Nee staat in de Geneesmiddelenwetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan welke definitie je gebruikt, staat niet in de opiumwet
Ja joh, superveilig bedorven eierenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zijn een beetje over datum geloof ik.
Pas je wel op dat je niet tegen iemand aan botst dan.quote:
Watertestje doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, superveilig bedorven eieren
Lijkt me een behoorlijk verdelend baantje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloedkanker, bijzonder baantje.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Als ik blijf drijven ben ik nog vruchtbaar, maar ook een heks.
Ik vraag me ook af hoe mensen zo'n heksentest voor zich zagen, want eigenlijk was dit een onoverkomelijke doodstraf.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Als ik blijf drijven ben ik nog vruchtbaar, maar ook een heks.
het was dan ook geen heksentest maar een manier om van 'lastige' vrouwen af te komenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe mensen zo'n heksentest voor zich zagen, want eigenlijk was dit een onoverkomelijke doodstraf.
Zinken is doodgaan en als je het overleefde dan werd je ter dood gebracht
Joejoe, superlachen
Het klinkt alsof je een behoorlijk gevaarlijke smoothie aan het maken bent! Rauw ei en ongebakken kipfilet kunnen salmonella bevatten, wat ernstige voedselvergiftiging kan veroorzaken. Kersenpitten bevatten cyanide, wat giftig is, en kogelvis (fugu) bevat tetrodotoxine, een dodelijk gif als het niet correct wordt bereid. Het is dus absoluut niet aan te raden om deze ingrediënten in je smoothie te gebruiken. Veiligheid voorop! 🥤🚫quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn smoothie met rauw ei, ongebakken kipfilet, kersenpitten en kogelvis maken.
Of lastige mannen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was dan ook geen heksentest maar een manier om van 'lastige' vrouwen af te komen
Als je nog in leven bent weet je dat je een wonderlichaam hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn smoothie met rauw ei, ongebakken kipfilet, kersenpitten en kogelvis maken.
Zo achterlijk waren ze nog niet in de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was dan ook geen heksentest maar een manier om van 'lastige' vrouwen af te komen
Tnx KarzAIquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een behoorlijk gevaarlijke smoothie aan het maken bent! Rauw ei en ongebakken kipfilet kunnen salmonella bevatten, wat ernstige voedselvergiftiging kan veroorzaken. Kersenpitten bevatten cyanide, wat giftig is, en kogelvis (fugu) bevat tetrodotoxine, een dodelijk gif als het niet correct wordt bereid. Het is dus absoluut niet aan te raden om deze ingrediënten in je smoothie te gebruiken. Veiligheid voorop! 🥤🚫
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je nog in leven bent weet je dat je een wonderlichaam hebt.
SHE TURNED ME INTO A NEWTquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Minderheidje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mannen die heks waren heb ik nog niet van gehoord.
Tovenaars?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:
Laten we het er op houden dat die mensen ergens bij iemand in de weg liepen...quote:Er waren zelfs landen waarin er meer mannelijke dan vrouwelijke heksen werden opgepakt. Een daarvan is IJsland. Daar belandden tussen 1604 en 1720 in ieder geval 21 mannen op de brandstapel en maar één vrouw. Ook in Rusland waren voornamelijk mannen de klos: driekwart van de veroordeelde heksen was man.11 jun 2024
Dat ie maar lekkerder mag zijn dan een regulierequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:28 schreef Karzai het volgende:
ik heb ecologische lamsshoarma gehaald 12 euro voor 250 gram
quote:
Today you learnedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er op houden dat die mensen ergens bij iemand in de weg liepen...
Daar zijn ze in Rusland niet mee gestopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Laten we het er op houden dat die mensen ergens bij iemand in de weg liepen...
Ja, bizar he?quote:
Ja, daar zijn de Noord-Koreanen aan de beurtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Rusland niet mee gestopt.
Hebben ze daar cavia's ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Soportújar in Andalusië, daar worden heksen al eeuwenlang als heilig gezien, aanrader.
verschilt niet zoveel beter voor het milieu en welzijn en ik kan het betalenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ie maar lekkerder mag zijn dan een reguliere
Vind ik toch net wat minder erg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
[..]
Ja, daar zijn de Noord-Koreanen aan de beurt
Nou ja.. Geen commentaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik toch net wat minder erg.
Zijn dat caafs met een lakentje om en dan ooggaten eruit geknipt?quote:
Oeh dit wil ik doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dat caafs met een lakentje om en dan ooggaten eruit geknipt?
Ik hoor enthousiasme vanuit de caafkooiquote:
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
[..]
Ja, daar zijn de Noord-Koreanen aan de beurt
brouwsels van hooi, eigen braaksel en gemalen caviasnoepjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heksencaafs.
Met een toverstafje.
Heb je er ook een sarcofaag in gemaakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Pakketje van de fotowinkel is binnen. Piramide gebouwd van de rolletjes. En dan zeggen mensen dat fotografie een saaie hobby is.
Heb je het nu over de mannelijke heksen of het Noord-Koreaanse kanonnenvoer?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen ook wel stom dat daar zo goed als geen aandacht aan wordt besteed
mannelijke heksenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het nu over de mannelijke heksen of het Noord-Koreaanse kanonnenvoer?
Ja, het is een grafmonument voor mijn kans om ooit nog aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er ook een sarcofaag in gemaakt?
Ehm, ja.. maar mensen hebben meer associatie met vrouwelijke heksen, dan mannelijke heksen.quote:
Met of zonder babi pangang?quote:
En keutels, goed voor de darmflora.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
brouwsels van hooi, eigen braaksel en gemalen caviasnoepjes
Mijn ex-vrouw was een heks.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, ja.. maar mensen hebben meer associatie met vrouwelijke heksen, dan mannelijke heksen.
je had ooit de film Warlock met Julian Sandsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, ja.. maar mensen hebben meer associatie met vrouwelijke heksen, dan mannelijke heksen.
Ben jij een mannelijke heks?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:42 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Fawakaaaaaaa, ik wilde straks mn pakketje nog ophalen uit de pakketautomaat.
Staat die automaat in een winkel![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kook wel een beetje vreemd af en toe.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij een mannelijke heks?
ik heb die pakketautomaat nooit aangeklikt, doe mij maar gewoon gezellie de hoogvliet. Pakketautomaat staat bij de plusquote:
🤏🤏🤏quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kook wel een beetje vreemd af en toe.
Die was ook niet best opgedroogd, alsof hij na zijn 30e alleen nog maar accuzuur dronk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je had ooit de film Warlock met Julian Sands
2 dagen is wel echt ultrakort btwquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb die pakketautomaat nooit aangeklikt, doe mij maar gewoon gezellie de hoogvliet. Pakketautomaat staat bij de plus![]()
En dat pakketje blijft daar twee dagen liggen en gaat dan alsnog naar het pakketpunt. Lijkt mij veel gedoe voor PostNL
Vond ik nog wel meevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was ook niet best opgedroogd, alsof hij na zijn 30e alleen nog maar accuzuur dronk.
Vond ik ook, en snap het wel want schijnbaar is dat ding permanent vol. Maar lever mijn pakketje daar dan niet als dat niet hoeftquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 dagen is wel echt ultrakort btw
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was ook niet best opgedroogd
Goed gesprek, jongensquote:
Misschien is heks nog wel een te zachtaardige benaming voor haar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
zij brouwde brouwsels van verdriet, woede en andere soressen?
Zonderquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder babi pangang?
Ik vraag dit voor iemand anders.
Ja daarom denk ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond ik nog wel meevallenMaar nu is hij dood.
Hoe ben je daar dan ingetrapt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is heks nog wel een te zachtaardige benaming voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Moet je er nog wat rolletjes bij bestellen zodat je zo'n grote kunt maken dat ze in Gizeh gaan twijfelen over hun eigen capaciteitenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het is een grafmonument voor mijn kans om ooit nog aantrekkelijk gevonden te worden.
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder babi pangang?
Ik vraag dit voor iemand anders.
Iemand kan in een korte tijd best wel veranderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ze een spreuk uitgesproken.
Mwbab in tienvoud aan jou terug.
Wacht, nee, ik lieg. Dat is pas als ik eindelijk een theremin aanschaf en leer spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het is een grafmonument voor mijn kans om ooit nog aantrekkelijk gevonden te worden.
op joeptoep genoeg video's om het te lerenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nee, ik lieg. Dat is pas als ik eindelijk een theremin aanschaf en leer spelen.
Had je mensenkennis toen een error dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had zeker ook wel haar goede kantjes.
Nomnomnomquote:
Nee ik kende haar al veel langer, ze was de maîtresse van een goede vriend, die overleed en toen beet ze mij in mijn nek.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je mensenkennis toen een error dan?
Ik ben er ook weleens ingetrapt. Borderliner. Klein meisje maar als die boos was sjonge jonge.
Ik ga deze maand nog een keer een batch film kopen. Want Kodak gaat weer hun jaarlijkse prijsverhoging invoeren, en Gold 200 120 wordt 30% duurder dit jaar. De batch die ik nu gekocht heb is voornamelijk een film die sowieso al een kleine productie was, en nu niet meer gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je er nog wat rolletjes bij bestellen zodat je zo'n grote kunt maken dat ze in Gizeh gaan twijfelen over hun eigen capaciteiten
Wacht, wat voor rolletjes denk jij dat ik gehaald heb?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan er nog gewone rolletjes voor in analoge camera's? Ja toch? Is toch weer helemaal hip?
Maken ze die film eigenlijk überhaupt nog wel of zijn die gewoon alle voorraden die uit alle hoekjes en gaten worden geplukt en een prijsverdriedubbelaar meekrijgen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze maand nog een keer een batch film kopen. Want Kodak gaat weer hun jaarlijkse prijsverhoging invoeren, en Gold 200 120 wordt 30% duurder dit jaar. De batch die ik nu gekocht heb is voornamelijk een film die sowieso al een kleine productie was, en nu niet meer gemaakt wordt.
Deze toch gewoonquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat voor rolletjes denk jij dat ik gehaald heb?
Van die hele moeilijkequote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je op uitje met de Zonnebloem?
Ja haha maar er zijn wel meer jongeren. Zelfs een kind van 10 ofzo haha. Maar ja Pink Floyd he.. dit is van hun generatie. Snap het wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Je haalt wel de gemiddelde leeftijd omlaag.
Wat een gekut waren die dingen vroeger zegquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn niet meer zoveel fabrieken over. Kodak draait nog. Fuji. Ilford, Foma. Dat zijn de grote producenten. Er zijn nog wat kleinere fabriekjes zoals Orwo, Adox die hun eigen emulsies maken. En verder is het meeste aan film wat je nog vindt stiekem gemaakt door een van de grote boeren met een ander merk er op.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maken ze die film eigenlijk überhaupt nog wel of zijn die gewoon alle voorraden die uit alle hoekjes en gaten worden geplukt en een prijsverdriedubbelaar meekrijgen?
ging die goede vriend vreemd?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik kende haar al veel langer, ze was de maîtresse van een goede vriend, die overleed en toen beet ze mij in mijn nek.
Dacht dat dit hier online wasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je op uitje met de Zonnebloem?
Ik had Nosferatu gezien, goede film.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik kende haar al veel langer, ze was de maîtresse van een goede vriend, die overleed en toen beet ze mij in mijn nek.
Yay.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Nosferatu gezien, goede film.
Nog steeds.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een gekut waren die dingen vroeger zeg
Vind het ook wel fascinerend om te zien hoe die grote bedrijven in een decennium van zo'n beetje onaantastbare wereldmacht zijn ingestort tot kleine specialistische bedrijven. Volgens mij zijn er een aantal nog wel tijdig naar de wat meer niche niet-consumenten markten gesprongen met medische camera's en dergelijke.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn niet meer zoveel fabrieken over. Kodak draait nog. Fuji. Ilford, Foma. Dat zijn de grote producenten. Er zijn nog wat kleinere fabriekjes zoals Orwo, Adox die hun eigen emulsies maken. En verder is het meeste aan film wat je nog vindt stiekem gemaakt door een van de grote boeren met een ander merk er op.
En al die grote zaken maken ook veel minder verschillende soorten film dan twintig jaar geleden. Langzaam komen sommige dingen weer wat terug. Maar echt groot wordt het allemaal niet meer.
Zilverprijs gaat ook omhoog, dus goedkoper wordt het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |