SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten scheten, nog veel meer dan mannen
I see what you did there.quote:
Zonsondergang bij jou 16:48quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo oostelijk woon ik nou ook weer niet.
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb in de werkagenda wel al mijn vakantieperiode voor kerst erin gezet.
hihihiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohshit, het is hier 24 graden. Dat wordt leuk zo buiten
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonsondergang bij jou 16:48
Zonsondergang bij mij 16:55
Je manager waardeert dat je vooruit kijkt en plant. Zoveel beter dan medewerkers die last minute alles proberen te organiseren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paradise by the dashboard light.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?
Onbelangrijk werk?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
Kerst 2025?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kaasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light.Wat kaas is voor eten, is dat nummer voor muziek.
![]()
![]()
![]()
![]()
hij zoekt iets om je op af te kraken, gewoon mee doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Ik denk Kerst 2023quote:
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.quote:
En gelukkig maar!!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.
Ik had vanmiddag oude kaas op broodquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Smaken verschillen.
Ja. Onze klanten zijn dan ook twee weken met vakantiequote:
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken de trappist orval nieten weet ook niet wat dry-hopping is
Wil het wel gaan opzoeken maar dat is vooral werkontwijkend gedrag
luie klantenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Onze klanten zijn dan ook twee weken met vakantie
Net als de Haagse Hopjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen massaal kaas vies gaat vinden, dan wordt het vast heel goedkoopoke niet té massaal, dan wordt het straks niet meer verkocht
Ja niet te massaal graag, er moet wel wat keuze blijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Als iedereen massaal kaas vies gaat vinden, dan wordt het vast heel goedkoopoke niet té massaal, dan wordt het straks niet meer verkocht
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja niet te massaal graag, er moet wel wat keuze blijven
hoe is dat dryquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.
hier willen ze dat ook in juni gaan vieren komend jaar, klopt wel meer met het verhaaltje van onze heerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu al weten op welke dagen je bedrijf kerst doet
Bierthee?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Na het brouwen terwijl je bier afgekoeld staat te rusten nog een lading hop in een soort grote theezak laten trekken.
Die Amerikaanse smeltzooi is geen kaasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.
Ze gaan stoppen met het makenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer verkocht?! OHMIJNGOD
Liever niet, die koop ik voor mn bezoekquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die goedkope plastic kaas mag wel uit de winkel.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bierthee?
En hoezo is dat 'droog'
Ik had afgelopen week weer de jaarlijkse brief van Danny of ik mijn belangeloze bijdrage wilde leveren om US bezig te houden op het forum en daarmee de maatschappij te behoeden voor een loslopende GGZ'er. Heb jij die brief ook al gehad?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij zoekt iets om je op af te kraken, gewoon mee doen
Lekker voor bij de koffie en thee.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever niet, die koop ik voor mn bezoek
Vind je dat bezoek niet zo lief?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liever niet, die koop ik voor mn bezoek
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-meer-gemaaktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer verkocht?! OHMIJNGOD
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]ssshhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |