SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef DaMart het volgende:
Bedankt nog voor de tip, @:koen66 . Omdat jij erover begon, heb ik net nasi gehaald naast het winkelcentrum.
US showing intelligencequote:
Fijn dat je waarneemt voor @4EverBlackEyedquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Nee dat lijkt me niet te kloppen nee
pufpuf hijghijg, welkom thuisquote:
Ik dacht ff dat je @UitStraling bedoeldequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Yesquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Ben jij een oude bekende met een nieuwe nick @:grotetijd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Dat kloptquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je @:uitstraling bedoelde
Ja maar hij wil niet zeggen welke. Dus dan tel je niet en ben je gewoon een n00b. Waar op zich niks mis mee is trouwens hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Ben jij een oude bekende met een nieuwe nick @:grotetijd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Is er iemand die mij geld moet brengen, toevallig
Maar we zeggen niet welk vorige topic!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan hints in het vorige topic.
Boeit me geen kut. NEXT!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat de originele nick van @:grotetijd is
Is dit de KSC versie van Wie is de Mol?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan hints in het vorige topic.
Nee. Leef en laten levenquote:
Ik heb straks zalmquote:
lekkel lekkelquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga straks denk ik met de voetjes in een warm badje. Met een hapje en een drankje en een uitzending van Rail Away erbij
Ik had net sperzieboontjes, heerlijkquote:
Ja dat is wel een dingetjequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik typte dit ook en toen dacht ik 'wat doe je'![]()
Ik denk dat ik dat erbij doequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had net sperzieboontjes, heerlijk
Slim. Veel vitamines, en ze vullen onwijsquote:
Natuurlijk, in Groningenquote:
Ohnoes, heerst ook wel echtquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij word ik ziek, heb niet zo'n trek
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet bij @:grotetijd steeds denken aan Grote smurf
100 Meter?! Zal een foutje zijn toch? Wat moet je van stroom voorzien de A27?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een verlengkabel van 100 meter nodig, ik weet niet of ik dit goed heb opgemeten
Blauwe ballen, tellen die ook?quote:
Het kan een foutje zijn, ik weet het niet. Ben niet de beste in schattenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
100 Meter?! Zal een foutje zijn toch? Wat moet je van stroom voorzien de A27?
Same, maar indd bijna weekend!!quote:
het was dan ook geen gemiddelde stap + "Ik had opgemeten"quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
Een gemiddelde stap is volgens mij een centimeter of 70. Maar wat je zegt, je komt er maar op een manier achter
Ik kijk de versie met commentaar van Rijk Hofman welquote:
Ook leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kijk de versie met commentaar van Rijk Hofman welDuurt maar 15 minuten, stuk beter te behappen.
Toch zit er wel een correlatie tussen die 2quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook leukmaar ik hou er ook wel van om het helemaal te kijken. Even wat domme TV tussen alles over moordenaars enz door.
Leuk toch.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch zit er wel een correlatie tussen die 2Die vrouwen doen pure karaktermoord in z'n programma
Nee vind dat soort programma's niksquote:
Ben jij nieuw?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee vind dat soort programma's niks
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.quote:
Hoe heette je vroeger?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.
Dat vind ik echt verschrikkelijk. Vloei moet geen smaakje hebben. Welke smaak heb je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen vloei meer @:ama dus nu gebruik ik van die smaakjesvloei die ik nog had. Ik weet nooit wat ik daar nou van vind, wat jij
Ja maat, mijn oude account is op anoniem gegaan met ene reden he. Iets met een schone leiquote:
Ken jij mij? En ik jou?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.
Ik ken jou vooral van username, maar nooit echt correspondentie met je gehad hier neequote:
Je zat toch ook nooit hier?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ken jou vooral van username, maar nooit echt correspondentie met je gehad hier nee
Heel weinig, klopt. Maar ik ken een aantal users wel van naam. En met een aantal heb ik wel "wat" gepraatquote:
Nou ja, je kan het toch ook gewoon zat zijn geweest en daar nu spijt van hebben. Of zoiets?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maat, mijn oude account is op anoniem gegaan met ene reden he. Iets met een schone lei
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik echt verschrikkelijk. Vloei moet geen smaakje hebben. Welke smaak heb je?
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.quote:
Dit, maar komt meteen zo zeurzeur overquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.
Aardbei vind ik wel de minst erge als ik dan toch 1 moet kiezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]als ik normale vloei in huis heb dan gebruik ik dit ook nooit. Had echt jaren geleden een bups gekocht zovan ' ohjaaa leuk lekkerrr!!'. Niet dus
Heb nu aardbei maar heb nog wat pakjes met andere smaken, weet niet precies wat
Oh zo. Nou dat account ging op slot met een duidelijke reden en heb daar geen spijt van gehad verder. Maar het posten op FOK! vond ik zeker wel leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het toch ook gewoon zat zijn geweest en daar nu spijt van hebben. Of zoiets?
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Gewoon zorgen dat het leuk blijft!
Aah zo. Nou, welkom en gedraag je een beetje danquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh zo. Nou dat account ging op slot met een duidelijke reden en heb daar geen spijt van gehad verder. Maar het posten op FOK! vond ik zeker wel leuk.
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou wordenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.
Maar dat zijn toch vaak de mensen die wel ergens anders gaan lopen kutten dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou worden
Oh godquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.
Ik ben DTS vluchtelingquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan er ook een paar opnoemen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou worden
Ik heb er de afgelopen paar dagen gepost, maar kan niet tegen dat constante ge"bolk" dus ben er ook weg.quote:
Nattekatquote:
Okquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent er weg dus dan is het goed toch.
Marioquote:
Ik vind het zo ranzig dat die smaak aan je lippen blijft plakkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Aardbei vind ik wel de minst erge als ik dan toch 1 moet kiezen.
Het zal vast een hele aardige man zijn irl maar zijn act is zo vermoeiendquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die Mario haalt bij ook het Blut unter de Nageln vandaan ja
en dat doet ie al twintig jaar...quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zal vast een hele aardige man zijn irl maar zijn act is zo vermoeiend
beetje als tong, al betwijfel ik of die in het echt wel leuk zou zijnquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zal vast een hele aardige man zijn irl maar zijn act is zo vermoeiend
Ik vind blokkeren niet nodig, gewoon overheen lezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ik die niet blokkeer weet ik nooit zo goed.
Poeh uhm ze verkochten het altijd wel. Even gevraagd aan Solo of hij dat weet haha.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo ranzig dat die smaak aan je lippen blijft plakken![]()
wacht, heeft tankstation vloeitjes. Dan ga ik daar even heen wandelen, super pauper maar ok.
Wel consequentquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat doet ie al twintig jaar...
Hmmm IS het dan wel een act?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat doet ie al twintig jaar...
Ik snap niet wat men tegen Tong heeft, heb altijd het idee dat ik daar iets heb gemist. Als hij hier post dan post ie naar mijn idee ook gezellig meequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als tong, al betwijfel ik of die in het echt wel leuk zou zijn
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Tong kan volgens mij alleen maar praten in waardeloze one-liners.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo ranzig dat die smaak aan je lippen blijft plakken![]()
wacht, heeft tankstation vloeitjes. Dan ga ik daar even heen wandelen, super pauper maar ok.
Teddy Swims sowiesoquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Teddy Swims - Bad Dreams vind ik zo'n tof nummer
vast welquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh uhm ze verkochten het altijd wel. Even gevraagd aan Solo of hij dat weet haha.
Hij heeft ook z'n minder gezellige buien.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat men tegen Tong heeft, heb altijd het idee dat ik daar iets heb gemist. Als hij hier post dan post ie naar mijn idee ook gezellig mee
Als je een tijd mod bent geweest dan begrijp je het sowieso wel een stuk beter.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet wat men tegen Tong heeft, heb altijd het idee dat ik daar iets heb gemist. Als hij hier post dan post ie naar mijn idee ook gezellig mee
ohja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wel.
Meestal ook lange vloei
oh dat weet ik niet, vind zijn andere nummers niet zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Teddy Swims sowiesowat een stem
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft ook z'n minder gezellige buien.
Die momenten/buien heb ik dan denk ik gemist, en hou dat liever ook zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je een tijd mod bent geweest dan begrijp je sowieso wel een stuk beter.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Teddy Swims sowiesowat een stem
Vind ik persoonlijk best knap dat je dat mistquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Die momenten/buien heb ik dan denk ik gemist, en hou dat liever ook zomaar begrijpelijk wel dan
Dus die swims binnenkort in de luiersquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Ik lees nu dat hij vader wordt
ik zit alleen in deze sc en daar is dat niet zo voorgekomen volgens mij?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk best knap dat je dat mistmaar houden zo want dat is niet zijn beste kant.
Het zijn vooral jank topics in feedback dus snap dat je die niet ziet dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit alleen in deze sc en daar is dat niet zo voorgekomen volgens mij?
wat doe je in feedbackquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn vooral jank topics in feedback dus snap dat je die niet ziet dan.
Af en toe een negatieve post in VBL zie ik ook voorbijkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik check actieve topics gewoon regelmatig? Ik ben niet alleen hier actief.quote:
WAAROMquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik check actieve topics gewoon regelmatig? Ik ben niet alleen hier actief.
Over dat zijn genialiteit niet begrepen wordt enzo. Ik mag Tong graag, maar dit mag wel wat minder wmb..quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom zit je hierquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er meer leuke of interessante topics zijn.
Mijn ogenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:59 schreef Crack_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DD6KE9nxuzJ/
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan nietquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er meer leuke of interessante topics zijn.
Schandaligquote:
Heeft Fles al gedag gezegd?quote:
Same. Ben een geboren slowchatterquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wil wel een gezellig topic hebben om te kunnen praten.
DOE NIET ZO GEKquote:
Grmblquote:
Essiequote:
oh grappig, ik vind dit echt heeeeeeeeeeeeerlijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn ogen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het geluid niet aanstaan en ik denk dat ik dat niet zo erg vind..
Dit soort lasers zijn al snel een paar duizend euro, en zijn krachtig genoeg om jezelf binnen een fractie van een seconde blind te maken als je niet weet wat je doet. Het is geen bureauspeeltje.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit mega chill
https://www.instagram.com/voxdaemon/
maar om nou een laser te kopen.. Hmmmaybe
hij is 1,5k. Vind dat wel meevallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort lasers zijn al snel een paar duizend euro, en zijn krachtig genoeg om jezelf binnen een fractie van een seconde blind te maken als je niet weet wat je doet. Het is geen bureauspeeltje.
quote:It is suitable for venues up to 2,000 people in capacity.
Ja zeg, we zijn hier in de KSC. Het gaat hier altijd over eten en slapenquote:
Zeg mij dat die gozer niet meer op dit forum zitquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die Mario haalt bij ook het Blut unter de Nageln vandaan ja
Ja daar heb ik net nog in gepostquote:
Ik heb de muis gevangenquote:
Dan brengen we daar verandering in!quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, we zijn hier in de KSC. Het gaat hier altijd over eten en slapen
Hij post nog steeds in DTS enzquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:07 schreef Chipotle het volgende:
[..]
Zeg mij dat die gozer niet meer op dit forum zit
Met je blote handenquote:
alleen als hij mag van die muttiquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:07 schreef Chipotle het volgende:
[..]
Uhmquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan brengen we daar verandering in!
Helaas hij is er nog steedsquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:07 schreef Chipotle het volgende:
[..]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al stonken mijn handen wel. Had de val aangeraakt toen ik hem in het parm vrijliet
Uiteindelijk met azijn mijn handen gewassen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al stonken mijn handen wel. Had de val aangeraakt toen ik hem in het parm vrijliet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeDat arme beestje kijkt helemaal bang naar die enge mevrouw die hem heeft gevangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al stonken mijn handen wel. Had de val aangeraakt toen ik hem in het parm vrijliet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Potverdoriequote:
quote:
Ik dacht eigenlijk dat ie er niet meer wasquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat arme beestje kijkt helemaal bang naar die enge mevrouw die hem heeft gevangen
Gatsie, blij dat ie is gevangenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie er niet meer was
Had al weken geen muis of muizensporen meer gezien
Maar vanmiddag hoorde ik ineens steeds iets in de hoek
Toch maar even kijken wat het was en toen zag ik dat de val dicht zat
Jaquote:
Zat dat ding er al 2 weken in opgeslotenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie er niet meer was
Had al weken geen muis of muizensporen meer gezien
Maar vanmiddag hoorde ik ineens steeds iets in de hoek
Toch maar even kijken wat het was en toen zag ik dat de val dicht zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel met overlevingskansquote:
Lol neequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat dat ding er al 2 weken in opgesloten
Dit is 1.7 watt optisch vermogen. Nou zal de straal een wat groter oppervlakte hebben dan een reguliere laswr, wat scheelt. Maar dat is nog steeds een bonk vermogen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij is 1,5k. Vind dat wel meevallenAl heeft hij er wel drie
En geen idee of dit minder sterk is dus minder erg voor je ogen, mocht er iets mis gaan?
Binnen 3 minuten opgegeten door een hongerige vogelquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel met overlevingskansgewoon lekker buiten, waar die hoort
It's the circle of lifequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten opgegeten door een hongerige vogel
Wel aardig dat je dit soort vallen neerzetquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Ik lig hier de halve dag in stilte op de bank, dan had ik hem wel eerder gehoord
En er was zelfs nog eten in de val over
Achja, zo hebben ze nog een kansjequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel aardig dat je dit soort vallen neerzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of hij is doodgevroren omdat die bruut uit zijn lekkere warme huisje is gegooidquote:
Het vriest hier niet eensquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij is doodgevroren omdat die bruut uit zijn lekkere warme huisje is gegooid
Dat is toch veel te koud voor zo'n beestjequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vriest hier niet eens
*Kijkt op thermometer
Zie, het is 0.8 graden buiten
Ja maar op de grond welquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vriest hier niet eens
*Kijkt op thermometer
Zie, het is 0.8 graden buiten
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch veel te koud voor zo'n beestje
Die is nu of opgegeten of dood..
quote:
quote:
Wat ben je opstandig vandaagquote:
nee, essie was er ookquote:
Ik wil ook helemaal geen ding voor een capaciteit voor duizend man, even normaal doenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is 1.7 watt optisch vermogen. Nou zal de straal een wat groter oppervlakte hebben dan een reguliere laswr, wat scheelt. Maar dat is nog steeds een bonk vermogen.
Ik ga even uitrekenen hoe lang je in die laser mag kijken.
Edit:
Computer says no.Met een bunderoppervlakte van 0.15cm² en 1.7 watt vermogen krijg je 11,3 watt per cm²
[ afbeelding ]
Als je kijkt bij de lijn voor 400-700nm (zichtbaar licht) staat de maximale tijd dat je die straal op je oogbal mag krijgen niet eens op de kaart zo kort.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, zo hebben ze nog een kansje
Beestje kan er verder ook niks aan doen, die was gewoon opzoek naar eten en warmte.Ja, iehw bah. En indd, je zou maar muisje zijn. Best sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik probeerde dit zo humaan mogelijk te doen en jullie pesten mijnquote:
ja alle muizen sterven met dit weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch veel te koud voor zo'n beestje
Die is nu of opgegeten of dood..
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde dit zo humaan mogelijk te doen en jullie pesten mijn
Ik vind het liefquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Binnen laten zitten, dan huur en een bijdrage aan de boodschappen vragen aan de muis.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het liefis de beste manier indd. Of weet zelf ook niet goed wat beter zou zijn
Eigenlijk geen gek idee dus, die oefenwedstrijd voor het uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me echt af wie het een goed idee vond om een oefenwedstrijd te organiseren in de eerste week van het nieuwe jaar, 2 dagen voor de eerste officiële wedstrijd
(Nattekat is gewoon moe)
quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond de dropjes niet zo lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen laten zitten, dan huur en een bijdrage aan de boodschappen vragen aan de muis.
Of een verwarmde bungalow voor hem in de tuin bouwen zodat die ook wat priveruimte voor zichzelf heeftquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen laten zitten, dan huur en een bijdrage aan de boodschappen vragen aan de muis.
Denk dat er dan snel een kat in zitquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een verwarmde bungalow voor hem in de tuin bouwen zodat die ook wat priveruimte voor zichzelf heeft
Hallo ik ben een muis.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een verwarmde bungalow voor hem in de tuin bouwen zodat die ook wat priveruimte voor zichzelf heeft
Heeft die een lekkere verse snack en heb je als bonus er een kat bijquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat er dan snel een kat in zit
wat slim! Rijk worden!!quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben mentaal moequote:Op donderdag 9 januari 2025 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk geen gek idee dus, die oefenwedstrijd voor het uithoudingsvermogen.
Misschien moet je meehelpen en haar tips geven over hoe ze het beste zo'n muishuis kan opzettenquote:
3x80 Ampère driefasen aansluiting, 120m2 ondergrondse werkplaats, een draaibare observatiekoepel op het dak, en een ludieke deurbel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je meehelpen en haar tips geven over hoe ze het beste zo'n muishuis kan opzetten
En een dubbel 35 mm snelvuurkanon erin toch? Tegen ongenode gasten en zoquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
een draaibare observatiekoepel op het dak
Een RGB laserkanon zodat ik ook lasershows kan geven voor Crack.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een dubbel 35 mm snelvuurkanon erin toch? Tegen ongenode gasten en zo
Ik zou een wat bescheidener lijstje makenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3x80 Ampère driefasen aansluiting, 120m2 ondergrondse werkplaats, een draaibare observatiekoepel op het dak, en een ludieke deurbel.
Nou okee danquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een RGB laserkanon zodat ik ook lasershows kan geven voor Crack.
Ja ach, die ludieke deurbel kan ik zelf ook nog wel aansluiten dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou een wat bescheidener lijstje maken
De voortplanting van een muis kan razend snel gaan. Het begint allemaal bij een vrouwtjes muis. Als je haar 3 tot 4 weken samen laat met een mannetjes muis kunnen ze ongeveer 5 tot 6 jongen krijgen. Binnen een korte tijd kan een muis zich dus erg snel vermenigvuldigen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar serieus, als je een muis ziet dan zitten er al meerdere zeggen ze vaak.
Danku UsGPTquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voortplanting van een muis kan razend snel gaan. Het begint allemaal bij een vrouwtjes muis. Als je haar 3 tot 4 weken samen laat met een mannetjes muis kunnen ze ongeveer 5 tot 6 jongen krijgen. Binnen een korte tijd kan een muis zich dus erg snel vermenigvuldigen.
Na 6 weken is een muis volwassen genoeg om opnieuw jonkies te krijgen. Een vrouwtjes muis krijgt 5 tot 10 keer per jaar een nest. Dit betekend dus dat een vrouwtje 60 jonkies kan krijgen in een jaar. Vervolgens kunnen deze jonkies ook weer 60 jonkies krijgen, waardoor het soms binnen een jaar wel op kan lopen naar meer dan 2000 nakomelingen. U kunt zich voorstellen dat muizen zich dus zo snel voortplanten, dat dit al snel voor een grote plaag zorgt. Indien er niks aan muizen gedaan wordt zijn er binnen een jaar duizenden zo niet tienduizenden muizen en zal dit niet snel minder worden.
oeh vervelend. sterktequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel.
Maar weer buikpijn de hele tijd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel.
Maar weer buikpijn de hele tijd
Engelse ziekte kan wel kloppen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou die ook "betekend" zeggen? En de Engelse ziekte hebben?
Net als met spinnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar serieus, als je een muis ziet dan zitten er al meerdere zeggen ze vaak.
Ga je nu een side hustle beginnen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Heb net mn financiele administratie van vorig jaar afgerond. Ben er niet op vooruit of achteruit gegaan in geld maar ben met mn nieuwe baan één dag in de week minder gaan werken dus eigenlijk is het super winst
waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je nu een side hustle beginnen?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Wilde een tijdje stripper worden maar daar is mn lichaam ondertussen te oud voor. En het is niet meer nodig
Te oud, jij?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Wilde een tijdje stripper worden maar daar is mn lichaam ondertussen te oud voor. En het is niet meer nodig
Bij mij woonde ooit een hoer van dik boven de 70 in de buurt, daar liepen jonge mannen de deur plat dus leeftijd hoeft geen probleem zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg dat dan ook nergens, US showing ja ok we kennen hetquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij woonde ooit een hoer van dik boven de 70 in de buurt, daar liepen jonge mannen de deur plat dus leeftijd hoeft geen probleem zijn.
*krak*quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zolang ze niet al te puntig zijn maakt het niet uit
Voor de stripperkijkers niet nee, maar daarbij boeit niet zo veelquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zolang ze niet al te puntig zijn maakt het niet uit
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Hoe gaat het met jouw knie eigenlijk?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja kniebeschermers zijn niet heel sexy
Kut met peren. Nog steeds best veel last vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw knie eigenlijk?
quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kut met peren. Nog steeds best veel last van
Staat er al een striptent in Foqueville?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Bij het bushokje kun je met een strippenkaart wel terecht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat er al een striptent in Foqueville?
US is dan als vrouwenkenner zeker weten de exploitantquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs geen hoerentent voor de usual suspects.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo van de lage dames.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
US is dan als vrouwenkenner zeker weten de exploitant
Een classy escortservice dan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben niet zo van de lage dames.
Magic Mikequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
natuurlijk zijn er ook mannelijke strippers..
De Foqueing Rouge?quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterkte. Tegen die tijd ben je flink uitgehongerd waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
morgen nuchter bloed laten prikken..
afspraak om half 2, fijn
Pff wat een kut tijd om nuchter bloed te laten prikken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
afspraak om half 2, fijn
ik zal wel trek hebben ja, ik ben een slechte regelmaat eter dus met beetje geluk valt het wel meequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte. Tegen die tijd ben je flink uitgehongerd waarschijnlijk.
dat wel, maarja weinig keusquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff wat een kut tijd om nuchter bloed te laten prikken.
Oh jezus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
afspraak om half 2, fijn
ik moet nu wel beetje oppassen, normaal geen probleem maar nu het zo laat is kan ik zomaar perongeluk melk ofzo gaan drinkenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb als ik dan nuchter bloed moet laten prikken dat ik altijd zo bang ben dat ik uit automatisme 's ochtends toch ga drinken ofzo.Zo vaak moet ik dat ook niet laten doen ofzo en het is wel een gewoonte om gewoon naar de koelkast te lopen als ik wakker word.
Mag toch tot 24:00?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nu wel beetje oppassen, normaal geen probleem maar nu het zo laat is kan ik zomaar perongeluk melk ofzo gaan drinken
oefquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
afspraak om half 2, fijn
inprinciepe houden ze 22:00 aan;quote:
Oh dacht altijd dat het tot twaalf was.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
inprinciepe houden ze 22:00 aan;
maar doelde meer dat het zo laat op de dag is, dat is klote (normaal plan ik dat rond 9-10 uur in de ochtend ofzo)
Kon geen baan vinden in mn vakgebied en wilde echt heel graag weg bij Ikea, stripper was tweede keus. Vond toen toch een baan in mn vakgebied, opgelost.quote:
ik heb ook geen idee waar ze het precies op baseren hoor, die 22:00quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat het tot twaalf was.
Ik moest vorig jaar eigenlijk ook een avond eerder in het ziekenhuis blijven omdat ik nuchter moest zijn de volgende dag maar uiteindelijk mocht ik na overleg toch naar huis en de volgende dag terugkomen alleen ik moest wel om 12 uur 's nachts stoppen met eten en drinken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee waar ze het precies op baseren hoor, die 22:00
ik ga het dinsdag bij mn dokterafspraak wel even vragen hoe het precies zit..quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar eigenlijk ook een avond eerder in het ziekenhuis blijven omdat ik nuchter moest zijn de volgende dag maar uiteindelijk mocht ik na overleg toch naar huis en de volgende dag terugkomen alleen ik moest wel om 12 uur 's nachts stoppen met eten en drinken.
Maar misschien is het met bloedprikken anders want dat is wel een tijdje geleden voor mij.
Volgens mij dit ja, soms hoef je niet nuchter te zijn. Maar heb ook het idee dat ze standaard zeggen dat je nuchter moet zijn, ook als het niet per se nodig is. Is makkelijkerquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga het dinsdag bij mn dokterafspraak wel even vragen hoe het precies zit..
want lees online ook dat bv 12 uur van te voren niks eten drinken ook goed is; maar dat zal dus wellicht per soort onderzoek wel verschillen
Mja als ik me wat zelfverzekerder zou voelen over mijn lichaam dan zou ik het best een keer willen proberen in de zin van try before you die, maar als baan lijkt het me echt verschrikkelijk. Zeker lapdances gevenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kon geen baan vinden in mn vakgebied en wilde echt heel graag weg bij Ikea, stripper was tweede keus. Vond toen toch een baan in mn vakgebied, opgelost.
Twijfelde voornamelijk om de werktijden en het drugsgebruik in die wereld, dat leek me niks. Maar het werk zelf leek me echt fantastischdenk wel dat je het snel zat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |