SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten scheten, nog veel meer dan mannen
I see what you did there.quote:
Zonsondergang bij jou 16:48quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo oostelijk woon ik nou ook weer niet.
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb in de werkagenda wel al mijn vakantieperiode voor kerst erin gezet.
hihihiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohshit, het is hier 24 graden. Dat wordt leuk zo buiten
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonsondergang bij jou 16:48
Zonsondergang bij mij 16:55
Je manager waardeert dat je vooruit kijkt en plant. Zoveel beter dan medewerkers die last minute alles proberen te organiseren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paradise by the dashboard light.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?
Onbelangrijk werk?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
Kerst 2025?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kaasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light.Wat kaas is voor eten, is dat nummer voor muziek.
![]()
![]()
![]()
![]()
hij zoekt iets om je op af te kraken, gewoon mee doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Ik denk Kerst 2023quote:
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.quote:
En gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.
Ik had vanmiddag oude kaas op broodquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.
Ja. Onze klanten zijn dan ook twee weken met vakantiequote:
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken de trappist orval nieten weet ook niet wat dry-hopping is
Wil het wel gaan opzoeken maar dat is vooral werkontwijkend gedrag
luie klantenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Onze klanten zijn dan ook twee weken met vakantie
Net als de Haagse Hopjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen massaal kaas vies gaat vinden, dan wordt het vast heel goedkoopoke niet té massaal, dan wordt het straks niet meer verkocht
Ja niet te massaal graag, er moet wel wat keuze blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen massaal kaas vies gaat vinden, dan wordt het vast heel goedkoopoke niet té massaal, dan wordt het straks niet meer verkocht
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja niet te massaal graag, er moet wel wat keuze blijven
hoe is dat dryquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.
hier willen ze dat ook in juni gaan vieren komend jaar, klopt wel meer met het verhaaltje van onze heerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu al weten op welke dagen je bedrijf kerst doet
Bierthee?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.
Die Amerikaanse smeltzooi is geen kaasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.
Ze gaan stoppen met het makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer verkocht?! OHMIJNGOD
Liever niet, die koop ik voor mn bezoekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bierthee?
En hoezo is dat 'droog'
Ik had afgelopen week weer de jaarlijkse brief van Danny of ik mijn belangeloze bijdrage wilde leveren om US bezig te houden op het forum en daarmee de maatschappij te behoeden voor een loslopende GGZ'er. Heb jij die brief ook al gehad?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij zoekt iets om je op af te kraken, gewoon mee doen
Lekker voor bij de koffie en thee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever niet, die koop ik voor mn bezoek
Vind je dat bezoek niet zo lief?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-meer-gemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer verkocht?! OHMIJNGOD
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]ssshhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, heb afgewezen en gezegd tegen Danny dat ie maar een speciaal hoekje moet maken. Ik ga voor polarisatie in 2025quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week weer de jaarlijkse brief van Danny of ik mijn belangeloze bijdrage wilde leveren om US bezig te houden op het forum en daarmee de maatschappij te behoeden voor een loslopende GGZ'er. Heb jij die brief ook al gehad?
Ieeeh, kinderenquote:
Heel veel wat als mozzarella verkocht wordt is gewoon een chemisch mengselquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die Amerikaanse smeltzooi is geen kaas
Maar soms wel lekker op een burger
Dat specifieke bezoek proeft eten niet, ga daar geen onnodig duur voedsel voor neerzettenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind je dat bezoek niet zo lief?
Gulquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goh, als zelfs een menslievend als jij ten onder gaat aan de polarisatie dan is het erg gesteld met de wereld.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb afgewezen en gezegd tegen Danny dat ie maar een speciaal hoekje moet maken. Ik ga voor polarisatie in 2025
Dat geldt voor wel meer dingen in de supermarktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel veel wat als mozzarella verkocht wordt is gewoon een chemisch mengsel
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
De light kaas van de lidl van 20 jaar geleden was hun favo kaas
Dat was (is?!) echt plastic, heb je dat ooit geprobeerd?!![]()
![]()
![]()
is dit een bestaand woord? Wat liefquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, als zelfs een menslievend als jou ten onder gaat aan de polarisatie dan is het erg gesteld met de wereld.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat specifieke bezoek proeft eten niet, ga daar geen onnodig duur voedsel voor neerzetten
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb geheel volgens traditie weer LEGO laten vallen.Weer de Nightmare Before Christmas set.
Maar... misschien is dit het hoekjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb afgewezen en gezegd tegen Danny dat ie maar een speciaal hoekje moet maken. Ik ga voor polarisatie in 2025
Wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naast kantoor bootcamp ga ik ook kantoor padellen
Het kan niet op allemaal![]()
Nee, ik ben oprecht wel benieuwd naar dat laatste, want : nog nooit gedaan
Ik moest even opzoeken wat het is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil je weer promotie maken? Ook met een nieuwe opleiding bezig al?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm volgens mij wist ik dat wel maar overal hebben ze tegenwoordig wel een Monopoly van toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wist jij dat er ook een NBC monopoly is? had ik dat misschien al verteld?
is toch balletje tegen de muur slaan om en om? of is dat weer wat anders?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja pretty much ja..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm volgens mij wist ik dat wel maar overal hebben ze tegenwoordig wel een Monopoly van toch?
Nee hoor, dat is Relaties en Psychiatrie, daar zitten de usual suspects normaal gesproken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar... misschien is dit het hoekje
Niet goed voor je collega's?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel ooit gaan boksen met collega’s. Dat liep niet zo goed af.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wat dokters en tandarts bezoek en daarna vond de baas het wel mooi geweest.
Maar daar heb je toch een ban?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Relaties en Psychiatrie, daar zitten de usual suspects normaal gesproken.
Heb ik ook vaak hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat het is.
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak hier.
Heb je al gereserveerd bij Buddha?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je weer promotie maken? Ook met een nieuwe opleiding bezig al?
Ja, echt heel erg, maar ik weet het dus niet zeker.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/578283228332384
nostalgie
[..]
is toch balletje tegen de muur slaan om en om? of is dat weer wat anders?
quote:
Maar US, ik loop altijd fris en fruitig het kantoor binnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Padellen voor werk of in de pauze!!!
De perfecte energizer voor werk is natuurlijk een fanatiek potje padel. Bij al onze indoor clubs kan je heerlijk douchen en na je potje gelijk door naar je volgende meeting hoor. Je bent nog nooit zo fris en fruitig het kantoor binnengelopen, hup hup ermee.
ahhh.. Squash dat heb ik ooit in een heeeel grijs verleden wel eens gedaan..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg, maar ik weet het dus niet zeker.
Want je hebt ook squash
I knowquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De menukaart zag er goed uit
Vond je het leuk?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh.. Squash dat heb ik ooit in een heeeel grijs verleden wel eens gedaan..
padellen is weer wat anders dan
*knort.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
I knowDie korma is zoooo lekker.
Hmm, dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar... misschien is dit het hoekje
dat vraag je aan iemand die sporten niet leuk vindquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je het leuk?
Ik heb nog nooit gesquasht
Ben je in je fitgirl era?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik denk dat ik zo denk over padellen, maar goed.. iemand organiseerde het en dan wil ik best een keertje komen opdravenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vraag je aan iemand die sporten niet leuk vind
goed, grappig een keer maar verder niet voor herhaling vatbaar voor mij
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar US, ik loop altijd fris en fruitig het kantoor binnen
Madelief ligt meestal onder een wilgenbrug en dan ligt Vos erachter of ernaast of ervoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*knort.
Liggen jouw caafs weleens dicht tegen elkaar aan?
Ylvi en Juna liggen vaak tegen elkaar aan en dan vind ik het zielig voor Camryn, die wordt gewoon verstoten door haar eigen mama
dat is ze toch al een tijd ondertussenquote:
quote:
quote:
Marco Kroon ben jij het?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het equivalent van de Militaire Willems-Orde.
Iedereen wegduiken achter hun schermpje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar US, ik loop altijd fris en fruitig het kantoor binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zat in dat topic, bent er niet vrijwillig weggegaan maar men moest jou wegsturen? En nu stoer doen dat het maar zielige mensen zijn? Say watquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het equivalent van de Militaire Willems-Orde.
Dit weekend weer uiteten?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook een beetje een tegenhanger voor al dat eten![]()
Food = life
Och kindje toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zat in dat topic, bent er niet vrijwillig weggegaan maar men moest jou wegsturen? En nu stoer doen dat het maar zielige mensen zijn? Say wat![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Madelief ligt meestal onder een wilgenbrug en dan ligt Vos erachter of ernaast of ervoorIk heb eigenlijk nooit gehad dat caafs gezellig tegen elkaar aan gingen liggen. Misschien toen Muis nog klein was, toen lag ze met Sien op de hangmat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zitten ze zo, ik vind dat zo schattigJuna links, Ylvi rechts
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat mag toch in Brabant?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is toch eens in Den Bosch aangehouden toch omdat die tegen een muur stond te pissen
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat? Zijn dit jouw caafjes? Waarom zien die er zo speciaal uit, wat een poeppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zitten ze zo, ik vind dat zo schattigJuna links, Ylvi rechts
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja nee, hier niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zitten ze zo, ik vind dat zo schattigJuna links, Ylvi rechts
Tap tap tap
Ik kan de donderwolkjes op maandagochtend nog net niet door het scherm zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zelf jullie kan ik niet voor het lapje houden
ik word er zelfs achter mijn laptop soms bang vanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan de donderwolkjes op maandagochtend nog net niet door het scherm zien
Ja, ik sport nu sinds augustus 2023 en volgens mij houd ik het aardig volquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ze toch al een tijd ondertussen
of wacht, hoe veel fitgirl ben je geworden in de tussentijd 4ebe?Of balanceer je dat uit met hapjes?
Ja en later gaf hij daarvoor als excuus daarvoor dat verhaal over een vermoorde Afghaan en zijn eigen bips.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is toch eens in Den Bosch aangehouden toch omdat die tegen een muur stond te pissen
Reflect and project. Klassiek narcismequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij zat in dat topic, bent er niet vrijwillig weggegaan maar men moest jou wegsturen? En nu stoer doen dat het maar zielige mensen zijn? Say wat![]()
Blijkbaar niet.quote:
Ok ik geeft het toe, ik ben Marco.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Marco Kroon trekt kikkerpak aan in rechtbank als bewijs dat agente geslachtsdeel niet kon zien
Jazeker, zoals het hoort, bijna elk weekend en soms 2xquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik sport nu sinds augustus 2023 en volgens mij houd ik het aardig vol![]()
Ik ben wel wat kilo kwijt jaEn ik balanceer dat ondertussen wel met hapjes, dat gaat onverminderd voort
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat? Zijn dit jouw caafjes? Waarom zien die er zo speciaal uit, wat een poeppies
"EWWWWWWWWW, JE RAAKT ME AAN."quote:
Misschien wordt ie daar wel heel gelukkig van!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reflect and project. Klassiek narcisme
Kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ook wel veel spieropbouw denk ikDat moet toch wel zou je zeggen
Het zijn goeie hapjesquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik 4E gaan volgen op Insta?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je mij volgen op Instaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wordt je daar wel heel gelukkig van!
Je krijgt er wel honger van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee je opgezwollen paarse lever en je geconditioneerde brein schreeuwen om alcohol, dat is wat anders.quote:
quote:
Heb ze even gegooglet, dat ziet er ook heeel snoezig uit. Ik ken voornamelijk de huistuinkeuken cavia's denk ikquote:
dan ga je?quote:
Yes, mission accomplishedquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ze even gegooglet, dat ziet er ook heeel snoezig uit. Ik ken voornamelijk de huistuinkeuken cavia's denk ikal heb ik er ook nooit zo op gelet eerlijk gezegd
[..]
dan ga je?![]()
![]()
Awwhhhquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het idee dat Vosje wel heel enthousiast en blij en knuffelig is, maar dat hij zich een beetje verveelt bij Madelief.
* SCHELD SCHELD SCHELDquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan de donderwolkjes op maandagochtend nog net niet door het scherm zien
is toch ook een best leuk iets om te horen? of niet vervelend iig, lijkt mij?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KloptIk krijg vaak te horen dat ik sterk ben
(???)
Maar goed, vanochtend gehoord van CL en IJs dat ik dat complimentje maar moet accepteren
quote:
Dry januari toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ze even gegooglet, dat ziet er ook heeel snoezig uit. Ik ken voornamelijk de huistuinkeuken cavia's denk ikal heb ik er ook nooit zo op gelet eerlijk gezegd
[..]
dan ga je?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Dry januari toch.![]()
Ik kan nuchter niet dansen
Kan er nog wel een wijf bij zetten, maar weet niet of dat Madeknorrig dat accepteert.quote:
Jawel, maar het kwam op een onverwacht moment (net toen ik van toestel naar toestel liep en ik diep in gedachte was)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch ook een best leuk iets om te horen? of niet vervelend iig, lijkt mij?
Heb overigens ook het idee dat veel mensen de kracht van kleine mensen mega onderschatten
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk moet je mij volgen op Insta
No idea.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bierthee?
En hoezo is dat 'droog'
Laat ik het anders zeggen. Ik kan nuchter wel dansen maar ik durf het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]kun je dat met alcohol wel, of denk je dat?
Bestel droge witte wijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Dry januari toch.![]()
Hi ha hoquote:
Dat klinkt randomquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam op een onverwacht moment (net toen ik van toestel naar toestel liep en ik diep in gedachte was)![]()
Ben jij sterk eigenlijk ?
ja okquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Ik kan nuchter wel dansen maar ik durf het niet![]()
Ja, was erg lief bedoeldquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt randomdie zijn vaak wel echt kei echt
Ja, lastig in te schattenik vind mezelf niet slap.. Maar weet niet of ik echt sterk ben of wat meer doorzettingsvermogen heb dan andere bijvoorbeeld
Ik lig nu nog even bij te komen.quote:
Carnaval is eigenlijk ook het begin van de ramadan der katholieken maar wij zuipen en vreten veel te graag.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie net dat ramadan zo ongeveer tegelijkertijd valt met carnaval.
dan skip je dry januariquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Dry januari toch.![]()
Dat kan heel gezellig worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie net dat ramadan zo ongeveer tegelijkertijd valt met carnaval.
Goh, niet gemerkt nogquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Carnaval is eigenlijk ook het begin van de ramadan der katholieken maar wij zuipen en vreten veel te graag.
Ja, dat dacht ik ookquote:
Worstenbroodjesquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was erg lief bedoeld![]()
Nou ja, dat had ik precies hetzelfde. Het verraste mij ook wel wat. Ik schat jou ook wel sterk in
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
We gaan geen armpje drukken hoor, dat durf ik niet
quote:
Klinkt als niveautje: Martin de Eurokokquote:
ik heb altijd zweetduimenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Duimworstelen dan?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb altijd zweetduimen![]()
Knakworstjes zwaardgevecht lijkt mij wat passender
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Iehhhh
Oke, knakworstjes zwaardgevecht it is![]()
![]()
Ik ook en ik vind dit verontrustendquote:
* even mijn nagelrandjes schoonmaken met kipfilet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als niveautje: Martin de Eurokok
Gelukkig zelf niks met die kinders te maken.quote:
Oke, eet smakelijk weerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* even mijn nagelrandjes schoonmaken met kipfilet.
Zitten die kinderen ineens iets financieels aan je te vragenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zelf niks met die kinders te maken.
Misschien leren ze er wel iets van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten die kinderen ineens iets financieels aan je te vragen
Als jij het goed kan uitleggen welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien leren ze er wel iets van.
Whutquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van postnl broef gekregen dat we te weinig postzegels erop hadden geplakt. Ik even kijken om welk poststuk het dan ging. Ging het om een breif die ik gestuurd had en stond erbij dat ik ¤ 1,14 aan postzegels had geplakt (gewoon 1 postzegel), maar dat de prijs ¤ 1,21 was (wat ook gewoon 1 postzegel is). Vervolgens willen ze dat ik voor 4 postzegels extra ga betalen. De grapjassen.![]()
Dat is wel een probleem bij mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij het goed kan uitleggen wel
Ja, daarom vind ik het ook onzin dat zij met een bedrag van 1,14 aankomen dat ik erop zou hebben geplakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WhutEr staat toch gewoon een 1 op die postzegel?
Oke, ja dan wordt het lastigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem bij mij.
sowieso postnl..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van postnl broef gekregen dat we te weinig postzegels erop hadden geplakt. Ik even kijken om welk poststuk het dan ging. Ging het om een breif die ik gestuurd had en stond erbij dat ik ¤ 1,14 aan postzegels had geplakt (gewoon 1 postzegel), maar dat de prijs ¤ 1,21 was (wat ook gewoon 1 postzegel is). Vervolgens willen ze dat ik voor 4 postzegels extra ga betalen. De grapjassen.![]()
Ze moeten natuurlijk op een of andere manier winst maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso postnl..
wij krijgen die papiertjes ook zo vaak, ook voor enveloppen die door een machine worden gemaakt (op 2 decimalen precies gewogen en gemeten)
oh, leuk verontrustend?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook en ik vind dit verontrustend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik ook wel eens, vroeger. Maar echt vroeger vroeger, dat je dat als kind spannend vind 'want straks komen ze me halenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens zo'n 'boete' gehad, maar nooit betaald geloof ik.
In dat geval nog 22 flessen Dastyquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.
Martin de Eurokokquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als niveautje: Martin de Eurokok
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
Wat zouden jullie hier neerzetten?
Het is dus die vensterbank die ik nu in de hele breedte van de keuken heb. Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.dildosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Is gewoon om te laten zien toch wat erop kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval nog 22 flessen Dasty
Het is dus die vensterbank die ik nu in de hele breedte van de keuken heb. Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.Al mijn schoonmaakproductenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al mijn schoonmaakproducten
je puntquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Visite moet altijd door de keuken naar de woonkamer. 👀
Alsof die jouw vunzige kanten niet kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is dus die vensterbank die ik nu in de hele breedte van de keuken heb. Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.Lange, smalle plantenpotjes met kruiden. Als het daar licht genoeg is. Of ondoorzichtige potjes gedroogde kruiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
alsof dildo's niet super gebruikelijk zijn (nee dit betekent niet dat iedereen een dildo in huis heeft maar een satisfyer voor het raam zetten is ook zoiets)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof die jouw vunzige kanten niet kennen.
Kun je mooi je bad dragon collectie laten zienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:
Jeetje jongens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof die jouw vunzige kanten niet kennen.
Lekker fris ook boven het aanrecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je mooi je bad dragon collectie laten zien
Ook dat. Hoeveel heb jij er voor je keukenraam staan?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alsof dildo's niet super gebruikelijk zijn (nee dit betekent niet dat iedereen een dildo in huis heeft maar een satisfyer voor het raam zetten is ook zoiets)
Jeeeetjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
https://badgirlsbible.com/sex-toys-around-the-house
hahahahahahahah
Niet, is zo ver weg van mn slaapkamerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat. Hoeveel heb jij er voor je keukenraam staan?
Het is van dat plakfolie dus wat ik op het raam heb maar in de middag schijnt daar over het algemeen wel veel zon ja (als er zon is).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lange, smalle plantenpotjes met kruiden. Als het daar licht genoeg is. Of ondoorzichtige potjes gedroogde kruiden.
het is ook alleen een verzoek om te betalen, geen boete ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens zo'n 'boete' gehad, maar nooit betaald geloof ik.
Je maakt ze toch wel schoon na gebruik?quote:
Dit gesprek krijgt een rare wending.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je maakt ze toch wel schoon na gebruik?
Godver.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
https://badgirlsbible.com/sex-toys-around-the-house
hahahahahahahah
Nachtje in de vriezer tegen de beestjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ze wel schoonmaken na gebruik hè
Ook niet praktisch als je eens zin krijgt tijdens het koken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet, is zo ver weg van mn slaapkamer
Maar je ziet door het plakfolie heen wel de silhouet van iets wat vlak tegen het raam staat. 👀quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ze wel schoonmaken na gebruik hè
maar die zijn duurquote:
Hahahaha, goed gebruik welquote:
Dit soort gesprekken raar vinden.quote:
Verspreid zich als een lopende dildo... Eh vuurtjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die zijn duur
straks ziet iemand dat het een drakendildo is en slaat die een raampje in, is wel Emmen he
Oh, ja of welquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet praktisch als je eens zin krijgt tijdens het koken.
Ik woon wel in de wijk waar altijd rare dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die zijn duur
straks ziet iemand dat het een drakendildo is en slaat die een raampje in, is wel Emmen he
U is fan?quote:
Ja beetje out of the box denken. Hou er vanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]er zitten oprecht wel goede ideeen bij opzich
Toen ik die opblaaspop met kleding aan zag dacht ik heel even dat iemand die pop had aangetrokken als een soort shitty catsuit.quote:
Free your sexualityquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je ziet door het plakfolie heen wel de silhouet van iets wat vlak tegen het raam staat. 👀
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja of wel
Oke praktisch weet ik niet maar kun je wel gewoon doorgaan met koken
Het is dus die vensterbank die ik nu in de hele breedte van de keuken heb. Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.Dat is dus geen raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
De gewone of de airwrap?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Mag ik jouw föhn even lenen?
Het is dus die vensterbank die ik nu in de hele breedte van de keuken heb. Iets leuks zodat je het van buiten ziet kan dus niet.zout- peper set bv, en meer van dat soort kleine dingen die wel handig op de aanrecht zijn maar niet op de aanrecht hoeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel? Maar zit plakfolie op zodat je niet naar binnen kan kijken. Heb ik zelf gedaan hoor maar bevalt me wel haha.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik die opblaaspop met kleding aan zag dacht ik heel even dat iemand die pop had aangetrokken als een soort shitty catsuit.
Hmmmmmquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Het handvat van je koekenpan is niet echt een handzaam alternatief.
Been there, done that?quote:
Ik heb niet eens een zout en peper set. Check op het lijstje om eens een leuke set te kopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zout- peper set bv, en meer van dat soort kleine dingen die wel handig op de aanrecht zijn maar niet op de aanrecht hoeven?
Random objecten gebruiken? Ja natuurlijk, ben ook jong geweest. Alles is een dildoquote:
Zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zout en peper set. Check op het lijstje om eens een leuke set te kopen.
krijg ik hem dan terug?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk een föhn maar womanizer is ook goed hoor.
Wat jij wilt is helemaal niet belangrijk. Zij willen je 1 nacht verkopenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Man man man, zit je op de website van Tui te kijken, je vult in hoeveel nachten je weg wilt, je denkt 'jezus dat is een lekkere prijs', maar dat komt doordat ze ineens denken dat ik maar 1 nacht wil overnachten. HOE KOM JE ERBIJ IK GAF 3 AAN, DAT STAAT ERBOVEN IN HET ZOEKVELD, 3 NACHTEN
andere kruidenpotjes dan die leuk staan? (of, zoals ik zou doen, gewoon de potjes uit de AH erneerpleuren)quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zout en peper set. Check op het lijstje om eens een leuke set te kopen.
Nou, mocht je nog geen plannen hebben voor vanavond...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Random objecten gebruiken? Ja natuurlijk, ben ook jong geweest. Alles is een dildo![]()
niet per se een pan overigens nee
heb jij nog wel een pan te leen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog geen plannen hebben voor vanavond...
ik vind zo'n rijtje met kruidenpotjes best slordig staan juistquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
andere kruidenpotjes dan die leuk staan? (of, zoals ik zou doen, gewoon de potjes uit de AH erneerpleuren)
Dan ga ik mn pan neukenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog geen plannen hebben voor vanavond...
ik zie het al, je kunt niet per nacht zoeken, maar voor 1-3 nachten, 3-5 nachten, etc. En dan moet je aangeven in welke week je wilt reizen. Ik had de eerste geselecteerd en toen een paar dagen in april en toen kreeg ik standaard alles voor 1 nacht oftewel 2 dagen te zien. Dan klik je een resultaat aan en helemaal onderin zag ik pas dat het voor 1 nacht was.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij wilt is helemaal niet belangrijk. Zij willen je 1 nacht verkopen
Als ze m komt halen. Wil ze vast niet omdat het zover fietsen is. Voor de PS4 spellen wilde ze die moeite niet doen.quote:
Shots fired.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze m komt halen. Wil ze vast niet omdat het zover fietsen is. Voor de PS4 spellen wilde ze die moeite niet doen.
Ja @DeZwabber had het ook over verse kruiden in potjes. Dat is ook nog wel een leuk/goed idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
andere kruidenpotjes dan die leuk staan? (of, zoals ik zou doen, gewoon de potjes uit de AH erneerpleuren)
Yin en Yang. De ene maakt nat, de andere droog.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk een föhn maar womanizer is ook goed hoor.
Kutzooi ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoe vaak je panklaar komt.
@:Haags @:Wereldgozer
quote:
hey, doe jij aan Scoupy? Vind het ook wel iets voor jou, goedkoop nieuwe producten proberenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie het al, je kunt niet per nacht zoeken, maar voor 1-3 nachten, 3-5 nachten, etc. En dan moet je aangeven in welke week je wilt reizen. Ik had de eerste geselecteerd en toen een paar dagen in april en toen kreeg ik standaard alles voor 1 nacht oftewel 2 dagen te zien. Dan klik je een resultaat aan en helemaal onderin zag ik pas dat het voor 1 nacht was.
Nee, heel goed bedacht.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze m komt halen. Wil ze vast niet omdat het zover fietsen is. Voor de PS4 spellen wilde ze die moeite niet doen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Fijn ook weer dat de eenpersoonskamer duurder is dan de tweepersoonskamer. Dan neem je toch de tweepersoonskamer in je eentje?
Glazen potjes in zonlicht zijn niet zo goed voor je kruiden. Dus in de vensterbank zou ik welniets nemen dat ondoorzichtig is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
Jeetje Zwabber toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yin en Yang. De ene maakt nat, de andere droog.
wat ben jij aan het kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)kost-nu-12-euro.html
koekoek
Staat ook minder rommelig.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Glazen potjes in zonlicht zijn niet zo goed voor je kruiden. Dus in de vensterbank zou ik welniets nemen dat ondoorzichtig is.
8/10quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat pannen zoveel met seks te maken haddenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier zit een grap in over panseksualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |