SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle vrouwen laten scheten, nog veel meer dan mannen
I see what you did there.quote:
Zonsondergang bij jou 16:48quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo oostelijk woon ik nou ook weer niet.
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb in de werkagenda wel al mijn vakantieperiode voor kerst erin gezet.
hihihiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
I see what you did there.
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je manager weet nu dat je lui van aard bent.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ohshit, het is hier 24 graden. Dat wordt leuk zo buiten
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonsondergang bij jou 16:48
Zonsondergang bij mij 16:55
Je manager waardeert dat je vooruit kijkt en plant. Zoveel beter dan medewerkers die last minute alles proberen te organiseren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je wat om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof die al naar december gaat doorscrollen in de agenda.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paradise by the dashboard light.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collegiaal ook wel, stel dat een collega dan de laatste kerst met een dierbare wil vieren?
Onbelangrijk werk?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
Kerst 2025?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kaasquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paradise by the dashboard light.Wat kaas is voor eten, is dat nummer voor muziek.
![]()
![]()
![]()
![]()
hij zoekt iets om je op af te kraken, gewoon mee doenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst zijn we gewoon vrij hoor.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
STOP RIGHT THERE
I gotta know right now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |