Gewoon die oranje kleuter niet zijn zin geven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:42 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)emier-over-groenland
Trump was vieskwaad in een telefoongesprek
Misschien is dat wat Trump ook wil. Wat kan hem Europa schelen, Murica first.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:54 schreef Zoddie het volgende:
Precies wat Putin wil, het uiteenvallen van de NAVO.
Alles gaat volgens plan.
Ben benieuwd of het bij fascistische scheten uit de mond blijft....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
Golf van Mexico -> Golf van Amerika. Panama -> Pan-Amerika. Groenland -> Trumpland. Canada -> 51-ste staat. Noord-Amerika -> Amerika. Zuid-Amerika -> ??? Ik gok op iets dat aangeeft dat daar alle illegalen slaven goedkope werkkrachten wonen en de fabrieken staan.
Je moet in het zakenleven als bedrijf als land wel uitbreiden, stilstand is achteruitgang!
De geschiedenis leert helaas dat dat zelden het geval is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bij fascistische scheten uit de mond blijft....
De wereld zal dat zien als een precedentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef Cruzinats het volgende:
Trump kan Groenland innemen en de wereld zal precies niets doen.
Als Trump een deal met Rusland sluit om de Donbass over te nemen en vervolgens zelf Groenland inneemt kan je als Europa alleen maar concluderen dat er gebruik gemaakt is van je en je zelf de grote verliezer bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
De wereld zal dat zien als een precedent
Alsof er ook maar 1 iemand in de verantwoordelijke rangen zo’n order gaat uitvoeren. Leuk zo’n presidentiële overwinning, maar dat wil niet zeggen dat de mensen met daadwerkelijk een hersenpan in de hoogste militaire rangen zoiets gaat uitvoeren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef Cruzinats het volgende:
Tsja, geen idee. De VS is wel vaker oorlogen begonnen omdat er iets te halen viel. Of omdat ze in hun macht werden bedreigd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand in de verantwoordelijke rangen zo’n order gaat uitvoeren. Leuk zo’n presidentiële overwinning, maar dat wil niet zeggen dat de mensen met daadwerkelijk een hersenpan in de hoogste militaire rangen zoiets gaat uitvoeren.
Op welk paard had precies gewed moeten worden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als Trump een deal met Rusland sluit om de Donbass over te nemen en vervolgens zelf Groenland inneemt kan je als Europa alleen maar concluderen dat er gebruik gemaakt is van je en je zelf de grote verliezer bent.
Vier jaar lang op het verkeerde paard gegokt denkende dat Trump niet herkozen zou worden.
De VS wat een NAVO-land gaat aanvallen voor grondgebied.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, geen idee. De VS is wel vaker oorlogen begonnen omdat er iets te halen viel. Of omdat ze in hun macht werden bedreigd.
Of er komen ook sancties zoals tegen Rusland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef Cruzinats het volgende:
Ja, ik zou het ook Koekkoek vinden maar ik zou er niet heel vreemd van op kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De VS wat een NAVO-land gaat aanvallen voor grondgebied.
Koekoek.
Gaat echt nooit, maar dan ook nooit gebeuren. Dat mensen als Trump er een circus van willen maken wil niet zeggen dat de gevestigde internationale betrekkingen er ook onder lijden he? Er zijn nog wel een soort van spelregels waar hij niet omheen kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook Koekkoek vinden maar ik zou er niet heel vreemd van op kijken.
Zelfde geldt voor het Panama kanaal.
Zo blij is hij niet met NAVO. Een Molotov-Ribbentropje doen sluit ik niet uit. Poetin krijgt Oekraïne en de Baltische staten, Trump pikt Groenland en het kanaal in.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De VS wat een NAVO-land gaat aanvallen voor grondgebied.
Koekoek.
Zoals?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Er zijn nog wel een soort van spelregels waar hij niet omheen kan.
Misschien gaat die Brussel wel nukenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo blij is hij niet met NAVO. Een Molotov-Ribbentropje doen sluit ik niet uit. Poetin krijgt Oekraïne en de Baltische staten, Trump pikt Groenland en het kanaal in.
Ja ok, maar zo werkt het niet in het leger. Je voert orders uit en anders wordt je vervangen door de volgende in rang die het wel doet. En met een beetje pech sta je daarna voor de krijgsraad. Maar het gaat niet gebeuren want het met geweld/dwang innemen van Groenland zou zelfs voor de cucks in Brussel het einde van enige illusies over Amerika als bondgenoot betekenen. En een volgzaam Europa is voor Washington vooralsnog meer waard dan Groenland.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand in de verantwoordelijke rangen zo’n order gaat uitvoeren.
Indianen zijn pas sinds 1924 Amerikanen. 'Wij' waren dus eerder plus dat hebben we ook op schriftquote:
Het is geen James Bond film, Henk. Er wordt nog geen brug van een kanaal ingenomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo blij is hij niet met NAVO. Een Molotov-Ribbentropje doen sluit ik niet uit. Poetin krijgt Oekraïne en de Baltische staten, Trump pikt Groenland en het kanaal in.
Als de VS Groenland inneemt, dan schept dat een precedent voor verschillende landen in de wereld om aanspraak te doen op gebieden buiten hun landsgrenzen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als Trump een deal met Rusland sluit om de Donbass over te nemen en vervolgens zelf Groenland inneemt kan je als Europa alleen maar concluderen dat er gebruik gemaakt is van je en je zelf de grote verliezer bent.
Vier jaar lang op het verkeerde paard gegokt denkende dat Trump niet herkozen zou worden.
De kans het NPT verdrag naar de prullenbak gaat is dan enorm groot.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
we zullen zien hoe ver die gek gaat, maar zou me niks verbazen als hij gewoon een vlootje darheen stuurt en praktisch gezien de macht overneemt in groenland.
en inderdaad, helemaal niemand zal hem stoppen, maar het zal wel de gehele navo splitsen en europa op zichzelf werpen.
ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren. zal GB voor europa kiezen of gewoon toekijken? grote kans dan dat europa ook maar gaat doen wat trump wil. we wisten altijd al dat de VS oppermachtig is. alleen gebruikten ze dat nooit tegen ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |