abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216239236
Of wat het thema dan ook was :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216239643
Ik heb een elektrische deken maar die gaat alleen aan als ik wakker ben.
Ik moet zo boodschappen doen maar ik heb zo geen zin..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216239678
Ik moet opstaan en zo geen zin. :P
pi_216239757
Ik moet een funko terugbrengen en ik heb ook geen zin :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216239869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik gebruik mijn eigen al jaren en jaren. Voor de kinderen niet idioot heet natuurlijk. Ik vind elektrische dekens enzo enger, altijd bang dat ze door een gek defect te heet worden en in brand vliegen of dat m'n kind zich opknoopt in de kabel.

Wollen hoeslakens: kun je die gewoon wassen? Of is dat apart en niet in de droger etc? Want da's geen doen met 1-2 keer per nacht een nat bed.

Update trouwens: met een grote, warme kruik heeft hij doorgeslapen. Vanochtend was de kruik nog aangenaam en hij is er dol op. Nou was dat mijn kruik, dus als het niet meer spekglad is gaan we extra lange kruiken halen bij action of hema. Lijkt me heerlijk als hun hele ligplek lekker warm is en blijft.
Ja vooral op de watertemperatuur letten idd bij zo'n kruik. :Y

Wol moet wel op een eigen programma en mag niet in de droger, maar is heel snel droog, (tot op zekere hoogte) zelfreinigend en vochtafstotend dus dat maakt het weer vrij goed te doen vind ik qua 'onderhoud'.

Fijn dat de kruik geholpen heeft!
pi_216240100
Ik heb al gesport, voor niets bij de apotheek gestaan, de woonkamer opgeruimd en een lading spullen vanuit de schuur in de auto gezet. ^O^
Zo naar de stort en dan eens nadenken hoe ik de opakat over een paar uur zonder schrammen (van mezelf) bij de kattentrimmer in haar busje ga krijgen.
pi_216240212
Zooo, lekker bezig exode :D en succes straks met opakat :)

Funko is teruggebracht en nu zit ik, uiteraard O-) te lunchen met zoon.
If they say
pi_216240261
Ik heb gister nog een recept laten ophalen. Heb ik wel 2x over moeten bellen en daarna moest Mrs V het nog eens vragen voor ze het daadwerkelijk leverden, maar alle drie de keren contact gaven ze wel aan dat het prima was want spoed.

Ik weet niet of dit echt de reclame is die ik probeerde te maken..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216240406
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister nog een recept laten ophalen. Heb ik wel 2x over moeten bellen en daarna moest Mrs V het nog eens vragen voor ze het daadwerkelijk leverden, maar alle drie de keren contact gaven ze wel aan dat het prima was want spoed.

Ik weet niet of dit echt de reclame is die ik probeerde te maken..
Zelfs al zou het thuis op zijn, was het geen spoed. Wel belangrijk maar 1 dag zonder kan wel.

Na een paar x laat bestellen en leveringsproblemen, hou ik nu minstens 1,5 week aan als buffer.
pi_216240407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 13:30 schreef exode het volgende:
Ik heb al gesport, voor niets bij de apotheek gestaan, de woonkamer opgeruimd en een lading spullen vanuit de schuur in de auto gezet. ^O^
Zo naar de stort en dan eens nadenken hoe ik de opakat over een paar uur zonder schrammen (van mezelf) bij de kattentrimmer in haar busje ga krijgen.
Heb je een kartonnen doos? :+
pi_216240410
Fleece want ik kan niet tegen wol :@
Werewolf
pi_216240619
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 13:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Heb je een kartonnen doos? :+
Ik heb een transport ding, maar die is traumatisch voor de kat. In dozen kruipt die gekke kat van ons niet. Ik denk tillen.
pi_216240694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 14:18 schreef exode het volgende:

[..]
Ik heb een transport ding, maar die is traumatisch voor de kat. In dozen kruipt die gekke kat van ons niet. Ik denk tillen.
Je kat is stuk. :P
Succes.
pi_216240738
Wij zijn weer thuis! *O* Heerlijke reis gehad O+

Wat heb ik afgelopen maand gemist? 8-)
pi_216240940
Dat de apotheken staken werd hier vorige week uitgebreid aangekondigd in de buurtapp, moest daar wel hard om lachen.

Ik had net een collega die een juridische kwestie heeft voorgelegd aan ChatGPT en het antwoord dat hij kreeg ging verdedigen want 'ChatGPT zegt dat het mag'. Jongens, ik denk dat ik mijn baan wel op kan zeggen :+
  vrijdag 10 januari 2025 @ 14:53:10 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216240982
Ik zag van de week iets langskomen waarin ChatGPT had gesteld dat ¤ 10.000 bruto een netto inkomen van ¤ 4.500 zou zijn.

Er gewoon even ¤ 1.500 naast zitten, zelfs voor België klopte het netto bedrag niet.

Ergo: ze weet niet alles en roept vaak maar wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 januari 2025 @ 15:47:44 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_216241417
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 12:04 schreef Tink89 het volgende: [..] Ik gebruik mijn eigen al jaren en jaren. Voor de kinderen niet idioot heet natuurlijk. Ik vind elektrische dekens enzo enger, altijd bang dat ze door een gek defect te heet worden en in brand vliegen of dat m'n kind zich opknoopt in de kabel. Wollen hoeslakens: kun je die gewoon wassen? Of is dat apart en niet in de droger etc? Want da's geen doen met 1-2 keer per nacht een nat bed. Update trouwens: met een grote, warme kruik heeft hij doorgeslapen. Vanochtend was de kruik nog aangenaam en hij is er dol op. Nou was dat mijn kruik, dus als het niet meer spekglad is gaan we extra lange kruiken halen bij action of hema. Lijkt me heerlijk als hun hele ligplek lekker warm is en blijft.
Zo heeft iedereen wat. Mijn tante heeft elektrische dekens gebruikt voor de kinderen vanaf baby aan, omdat zij verminkte ledematen heeft door een lekkende kruik :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216241419
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zag van de week iets langskomen waarin ChatGPT had gesteld dat ¤ 10.000 bruto een netto inkomen van ¤ 4.500 zou zijn.

Er gewoon even ¤ 1.500 naast zitten, zelfs voor België klopte het netto bedrag niet.

Ik heb het net gevraagd.
quote:
Na belasting en premies hou je ongeveer ¤5.600 - ¤6.200 netto over.
Dat is een behoorlijk eind van 4500

En ook
quote:
Wil je een precieze berekening, dan kan ik een tool of rekenvoorbeeld voor je opzetten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 10 januari 2025 @ 15:50:23 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_216241434
quote:

Ach, als je iets over de WKR wil weten, dan moet je het niet aan mij vragen, want chat GPT weet dat ook. Ook al heb ik net een cursus gehad. En je omzetcijfers kan je gewoon in chat GPT gooien. En een contract voor een medewerker haal je er ook zo uit. :{w

Nog 21 dagen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216241563
Mijn ervaring is dat chatGPT er vaker naast zit dan dat het goede info heeft. Alleen al de vraag welke dierentuin in Nederland koala’s heeft is nog nooit goed beantwoord. Copilot doet het al wat beter en komt in ieder geval met een bronvermelding/link voor meer info, maar zit er ook nog vaak naast.

Ik heb van de week gevraagd met wie ‘Kees de groot’ geboren in ‘Amsterdam’ in 1919 getrouwd was in 1948 (ik kon in het zelf gevonden document niet goed lezen of er den of der in de achternaam stond). Ik kreeg zowel van copilot als chatGPT het antwoord dat ‘andere naam die er op lijkt’ getrouwd was met ‘naam’ in 1918. Dan faal je gewoon nog flink als AI

Dat is net als waarom Google niet zo nuttig meer is nu zij AI geïmplementeerd hebben, als je daar een vraag stelt krijg je ook eerst allerlei foute/ niet gevraagde antwoorden en moet je je eerst door allerlei onzin/verkooplinkjes heen werken voor je bij nuttige info komt. Praktisch voor luie basisvragen (hoeveel inch is 5 cm), maar niet voor lastigere vragen.
pi_216241660
Mijn directe collega's zijn enorm bezig met AI en alles erom heen. Chat GPT is natuurlijk gewoon een verzamelbak van alles wat op internet staat. Ook alle onzin ;)

Maar
De kat is getrimd, ik herhaal de kat is getrimd.

Beest was strontzenuwachtig maar die mevrouw was een soort kattenfluisteraar dus ging hartstikke goed. Ze geloofde niet dat hij al 18 jaar is. Ja, hij is niet alleen raar maar ook fit en druk en en en.

Want echt als je vreemde kat opzoekt (via chat GPT) krijg je een foto van hem. Vroeger toen we nog een kattenoppas aan huis hadden, hadden we een paar keer een vrouw die kattengedragskundige was. Die noemde hem heel politiek correct 'apart'. Ze bedoelde eigenlijk weird as f*ck. _O-

En nu is ie nog gekker want hij heeft een mooie kale plek op zijn rug, vilt was niet meer te kammen dus hoppa scheren maar.

Maar het is wel een enorme lieverd die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan (behalve dan duiven, minstens 1 muis, een rat, padden, 100en libelles, vlinders en vast nog meer vogels waar ik alleen vieze ingewanden van terugvond).
pi_216242495
Jouw kat exode O+

Hoe vervoer je de versgekochte Lego Weg is Weg van Harry Potter in de auto?
Op de achterbank, in de gordels :') _O-
If they say
pi_216243311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 17:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Jouw kat exode O+

Hoe vervoer je de versgekochte Lego Weg is Weg van Harry Potter in de auto?
Op de achterbank, in de gordels :') _O-
Ooh cool! Ik ben as we speak Het ministerie van toverkunst aan t bouwen.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 10 januari 2025 @ 19:03:09 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_216243679
quote:

Ze wist anders wel welke clip ik bedoelde met meisje met rode leren en Mickey mouse top.
pi_216244413
Ik vind ChatGPT vooral fijn voor genereren. Lange teksten omzetten naar taalniveau A2, plaatjes maken op basis van specifieke aanwijzingen maar ook voor de sinterklaassurprises gebruikt (ik wilde quizvragen over een bepaald onderwerp). Ik cross reference ook wel dingen die ik zelf bedenk (ideeën voor een workshop, wetenschappelijke artikelen). Voor opzoekbare feitjes ben ik niet zo fan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')