SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef DaMart het volgende:
Bedankt nog voor de tip, @:koen66 . Omdat jij erover begon, heb ik net nasi gehaald naast het winkelcentrum.
US showing intelligencequote:
Fijn dat je waarneemt voor @4EverBlackEyedquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Nee dat lijkt me niet te kloppen nee
pufpuf hijghijg, welkom thuisquote:
Ik dacht ff dat je @UitStraling bedoeldequote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Yesquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Ben jij een oude bekende met een nieuwe nick @:grotetijd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
US showing intelligence
Dat kloptquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je @:uitstraling bedoelde
Ja maar hij wil niet zeggen welke. Dus dan tel je niet en ben je gewoon een n00b. Waar op zich niks mis mee is trouwens hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:55 schreef Koen66 het volgende:
Ben jij een oude bekende met een nieuwe nick @:grotetijd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Is er iemand die mij geld moet brengen, toevallig
Maar we zeggen niet welk vorige topic!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan hints in het vorige topic.
Boeit me geen kut. NEXT!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat de originele nick van @:grotetijd is
Is dit de KSC versie van Wie is de Mol?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan hints in het vorige topic.
Nee. Leef en laten levenquote:
Ik heb straks zalmquote:
lekkel lekkelquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga straks denk ik met de voetjes in een warm badje. Met een hapje en een drankje en een uitzending van Rail Away erbij
Ik had net sperzieboontjes, heerlijkquote:
Ja dat is wel een dingetjequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik typte dit ook en toen dacht ik 'wat doe je'![]()
Ik denk dat ik dat erbij doequote:Op donderdag 9 januari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik had net sperzieboontjes, heerlijk
Slim. Veel vitamines, en ze vullen onwijsquote:
Natuurlijk, in Groningenquote:
Ohnoes, heerst ook wel echtquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij word ik ziek, heb niet zo'n trek
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet bij @:grotetijd steeds denken aan Grote smurf
100 Meter?! Zal een foutje zijn toch? Wat moet je van stroom voorzien de A27?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een verlengkabel van 100 meter nodig, ik weet niet of ik dit goed heb opgemeten
Blauwe ballen, tellen die ook?quote:
Het kan een foutje zijn, ik weet het niet. Ben niet de beste in schattenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
100 Meter?! Zal een foutje zijn toch? Wat moet je van stroom voorzien de A27?
Same, maar indd bijna weekend!!quote:
het was dan ook geen gemiddelde stap + "Ik had opgemeten"quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
Een gemiddelde stap is volgens mij een centimeter of 70. Maar wat je zegt, je komt er maar op een manier achter
Ik kijk de versie met commentaar van Rijk Hofman welquote:
Ook leukquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kijk de versie met commentaar van Rijk Hofman welDuurt maar 15 minuten, stuk beter te behappen.
Toch zit er wel een correlatie tussen die 2quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook leukmaar ik hou er ook wel van om het helemaal te kijken. Even wat domme TV tussen alles over moordenaars enz door.
Leuk toch.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch zit er wel een correlatie tussen die 2Die vrouwen doen pure karaktermoord in z'n programma
Nee vind dat soort programma's niksquote:
Ben jij nieuw?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee vind dat soort programma's niks
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.quote:
Hoe heette je vroeger?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.
Dat vind ik echt verschrikkelijk. Vloei moet geen smaakje hebben. Welke smaak heb je?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen vloei meer @:ama dus nu gebruik ik van die smaakjesvloei die ik nog had. Ik weet nooit wat ik daar nou van vind, wat jij
Ja maat, mijn oude account is op anoniem gegaan met ene reden he. Iets met een schone leiquote:
Ken jij mij? En ik jou?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Dit account is nieuw, mijn oude account is nu een ruime 3 jaar geleden op anoniem gegaan.
Ik ken jou vooral van username, maar nooit echt correspondentie met je gehad hier neequote:
Je zat toch ook nooit hier?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ken jou vooral van username, maar nooit echt correspondentie met je gehad hier nee
Heel weinig, klopt. Maar ik ken een aantal users wel van naam. En met een aantal heb ik wel "wat" gepraatquote:
Nou ja, je kan het toch ook gewoon zat zijn geweest en daar nu spijt van hebben. Of zoiets?quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maat, mijn oude account is op anoniem gegaan met ene reden he. Iets met een schone lei
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik echt verschrikkelijk. Vloei moet geen smaakje hebben. Welke smaak heb je?
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.quote:
Dit, maar komt meteen zo zeurzeur overquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nu het geval is maar ik wil niet zeggen dat het altijd leuk is.
Aardbei vind ik wel de minst erge als ik dan toch 1 moet kiezen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]als ik normale vloei in huis heb dan gebruik ik dit ook nooit. Had echt jaren geleden een bups gekocht zovan ' ohjaaa leuk lekkerrr!!'. Niet dus
Heb nu aardbei maar heb nog wat pakjes met andere smaken, weet niet precies wat
Oh zo. Nou dat account ging op slot met een duidelijke reden en heb daar geen spijt van gehad verder. Maar het posten op FOK! vond ik zeker wel leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het toch ook gewoon zat zijn geweest en daar nu spijt van hebben. Of zoiets?
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Gewoon zorgen dat het leuk blijft!
Aah zo. Nou, welkom en gedraag je een beetje danquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh zo. Nou dat account ging op slot met een duidelijke reden en heb daar geen spijt van gehad verder. Maar het posten op FOK! vond ik zeker wel leuk.
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou wordenquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.
Maar dat zijn toch vaak de mensen die wel ergens anders gaan lopen kutten dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou worden
Oh godquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Als half DTS weer hier komt omdat ze daar ruzie hebben gemaakt dan ben ik toch minder blij met nieuwe mensen.
Ik ben DTS vluchtelingquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan er ook een paar opnoemen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn maar een paar mensen binnen dts waar ik echt niet blij van zou worden
Ik heb er de afgelopen paar dagen gepost, maar kan niet tegen dat constante ge"bolk" dus ben er ook weg.quote:
Nattekatquote:
Okquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent er weg dus dan is het goed toch.
Marioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |