Ja ... precies wat ik altijd ook niet zeg!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zeker geen middelen er in die de kleur van koffie veranderd
Ik zeg ok altijd, koffie moet zijn als een man, sterk en heet!
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ... precies wat ik altijd ook niet zeg!
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernotequote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jij zegt zeker
Koffie moet zijn als een vrouw, lekker. lief en heet
Het jeukt wel om je er een te geven hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernote
Liquide, maar dat klinkt ook maar zus en zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernote
Als ik er eentje moet krijgen dan maar van jou haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het jeukt wel om je er een te geven hoor.
Dat klinkt eerder alsof ik een hitman ben haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liquide, maar dat klinkt ook maar zus en zo natuurlijk.
Dank je, zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik er eentje moet krijgen dan maar van jou haha.
ZIt je mobiel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:17 schreef B00STER het volgende:
Waarom quote ik steeds automatisch dubbel? Iemand enig idee?
Gelukkig maar. Ook wel jammer, anders hadden we samen kunnen gaan scheuren op de scootquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon lopen, nergens pijn.
Nee, pc
Dat zou kunnen inderdaad, want nu heb ik het ineens niet meer. Enneuh, altijd in voor een ritje hoor! Kun je een beetje driften?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ook wel jammer, anders hadden we samen kunnen gaan scheuren op de scoot
Dan weet ik niet waar je de berichten dubbel krijg. Klik je zo snel twee keer zonder dat je het door hebt?
Als je het storend vindt en het blijft voorkomen je vraag even stellen in feedback
Feedback, Bugs en Development
Ik heb een driewieler, ga mij er niet eens aan wagenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, want nu heb ik het ineens niet meer. Enneuh, altijd in voor een ritje hoor! Kun je een beetje driften?
Die doen het juist goed! Mijn schoonvader had er eentje, die dingen gaan hard!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een driewieler, ga mij er niet eens aan wagen
Ik heb een scootmobiel die gaat met dit weer nog slomer dan in de zomerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die doen het juist goed! Mijn schoonvader had er eentje, die dingen gaan hard!
Misschien tijd voor een upgrade? Een turbo 'boost'? hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een scootmobiel die gaat met dit weer nog slomer dan in de zomer
In de zomer 16 en in de winter 15 15.5
Toen ik hem kreeg ging hij 18. Hoe ouder hij wordt hoe slomer, zijn net mensen
Kon dat maar. ALs je een eindje weg moet is het wel prettig als hij wat harder kan. In ieder geval zo hard dat je naast een fietser kan rijden zonder dat die zich in hoeft te houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een upgrade? Een turbo 'boost'? haha
Hier rijdt er af en toe een vrouw de straat in met zo'n ding en die neemt de bocht zo hard dat ze serieus met 1 wiel los komt ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar. ALs je een eindje weg moet is het wel prettig als hij wat harder kan. In ieder geval zo hard dat je naast een fietser kan rijden zonder dat die zich in hoeft te houden
Dat gaat vast nog wel een keerte fout, die dingen staan erom bekend dat ze snel omkieperenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hier rijdt er af en toe een vrouw de straat in met zo'n ding en die neemt de bocht zo hard dat ze serieus met 1 wiel los komt ...
Het erge is dat ze vaak een kind voor zich heeft, van een jaar of 4.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast nog wel een keerte fout, die dingen staan erom bekend dat ze snel omkieperen
O en dan nog zo rijden, echt onverantwoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het erge is dat ze vaak een kind voor zich heeft, van een jaar of 4.
Die scootmobiels gaan echt pokke snelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mijn pa is toen op volle snelheid uit de bocht gevlogen. Gebroken heup en scoot totaal kapot.
Heb zijn nieuwe toen laten begrenzen. Stand 3 was maximaal, 4 en 5 deden niks qua extra snelheid.
"Miran, hij gaat niet harder,je moet denk ik ff bellen hoor!!"
Nou je gaat hard zat jos verstappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |