SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Het is niet normaal meer. Dag naar een pretpark met z'n 2en kost je gewoon minimaal 150 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)kost-nu-12-euro.html
koekoek
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is niet normaal meer. Dag naar een pretpark met z'n 2en kost je gewoon minimaal 150 euro
Ik denk vooral de hele bekende dingen en wat "hitjes" maar obscure shit zoals Bike doen ze nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze al mijn favoriete Pink Floyd liedjes sowieso doen.
Ik heb ooit wel aan Scoupy gedaan, maar weet niet meer waarom ik ben gestopt. Heb de app niet meer in elk geval.quote:
Ik las al zoiets. Prima tijdverdrijf voor de donkere dagen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Had je meegekregen dat ik helemaal verslaafd ben aan Stardew Valley?Of nouja, speel het nu.. een week.
Ik ken echt niet alles van Pink Floyd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk vooral de hele bekende dingen en wat "hitjes" maar obscure shit zoals Bike doen ze niet
Oh dat gaat bij Vakantiediscounter ook zo ongeveer ja. matigjes befnekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie het al, je kunt niet per nacht zoeken, maar voor 1-3 nachten, 3-5 nachten, etc. En dan moet je aangeven in welke week je wilt reizen. Ik had de eerste geselecteerd en toen een paar dagen in april en toen kreeg ik standaard alles voor 1 nacht oftewel 2 dagen te zien. Dan klik je een resultaat aan en helemaal onderin zag ik pas dat het voor 1 nacht was.
Nee, heel goed bedacht.
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maarquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maar
Nee wacht. Kak.
Nou ja. Ik heb internet in ieder geval.
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijtquote:
Ik weet niet wanneer je bent gestopt, maar je spaart nu ook wat geld als je boodschappen doet bij bepaalde winkels. Niet veel, maar alles samen is het wel leuk om gratis te krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel aan Scoupy gedaan, maar weet niet meer waarom ik ben gestopt. Heb de app niet meer in elk geval.
Jaaa, het is heerlijk!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las al zoiets. Prima tijdverdrijf voor de donkere dagen.
want je moet daar eten en drinken en je kunt dat niet zelf meenemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijt3 kaartjes a 110 euro, dan eten/drinken/parkeren. Zit je echt zo aan
Hemaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je bent gestopt, maar je spaart nu ook wat geld als je boodschappen doet bij bepaalde winkels. Niet veel, maar alles samen is het wel leuk om gratis te krijgen. Hema, Hollandsenieuwe, Action, Kruidvat en nog veel meer gangbare winkels krijg je een klein percentage van je uitgaven in geld van Scoupy
[..]
Jaaa, het is heerlijk!!
Misschien kun je een leuke dildo 3D printen voor @Ama haar keuken?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het imago heb van een seksloze turboautist, maar
Nee wacht. Kak.
Nou ja. Ik heb internet in ieder geval.
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun je een leuke dildo 3D printen voor @:Ama haar keuken?
Minder etenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik naar een pretpark ging met 3 mensen was ik bijna 200 euro kwijt3 kaartjes a 110 euro, dan eten/drinken/parkeren. Zit je echt zo aan
Pener- en zoutpotjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.
random linkjesquote:
nooit uitgekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat pannen zoveel met seks te maken hadden![]()
Ik ga trouwens weer mijn pandatijdperk inOf daar zit ik al in
![]()
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't parkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je moet daar eten en drinken en je kunt dat niet zelf meenemen?
oh, hema is alleen online. Wel 3,5 %quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou dit zo in huis neerzettenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je hem dan open kan draaien en het eigenlijk een kruidenpotje is.
Ik heb nog ergens een pet van Pink Floyd liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niet alles van Pink Floyd.
Dit loopt weer uit de hand.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlacequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't park
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een pet van Pink Floyd liggen.
Toen ging het vast niet heel goed met me toen ik die kocht.
I seequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
random linkjes
[..]
nooit uitgekomen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn dachten we daar niet over na. En naja, lunchen deden we in de auto. Avondeten deden we vlak voor we weggingen in 't park
Which one's Pink?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nachthemd van Pink Floyd
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlace![]()
Of dat is het voornemen maar meestal staan we rond een uur of vier nog aan de churros en curryworst.
Welneequote:
Heb je nog wat aan je dagquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Mooi hotel gevonden en dan is het ontbijt tot half 10. Dat is geen vakantie meer hoor.
*doet ook meequote:
naar disney probeer ik wel altijd wat eten mee te nemen, maar wil ook niet helemaal bepakt zijn omdat ik alleen ga en dan moet zeulen hele dag met die tas (ja in lockers kan, maar is onhandig als je even snel wat wil drinken ofzo)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij nemen gewoon onze eigen bammetjes mee en 's avonds langs de laPlace![]()
Of dat is het voornemen maar meestal staan we rond een uur of vier nog aan de churros en curryworst.
Ik zou gewoon zonder ontbijt boeken en dan in de stad een broodje halenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk als je naar een concert gaat de avond ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |