Ja vooral op de watertemperatuur letten idd bij zo'n kruik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen al jaren en jaren. Voor de kinderen niet idioot heet natuurlijk. Ik vind elektrische dekens enzo enger, altijd bang dat ze door een gek defect te heet worden en in brand vliegen of dat m'n kind zich opknoopt in de kabel.
Wollen hoeslakens: kun je die gewoon wassen? Of is dat apart en niet in de droger etc? Want da's geen doen met 1-2 keer per nacht een nat bed.
Update trouwens: met een grote, warme kruik heeft hij doorgeslapen. Vanochtend was de kruik nog aangenaam en hij is er dol op. Nou was dat mijn kruik, dus als het niet meer spekglad is gaan we extra lange kruiken halen bij action of hema. Lijkt me heerlijk als hun hele ligplek lekker warm is en blijft.
Zelfs al zou het thuis op zijn, was het geen spoed. Wel belangrijk maar 1 dag zonder kan wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister nog een recept laten ophalen. Heb ik wel 2x over moeten bellen en daarna moest Mrs V het nog eens vragen voor ze het daadwerkelijk leverden, maar alle drie de keren contact gaven ze wel aan dat het prima was want spoed.
Ik weet niet of dit echt de reclame is die ik probeerde te maken..
Heb je een kartonnen doos?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:30 schreef exode het volgende:
Ik heb al gesport, voor niets bij de apotheek gestaan, de woonkamer opgeruimd en een lading spullen vanuit de schuur in de auto gezet.![]()
Zo naar de stort en dan eens nadenken hoe ik de opakat over een paar uur zonder schrammen (van mezelf) bij de kattentrimmer in haar busje ga krijgen.
Ik heb een transport ding, maar die is traumatisch voor de kat. In dozen kruipt die gekke kat van ons niet. Ik denk tillen.quote:
Je kat is stuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:18 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb een transport ding, maar die is traumatisch voor de kat. In dozen kruipt die gekke kat van ons niet. Ik denk tillen.
Zo heeft iedereen wat. Mijn tante heeft elektrische dekens gebruikt voor de kinderen vanaf baby aan, omdat zij verminkte ledematen heeft door een lekkende kruikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:04 schreef Tink89 het volgende: [..] Ik gebruik mijn eigen al jaren en jaren. Voor de kinderen niet idioot heet natuurlijk. Ik vind elektrische dekens enzo enger, altijd bang dat ze door een gek defect te heet worden en in brand vliegen of dat m'n kind zich opknoopt in de kabel. Wollen hoeslakens: kun je die gewoon wassen? Of is dat apart en niet in de droger etc? Want da's geen doen met 1-2 keer per nacht een nat bed. Update trouwens: met een grote, warme kruik heeft hij doorgeslapen. Vanochtend was de kruik nog aangenaam en hij is er dol op. Nou was dat mijn kruik, dus als het niet meer spekglad is gaan we extra lange kruiken halen bij action of hema. Lijkt me heerlijk als hun hele ligplek lekker warm is en blijft.
Ik heb het net gevraagd.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zag van de week iets langskomen waarin ChatGPT had gesteld dat ¤ 10.000 bruto een netto inkomen van ¤ 4.500 zou zijn.
Er gewoon even ¤ 1.500 naast zitten, zelfs voor België klopte het netto bedrag niet.
Ergo: ze weet niet alles en roept vaak maar wat.
Dat is een behoorlijk eind van 4500quote:Na belasting en premies hou je ongeveer ¤5.600 - ¤6.200 netto over.
quote:Wil je een precieze berekening, dan kan ik een tool of rekenvoorbeeld voor je opzetten.
Ach, als je iets over de WKR wil weten, dan moet je het niet aan mij vragen, want chat GPT weet dat ook. Ook al heb ik net een cursus gehad. En je omzetcijfers kan je gewoon in chat GPT gooien. En een contract voor een medewerker haal je er ook zo uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zag van de week iets langskomen waarin ChatGPT had gesteld dat ¤ 10.000 bruto een netto inkomen van ¤ 4.500 zou zijn.
Er gewoon even ¤ 1.500 naast zitten, zelfs voor België klopte het netto bedrag niet.
Ooh cool! Ik ben as we speak Het ministerie van toverkunst aan t bouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:31 schreef Mushanga71 het volgende:
Jouw kat exode![]()
Hoe vervoer je de versgekochte Lego Weg is Weg van Harry Potter in de auto?
Op de achterbank, in de gordels![]()
Ze wist anders wel welke clip ik bedoelde met meisje met rode leren en Mickey mouse top.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:53 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |